Stránka 1 z 1
Napsal: pát 25.02.2011 21:22
od CooperJ
Máte někdo zkušenosti se standardníma kotoučema Ferodo a k tomu desky FERODO THERMO QUIET nebo FERODO PREMIER ?
Popř jiná rozumná volba? Nechci to na okruhy, ale taky nechci, aby se mi to zkroutilo. Vim že Bremba a Zimermanny maj reference, ale mam velmi zajímavou nabídku na sortiment AutoKelly.
Napsal: pát 25.02.2011 21:55
od bibikuba
Napsal: pát 25.02.2011 22:12
od CooperJ
Jo dík, jen jsem koukal že Ferodo ty kotouče od někoho bere, tak jsem chtěl vědět kvalitu. A desky Thermo údajně maj, tak bych je zkusil, prej jsou dobrý. Ale je to jednabába povídala, tak chci referenci. Dík zatim.
Napsal: pon 28.02.2011 23:07
od Stanley27
ATE Power Disc nebrat po třech tisících jak se ohřejou tak kopou taď se je chystám u autokely reklamovat a destičky FERODO THERMO QUIET tam mam teké a na to že to má bejt nová technologie a nemaj topit tak těm kotoučum to moc nepomohlo asi sem zas naletěl

Napsal: pon 28.02.2011 23:15
od bibikuba
S těma kotoučema je to fakt zlo,šetřej všichni

Mám ale dobrý zkušenosti s deskama TEXTAR-jen nevím jestli je dělaj na všechny auta...a bohužel patřej mezi ty dražší...
Napsal: pon 28.02.2011 23:28
od Foxik
Stanley27 píše:ATE Power Disc nebrat po třech tisících jak se ohřejou tak kopou taď se je chystám u autokely reklamovat a destičky FERODO THERMO QUIET tam mam teké a na to že to má bejt nová technologie a nemaj topit tak těm kotoučum to moc nepomohlo asi sem zas naletěl

nechci ti do toho moc kecat, ale jak si predstavujes desticky, ktery 'netopi'?

Napsal: pon 28.02.2011 23:36
od bibikuba
Napsal: úte 01.03.2011 00:14
od Foxik
"Podložní vrstva, která je použita u celé řady výrobků ThermoQuiet®, zajišťuje minimální prostup tepla do brzdového systému, a tím je docíleno lepší a delší výkonnosti brzd."
- brzdovej system je to na druhou stranu od kotoucu ;-)
jinak princip brzd spociva prave v tom topeni - kineticka energie se meni na tepelnou -> ohrivaji se kotouce ...
Napsal: úte 01.03.2011 09:10
od Stanley27
Všechny desky topěj to je jasný některý víc a některý mín, záleží to na směsi a tvrdosti směsi. Třeba ferodo ds 2500 při brždění nevytváří tak moc tepla a je šetrnější ke kotoučum a brzdnej učinek nastupuje plynule hodí se do běžného prohozu a ds 3000 topí víc kotouče to mnohem dřív skroutěj a popraskaj ale brzdnej učinek je mnohem ostřejší lepší na blbnutí a trochu na okruh. Je to něco za něco. Vždycky to chce přívod vzduchu na chlazení. To že sem naletěl sme myslel na kotouče maj drážkování a píšou u toho pover disk mělo mi dojít že to bude stejná sračka jak ferodo ds performens

Napsal: úte 01.03.2011 09:33
od OndraZ
Cau ja mam kotouce Ferodo a desky Ferodo Premier. Ted na nich budu mit neco pres 15.000 km - vetsina normalni "svizna" jizda. Zadny krouceni nebo tak jsem nepozoroval.
Ani na zacatku to nebyly zadny "kusadla". Ale ted po case mi pripada ze jsou jeste zvadlejsi nez driv. Treba nedavno jsem se svezl s uplne normalnim Fiat Punto Evo -brzdy Brembo- a to bylo uplne nekde jinde.
Jinak co mi celkem dost vadi ze ty kotouce silene reznou. Po prvni sezone vypadali hur nez ty puvodni na konci zivota. Kdyz ma clovek pekny litaky hodne rezavy kotouce dost kazi dojem.
Jak tu nekdo psal desky celkem malo spini - plusove body.
Secteno podtrzeno spatny urcite nejsou ale znovu uz bych je nekoupil.
Napsal: úte 01.03.2011 23:11
od jiriik
bibikuba píše:S těma kotoučema je to fakt zlo,šetřej všichni

Mám ale dobrý zkušenosti s deskama TEXTAR-jen nevím jestli je dělaj na všechny auta...a bohužel patřej mezi ty dražší...
Taky mám na svojí E60 desky TEXTAR a zatím pohoda a celkem dlouho vydrží:)
Napsal: čtv 03.03.2011 15:03
od Corp
ferodo ds 3000 - 5000km a rozpadly se na prach.
Napsal: ned 06.03.2011 19:08
od CooperJ
No vzhledem k tomu že mě vyjdou na 8k komplet celý auto a nikdo to vyloženě neodsoudil, tak do toho asi pudu. Ale dík za rady.
Napsal: ned 06.03.2011 20:21
od Huska
Ferodo už mi na auto nesmí .. modely na které se ptáš jsem sice nezkoušel (měl jsem DS). Pískaly, za studena nebrzdily a celkově vydržely 15tis km. Od té doby jedině Brembo+Textar, Ate+Ate, Zimmerman taky již nekupujeme protože jsou problémy s reklamací zkroucených kotoučů - na třech autech se zkroutili po cca 10tis.km.
Napsal: ned 06.03.2011 20:32
od gs500e
kluci co a docela dlouho již existující zavedená firma PEX? prý jsou kotouče dobré a vydrží celkem dlouho bez zkoucení

co vy na to, nemá někdo zkušenost s těmito brzdovými komponenty přímo na bmw?
Napsal: ned 06.03.2011 21:00
od bibikuba
Huska píše:Ferodo už mi na auto nesmí .. modely na které se ptáš jsem sice nezkoušel (měl jsem DS). Pískaly, za studena nebrzdily a celkově vydržely 15tis km. Od té doby jedině Brembo+Textar, Ate+Ate, Zimmerman taky již nekupujeme protože jsou problémy s reklamací zkroucených kotoučů - na třech autech se zkroutili po cca 10tis.km.
Myslíš tím Bremba obyč nebo Max??Mám totiž obyčejný na autě a po půl roce orezlý jako prase-jinak zatím na nich mám cca deset tisíc a krom té koroze dobrý

Napsal: ned 06.03.2011 23:02
od Huska
bibikuba píše:[color]
Myslíš tím Bremba obyč nebo Max??Mám totiž obyčejný na autě a po půl roce orezlý jako prase-jinak zatím na nich mám cca deset tisíc a krom té koroze dobrý

[/quote]
to je jedno Max jsou lepší, ale zase vydrží kratší dobu .. psal jsem že dobře brzdí a celkově vydrží víc než Ferodo.
Pokud máš rezeavé ty středy tak je ošmirgluj a natři a budeš mít klid

Napsal: pon 07.03.2011 00:43
od bibikuba
Huska píše:bibikuba píše:[color]
Myslíš tím Bremba obyč nebo Max??Mám totiž obyčejný na autě a po půl roce orezlý jako prase-jinak zatím na nich mám cca deset tisíc a krom té koroze dobrý

to je jedno Max jsou lepší, ale zase vydrží kratší dobu .. psal jsem že dobře brzdí a celkově vydrží víc než Ferodo.
Pokud máš rezeavé ty středy tak je ošmirgluj a natři a budeš mít klid

[/quote]Jsem myslel že to jsou Bremba-jako něco víc

a budou to mít ošetřený-barvit to fakt teda nebudu

Napsal: pát 11.03.2011 22:30
od mates323
Mám už na druhém autě TRW - píší made in Germany-
a spokojenost
Žádná koroze, nástup brzd plynulý, a výdrž - dám vědět.
Kupováno na
http://www.haspa.cz za supr peníz
Napsal: sob 12.03.2011 00:07
od Mio
Ferodo nejsou špatný ,ale nesmějí to být TARGETY.Jedině Premier a pak ty DS 2500 ty jsou super. Tukanoj na M3 3.2 jsme nasadíly kotouče i desky Bremba a po 2-3 brždění katastrofa.Já jezdím jenom Ferodo a stejnak většinu značek vyrábějí oni(FEDERAL MOGUL)
