Stránka 1 z 2
Napsal: stř 23.02.2011 19:44
od PeterE36
Zdravím, chtěl bych si koupit Bmw E36 2,5 R6 .. který model by jste mi doporučily novější 323trojku nebo starší 325tku?
Napsal: stř 23.02.2011 21:48
od kourk
určitě novější 323... a když už, tak 328
Napsal: stř 23.02.2011 22:00
od Huska
samozřejmě 323i .. použij funkci hledat a poznáš proč a že je lepší ve všem kromě kupní ceny auta
Napsal: stř 23.02.2011 23:14
od icecold
otázka: co jede líp? 323i nebo 325i?
Napsal: stř 23.02.2011 23:19
od Maysner
Jedou dosti podobne
Napsal: stř 23.02.2011 23:22
od Huska
icecold píše:otázka: co jede líp? 323i nebo 325i?
a odpoved na otázku = je 323i

papírově to vypadá opačně ale skutečnost je jiná na sprintech jsem vždy 325tku porazil, při normální jízdě je posun výkonu a krouťáku do nižších otáček taky znát.

Napsal: čtv 24.02.2011 01:04
od Totic
..no jo ale ty tam máš nějaký koně navíc, ne?
Jinak papírově má sice 323i o 20koní míň, ale stejnej krouťák posazenej od nížších otáček, takže je paradoxně řekl bych na rozjezdech živější. Taky se o tohle pár týdnů zajímám, na youtube je toho plno, ale nic pořádnýho.. skoro mám chuť založit topic 323i vs.325i vs.328i

Napsal: čtv 24.02.2011 02:00
od icecold
no a abych nezakládal nový topic: je známo že když například dáme na
M52B28 sání z M50B25 tak tomu přídáme cca 20 koní ale zas ubereme na krouťáku ve spodních otáčkach. Ale co takhle opačný skutek? když na M50B25 dáme sání z M52B28, přibyde u M50 na krouťáku u spodku? Sama o sobě M50B25 jede fajn ale v nizkých otáčkach se to chová pomalu jak 316i

Napsal: čtv 24.02.2011 18:53
od Huska
Totic píše:..no jo ale ty tam máš nějaký koně navíc, ne?
Jinak papírově má sice 323i o 20koní míň, ale stejnej krouťák posazenej od nížších otáček, takže je paradoxně řekl bych na rozjezdech živější. Taky se o tohle pár týdnů zajímám, na youtube je toho plno, ale nic pořádnýho.. skoro mám chuť založit topic 323i vs.325i vs.328i

měl jsem téměř seriovku v dobrém stavu ... pouze vzduchový filtr Green, zadní tlumič výfuku takže 00nic změna ... trochu pomohl samosvor o z M3 3,0 (cca 7% kratší než serie).
Papírových 20PS se v realitě smázne. Jakákoli úprava může změnit moměr sil dost zásadně (např na Břeclavském sraze jsem jel proti 525i e34 bez vanosu celkem hodně upravené a dostal jsem 2 délky).... ale to je něco jiného než otázka na začátku.
Stejně tak kdyby cenový rozdíl byl 30tisKč, tak bych se na to koukal jinak, ale realita je taková, že cenový rozdíl je téměř nulový při stejném stavu aut.
2,8i nemá smysl porovnávat, protože kromě pojistky je lepší než ty dvě předchozí (328i a 323i se liší jen obsahem, jinak jsou naprosto stejné jak brzdama (325i nemá zadní chlazené), tak převodovkou i diferákem)
Napsal: čtv 24.02.2011 19:03
od Kalasnikov
icecold píše: Sama o sobě M50B25 jede fajn ale v nizkých otáčkach se to chová pomalu jak 316i

Mně tohle právě vyhovuje kolem dvou tísíc je ten motor krásně medový (připomíná mi to jízdu s Vectrou A 2.0i 8V) takže i ospalý po noční jsem schopný dojet bezpečně domů, a když chci rychleji tak od 4 to jede až do omezovače líp a líp.
Napsal: čtv 24.02.2011 22:02
od paca
Taky záleží na stavu auta, počet najetých km, servis atd... a když už Huska vzpomněl břeclavský sraz, tak jsem ho dal asi o necelou půlku auta

(já seriovka 323i touring)
Napsal: čtv 24.02.2011 22:58
od Huska
paca píše:Taky záleží na stavu auta, počet najetých km, servis atd... a když už Huska vzpomněl břeclavský sraz, tak jsem ho dal asi o necelou půlku auta

(já seriovka 323i touring)
Přesně tak .. pak jsem měnil spojku jak jsem byl naštvanej že jsi mi ujel

, ale i tak nebyl rozdíl mezi sedanem, kombíkem. Celkový stav je u e36 rozhodující a motorizaci bych řešil až na druhém místě
Napsal: sob 26.02.2011 17:01
od coupe_core518
v reálne má každá 323i 130 až 133kW, odmerané na bmwday v profituningu v BA (meranie výkonov pre bmwklub.sk zadarmo)
možem sem hodit aj graf z mojho auta a jel sem sprint proti nejakému 2,5i a myslim že to bola 325i na břeclavském zrazi a prehrala
ale neviem či len nezaspal na štarte....a na konci to už vzdal
http://www.youtube.com/watch?v=q5HOWlmzH3w
Napsal: sob 26.02.2011 17:31
od Danny
za mě klidně 325. Na výkendy ideální, jede dobře mechanicky je jednodušší /nemá vanos i když jsou i vanosové/ a s 323 si vytře p...l kdykoliv
a sežene se za velmi slušné peníze.
Napsal: stř 16.03.2011 18:59
od zverbo
Mazlik ma motor M50 - 141kw, mam trosku prerobene nejake veci ale nic extra rozhodne 323 a 328 nevladzu zanim. Mal som E46 328ci ale neporovnatelne!!! V dedine 50/km - /5r/ pridam a idem bez podradenia, co e46 ani bohovy pokial som nepodradil - iba tolko k mojmu vedeckemu projektu
Napsal: čtv 17.03.2011 21:41
od Totic
Porovnáváme předsevším seriové stavy, tohle tak patří do sekce Tuning..
Ještě jsem to pořádně neviděl, ale asi budu muset nějak zrealizovat. Postavit vedle sebe ne sprint seriové 323i - 325i -328i (stejné kastle) a porovnat to..
Napsal: pát 18.03.2011 16:32
od zverbo
[quote="Totic"]Porovnáváme předsevším seriové stavy, tohle tak patří do sekce Tuning..
Vylestene sanie, Upraveny privod vzduchu, a nieco malo prekopany vyfuk - nic extra. To neni TUNING a maju to tu urcite vsetci.
Napsal: pát 18.03.2011 18:27
od ROBi
Hmm, já to nemám

Napsal: pát 18.03.2011 23:07
od Jamall
Ja mám zkušenosti s M52b20 kupé a M50b25 kupé. No a moje pocity z dva a půlky jsou naprosto neporovnatelné. Dvou litr super motor, ale dva a půlka mě na 3 svezení naprosto očarovala.
a pro zajímavost, když se řeší papírový krouták vs skutečnost. Tak co jsem se bavil s kamarádama co mají zkušenosti s dvojkou a dva a půlku, tak jsme se shodli na tom, že dva a půlka má o litr menší spotřebu....možná je to tím, že nemáme takovou potřebu na to šlapat...jenom teorie a pocity 15let starých motorů
Napsal: sob 19.03.2011 13:43
od paca
No nevím, já se s 325i vanosem nemohl dostat pod 10l/100km
