Stránka 1 z 1

Napsal: pát 25.02.2011 22:39
od Pglock
Zdravím, mám takovej problém: když začne pršet nebo mrznout (-5° a vejš) tak mě začne houpat tachometr- při ubrání nebo řazení spadne na nulu a po chviličce naskočí zpět nebo spadne a potom už se nějakou dobu nezvedne.Jedná se o E30 1988 316i. Kdyby někdo věděl co s tím, tak prosím o radu. Díky moc :?:

Napsal: sob 26.02.2011 10:40
od Fx
Můžou to být studené spoje na budíku... Rozeber budíky a podívej se zezadu, jestli na spojích nejsou prasklinky, kdyžtak propájet a mělo by to zas jet.

Napsal: pon 28.02.2011 18:21
od Pglock
takže to nepomohlo, a teďka přestal jet i ekonoměr- když uberu spadne na nulu a když přídám (i jemně) tak vyleze pomalu až na maximum... Někdo další dobrej nápad? Dík za předchozí radu :idea:

Napsal: úte 01.03.2011 00:21
od Foldas
čidlo rychlosti na diferu zkontroluj konektor

Napsal: úte 01.03.2011 00:50
od Fx
^ To doporučuji

Napsal: úte 01.03.2011 14:05
od Pglock
Čidlo sme změřili, dává signál, je ok... Když sem hrknul konektorama tak ten ekoměr začal jet. a tachometr začal houpat při prudším podřazení... Prostě peklo :evil:

Napsal: úte 01.03.2011 14:09
od Foldas
jakýma konektorama?

Napsal: úte 01.03.2011 14:14
od Pglock
Vzadu na palubovce sou 2 konektory - bílej a modrej. Mám podezření na přístroje, páč začala svítit natvrdo inspekce a červená a žlutá ledka...

Napsal: úte 01.03.2011 14:16
od Foldas
tak budíky vytahni zkontroluj studeňaky a změř baterky a když tak je vyměň

Napsal: úte 01.03.2011 14:20
od Pglock
Studeňáky tak nejsou, asi tak 100 x kontrolovaný, okey baterky vyhodim dík za radu :idea:

Napsal: čtv 03.03.2011 13:39
od Pglock
Takže záhada odhalena: šroub, kterým je přidělaná palubovka a rámeček se dotýkal plošňáku co řídí přístroje. Na plošňáku se proklepal lak a šroub při jakýmkoliv otřesu vykrátil pár cestiček. Suma sumárum tady máme houpající tachometr, nefunkční ekonoměr a svítíci inspekci plus peklo pro mechanika. Spravil to izolační lak za 20 háků... 8)