Jasne ze mame:)
Ad prehrivani - to trapilo jen opravdu par prvnich 335ek "06, od rv "07 dostaly navic extra chladic oleje, ktery to vyresil, z toho strach nemej.
Jinak ja sel po dlouhem hledani do externi ridici jednotky od BMS - JB3, na zaklade doporuceni x desitek uzivatelu fora e90post.com - JB3 a konkurencni Procede od Vishnu tam pouziva bezproblemove opravdu spousta lidi a drtiva vetsina max. spokojeni. Samozrejme je i par pripadu crashlych motoru / turbin, ale je otazka jestli to bylo zpusobene upravou, nebo uzivateli. Zaklad je olej - ja menim po 10K km a nikdy autu nedavam nez se olej poradne prohreje (diky BMW za ukazatel teploty oleje:)
Externi jednotka ma oproti chipu "natvrdo" hned nekolik vyhod - hlavne si muzes prehazovat mapy dle chuti (od seriove, pres low boost az po "racing":), muzes si sam upgradovat SW, ted nove vydane JB4 (akorat mi prislo tento tyden, ale jeste nemam nainstalovano) ma spoustu dalsich ficurek - "on the fly" zmena mapy (muzes prehazovat mapy za jizdy:), tusim ze odstrani omezovac rychlosti, muzes autu nastavit aby ti na miste palivomeru ukazovalo aktualni boost, JB za jizdy vyhodnocuje veskere chovani auta, vse vcetne skrytych kodu loguje, nacez si vse muzes stahnout do kompa a zjistit jestli je vse ok, nakonec si muzes i vytvorit svoji vlastni individual mapu:) a to vse za naprosto neuveritelnou cenu oproti Evropskym chipum..
Jestli sprechtis englicky a mas chut tuuuunit:) tak rozhodne nedoporucuju fora
http://www.e90post.com/forums/forumdisplay.php?f=58
nebo primo
http://www.n54tech.com/forums/
pac informaci je tam opravdu nesmyslne mnozstvi, stravis nad tim par bezesnych noci a ve finale tvoje kreditka zazije stredovek:)
Jinak SW upravou to jen zacina, N54 je naprosto uzasny motor, ktery ma potencial na seriovych "strevech" udelat ca 450HP (SW, sani, svody, intercooler), s upravenyma turbama a vstrikovanim methanolu hodne pres 500...
Jinak par videi meho auta
http://www.youtube.com/user/Martyn335i , je uz rok a pul ve stavu JB3 + BMS dualni sani, ted akorat dorazil ten vychytanejsi JB4 a chystam se minimalne na svody jeste:) auto je daily driver s najezdem ca 15-20tis km, rozdil ve spotrebe po upravach jsem neposrehl, vzhledem k vykonu je neuveritelna.. Mam ho ca 2,5 roku a jediny problem s autem so far byla praskla zarovka v zadnim svetle a ty stupidni podavace pasu grrr.. (tuk tuk:)
Dyno soucasneho stavu, referencni vykon je po instalaci SW, ten aktualni je jeste se sanim.. V serii na stejne brzde auto nakroutilo 299HP..
