Stránka 1 z 1

Napsal: stř 23.02.2011 11:02
od bmw335
Zdravím, máte někdo zkušenosti s načipovanou 335i N54? První kusy se prej přehřívaly já mám rok 08 ale stejně nevím jestli to mám nechat udělat aby se mi neuvařil motor:)

Chci si to nechat udělat od bmwchiptuning +54Hp +80Nm

Napsal: stř 23.02.2011 11:26
od arkadiel
Zkus uživatele Martyn, tomu to jede slušně

Napsal: stř 23.02.2011 15:08
od Marty_
Jasne ze mame:)
Ad prehrivani - to trapilo jen opravdu par prvnich 335ek "06, od rv "07 dostaly navic extra chladic oleje, ktery to vyresil, z toho strach nemej.

Jinak ja sel po dlouhem hledani do externi ridici jednotky od BMS - JB3, na zaklade doporuceni x desitek uzivatelu fora e90post.com - JB3 a konkurencni Procede od Vishnu tam pouziva bezproblemove opravdu spousta lidi a drtiva vetsina max. spokojeni. Samozrejme je i par pripadu crashlych motoru / turbin, ale je otazka jestli to bylo zpusobene upravou, nebo uzivateli. Zaklad je olej - ja menim po 10K km a nikdy autu nedavam nez se olej poradne prohreje (diky BMW za ukazatel teploty oleje:)

Externi jednotka ma oproti chipu "natvrdo" hned nekolik vyhod - hlavne si muzes prehazovat mapy dle chuti (od seriove, pres low boost az po "racing":), muzes si sam upgradovat SW, ted nove vydane JB4 (akorat mi prislo tento tyden, ale jeste nemam nainstalovano) ma spoustu dalsich ficurek - "on the fly" zmena mapy (muzes prehazovat mapy za jizdy:), tusim ze odstrani omezovac rychlosti, muzes autu nastavit aby ti na miste palivomeru ukazovalo aktualni boost, JB za jizdy vyhodnocuje veskere chovani auta, vse vcetne skrytych kodu loguje, nacez si vse muzes stahnout do kompa a zjistit jestli je vse ok, nakonec si muzes i vytvorit svoji vlastni individual mapu:) a to vse za naprosto neuveritelnou cenu oproti Evropskym chipum..

Jestli sprechtis englicky a mas chut tuuuunit:) tak rozhodne nedoporucuju fora
http://www.e90post.com/forums/forumdisplay.php?f=58
nebo primo
http://www.n54tech.com/forums/
pac informaci je tam opravdu nesmyslne mnozstvi, stravis nad tim par bezesnych noci a ve finale tvoje kreditka zazije stredovek:)

Jinak SW upravou to jen zacina, N54 je naprosto uzasny motor, ktery ma potencial na seriovych "strevech" udelat ca 450HP (SW, sani, svody, intercooler), s upravenyma turbama a vstrikovanim methanolu hodne pres 500...:)

Jinak par videi meho auta http://www.youtube.com/user/Martyn335i , je uz rok a pul ve stavu JB3 + BMS dualni sani, ted akorat dorazil ten vychytanejsi JB4 a chystam se minimalne na svody jeste:) auto je daily driver s najezdem ca 15-20tis km, rozdil ve spotrebe po upravach jsem neposrehl, vzhledem k vykonu je neuveritelna.. Mam ho ca 2,5 roku a jediny problem s autem so far byla praskla zarovka v zadnim svetle a ty stupidni podavace pasu grrr.. (tuk tuk:)
Dyno soucasneho stavu, referencni vykon je po instalaci SW, ten aktualni je jeste se sanim.. V serii na stejne brzde auto nakroutilo 299HP..

Obrázek

Napsal: stř 23.02.2011 15:48
od bmw335
Díky moc za infom já právě nevěděl jestli ty novější 35i dostaly lepší chlazení, protože sem četl že ty 06 měly zvýšenej výkon až na 350Hp a proto s epřehřívaly. Nevim co je na tom pravdy, ale bylo to někde na netu.
Kždopádně já chci jen úpravu softu jednotky na těch 265Kw a 480Nm to mi stačí, chtěl sem se jen zeptat jestli je takový zásah v pohodě co se týká námahy ostatních dílů jako převodovka, spojka, kardan atd..., kdy motor to sice bere, ale ostatní díly se zachvíly rozsypou:))
Ty jedeš teda na 288Kw a 500Nm bez jakýhkoliv úprav ostatních komponent?

Napsal: stř 23.02.2011 16:51
od Marty_
bmw335 píše:Díky moc za infom já právě nevěděl jestli ty novější 35i dostaly lepší chlazení, protože sem četl že ty 06 měly zvýšenej výkon až na 350Hp a proto s epřehřívaly. Nevim co je na tom pravdy, ale bylo to někde na netu.
Kždopádně já chci jen úpravu softu jednotky na těch 265Kw a 480Nm to mi stačí, chtěl sem se jen zeptat jestli je takový zásah v pohodě co se týká námahy ostatních dílů jako převodovka, spojka, kardan atd..., kdy motor to sice bere, ale ostatní díly se zachvíly rozsypou:))
Ty jedeš teda na 288Kw a 500Nm bez jakýhkoliv úprav ostatních komponent?
No je pockej, s jidlem roste chut:) za chvili ti to zacne byt taky malo:o)
jj a ani jsem si nevsiml ze by kluci menili neco.. Max. par lidi diferak za LSD a obcas nekdo s vic km spojku, zrejme je vsechno dost "predimenzovane"..
Btw mas manual nebo automat?

Napsal: stř 23.02.2011 19:43
od bmw335
manuál, a to je horší co? :lol: prej snese míň NM než automat

Napsal: stř 23.02.2011 20:02
od Vesa88
Zlatej manual...az bude 335i tak 10let stara tak si ji taky koupim :DDD A jedine v manualu...

2 Martyn: Kua jede ti to fakt krute!!! :)

Napsal: stř 23.02.2011 22:08
od Marty_
bmw335 píše:manuál, a to je horší co? :lol: prej snese míň NM než automat
No to asi jo (vzhledem k tomu ze do "lokomotiv" 35d davaj jen automaty), ale jeste jsem neslysel ze by se nekomu s prevodovkou neco prihodilo.. Ja mam taky manual a spokojenost, ale za DCT bych klidne menil:) postni nejakou fotecku mazla at se pokochame:)
Vesa jj diky, jede to fajn, ale kdyz vim jak by to jeste mohlo jet...
:twisted:
Btw uz se prodavaji i upgradovane turba, takze kdyby nahodou tak prinejhorsim msto repasu mas dalsich +80-100HP..:)

Napsal: čtv 24.02.2011 12:10
od bmw335
Ještě se tě zeptám nechal bysis to udělat být na mojim místě u autochip.cz nebo u bmwchiptuning.cz? Autochip maj ted akci s 25% slevou tak by mě to vyšlo jen na cca 7tis a bmwchip za 11tis. Autochip je známá firma, ale zase chtěj zaplatit za opakovaný nahrání softu nebo za nahrání původního u bmwchip za to nic nechtějí a dělaj jen ty bmw zato autochip i traktory, autobusy atd..tak nevim, do čeho bys šel ty? Oba nabízej totožnou úpravu 265Kw 480Nm.

Napsal: čtv 24.02.2011 16:44
od assassin_tl
bmw335: a nechces si koupit tu jednotku co ma martyn? neni to o tolik drazsi, s origo jednotkou to nic nedela.. kdyz to vyhodis mas seriovej stav a tech map je v tom kupa takze si tam das klido nakou "mekkou" co to tam fouka par kW navic... navic je to ve statech vyzkousene na desitkach 335i, kolik tehle aut nachipovali zminovane firmy u nas? kolik z aut od nich upravenych bylo na dynu? ....

Napsal: čtv 24.02.2011 17:26
od Marty_
Jo, sel bych urcite znova do JBcka, nebo do Procede.. Vyjde te to na 10 taky, ale kvalita.. http://www.n54tuning.com/index.php?_a=v ... oductId=73
Vyse uvedene neznam vubec..

Napsal: čtv 24.02.2011 21:17
od bmw335
jenže já nechci mít 288kw a 500Nm chci mít mín pro jistotu a takovou mapu JB4 asi mít nebude ne? Navíc já bych to stejně nedal dohromady, jinak v tom autochip právě měřej auto na dynu před a po upravě a pak ti vyjedou papíry

Napsal: pát 25.02.2011 16:07
od Marty_
bmw335 píše:jenže já nechci mít 288kw a 500Nm chci mít mín pro jistotu a takovou mapu JB4 asi mít nebude ne? Navíc já bych to stejně nedal dohromady, jinak v tom autochip právě měřej auto na dynu před a po upravě a pak ti vyjedou papíry
V JB4 mas na vyber - bud serie,low boost, high boost, racing (tam uz to chce dalsi upravy) a custom - individual mapa "na miru" (pro lidi co se v tom chteji povrtat sami, coz asi nejsme:o).
Dohromady myslis jako zapojeni? To ti udelaji treba v Camp Performance - http://www.mereni-vykonu.cz i s brzdou pred a po..
Ta 1cka low boost bude neco podobneho o cem mluvis..
Vse se to ovlada cudlikama na volantu:) http://www.youtube.com/watch?v=JaUlUmEd9Kk