Stránka 1 z 2
Napsal: úte 22.02.2011 17:22
od Ondas3557
mám vyhlídnutou E36 316 rv.96 s nalitanejma 270 000 km a v sobotu bych se na ni mel jet kouknout tak se chci zeptat na co si mám dát pozor..protože nemam nikoho známého kdo by semnou jel...ale kdyby se našel nějakej pardubak a jel by semnou flaška by ho neminula

Napsal: úte 22.02.2011 17:29
od Leveler
Určitě chceš 1,6i jo??Co tě k tomu vede?
Napsal: úte 22.02.2011 17:33
od Ondas3557
no vede mě k tomu že jsem student

a chtěl bych to hlavně jako dopr. prostředek do školy

a nechci nějakej velikej motor
Napsal: úte 22.02.2011 18:32
od bobosnow
Radši si to rozmysli. Lepší už je radši 318 a nejlepší pro tebe by bylo IS. Spotřeba stejná, pojistka stejná pokud by jsi měl motor M42 a jízda nesrovnatelně lepší.
Napsal: úte 22.02.2011 19:17
od liza
Jsem taky student a mám 318is m42 a jsem spokojen, spotřeba cca 8l/100km a svezení pěkný

Fakt to zkus promyslet, já bych 1.6 nechtěl, podle mě na to je to moc těžký auto.

Napsal: úte 22.02.2011 19:44
od ROBi
Opravdu zkus promyslet 318is, většinou je to coupe - atraktivnější auto a jede to nesrovnatelně lépe a stojí to skoro stejně - jak pořízení, tak provoz.
Napsal: úte 22.02.2011 21:16
od c4mel
to je fakt takový rozdíl výkony mezi 316 a 318?? já se taky nakonec rozhodl na 316 kvůli spotřebě páč to potřebuju pro ty samé učely
Napsal: úte 22.02.2011 21:19
od icecold
jsem taky student a mám 320i a jezdím za 9 litru
pokud ti jde o spotřebu tak bych hledal spíš 318tds ale to vůbec nejede (moje první bmw)
316i nežere miň, mě 316i žrala víc než 320i pač jsem ji šlapal na krk
Napsal: stř 23.02.2011 00:03
od Brody
Takhle do 316ky bych už nikdy asi nešel. Minimálně to IS.
Napsal: stř 23.02.2011 01:28
od kozic
Onďasi, pokud nejsi již rozhodnutý pro uvedenou káru, nekupuj(když ti uteče jsou tu vskutku podobných mraky). Jestli jsi vydržel doteď, tak ještě chvíli vydrž, neunáhluj se, abys záhy(a to bude dřív, nebo ještě dříve) nesplakal nad výdělkem, až ti bude vrtat hlavou, že ses za téměř stejné náklady mohl líp vozit ISkem. Je jasné, že stát se může cokoli(posrat bez jakékoli záruky se může téměř každá ojetina) a že výseč tvých možností je omezená ale i v rámci této můžeš úspěšně zvolit... Tak co zvolíš dámu nebo spodka?
Napsal: stř 23.02.2011 10:38
od matiz
Rozdil bude taky v tom, ze 316 bude mit matka na nakupy a pro decka do skolky, kdezto kazde is z toho roku bude vyhonena, vydriftovana a vylitana mrdka, cest vyjimkam... Znam cloveka co presel z M3 na 316 a spokojene jezdi.
Napsal: stř 23.02.2011 10:52
od Paavo
ja bych se spis ptal jinak ....... chci ekonomicky auto a nevim jestli bude 316i pro me idealni.Mozna by chtelo pozjistit jak tenhle motor zere studenej,na kratky trasy,pokud to chapu dobre tak cesta do skoly nebude 20km tam 20km zpet.Ja treba jezdim sem tam do skoly (7 km tam 7km zpet) s 325i a to vzdy sudenej motor k tomu pres velmi frekventovane mesto a jsem na spotrebe 14l/100km.Aby te pak ta "sestnactka" hochu neprekvapila, ze s ni pojedes za 10-11 L po meste.A pokud budes jerdit dalku tak bych sahnul po 6ti valci o kolik je spotreba od 16ky vyssi? Rekl bych ze o nic moc, kdyz dalku zajedu s dvaapuli kolem 8L.Jestli jede o litr levneji tak to me nezabije a pozitek z jizdy je uplne jinej

.JAK rikam promysli, abys pak nepoustel auto za pul roku do sveta
Napsal: stř 23.02.2011 10:59
od kozic
Já si myslím, že tak samo může narazit na stejně vyhoněnou 316. Pokud má jít do rizika, což víceméně u auta z druhé ruky musí(nepředpokládám,že bude čekat na nějaký výjimečně archivní kousek), nechť toto podstoupí radši s 318is, která ho po dobu, po kterou ji bude schopen udržet v provozu, bude daleko víc bavit. Je snad jasné, že by do toho Iska měl jít se stejnou rozvahou a ne koupit první mršinu, jen protože je to is... Bylo by nasnadě poradit šestivál, ale pokud u BMW zůstane, bude to pravděpodobně jeho přirozený vývoj. Zatím, s ohledem na jeho dotaz a představitelné možnosti mu přece nebudem malovat obraz, jak by (s nadsázkou řečeno) bylo nejleší mít M3(a to by za mě bylo).
Napsal: stř 23.02.2011 11:36
od paca
Tak si přidám troškou do mlýna

Tak do 316i bych asi taky nešel, když už, tak 318i (m43), která nejede zas tak špatně.
Napsal: stř 23.02.2011 12:01
od matiz
316 a 318 jsou od urciteho roku oba m43, jsou temer identicke a na normalni jezdeni neni mezi nema temer zadny rozdil. Osobne bych klidne vzal i 316 kdyby byla v lepsim stavu. Jejich predchodce (s rozvodovym remenem ) bych nebral ani omylem.
Napsal: stř 23.02.2011 12:16
od kozic
Onďasi. Nejlepší by bylo tu hodit nějaký odkaz, pokud je daný vůz nabízen veřejně. Poněvadž se zde bavíme stále o motorech, ale pro spokojenost bude důležitá i výbava (opravdu počítám s tím, že bys následně těžko financoval všemožné dodělávky) i kdybys nakonec zůstal u výběru 316, tak si budeš moct po pár následných komentářích opět udělat vlastní představu, co by v tvé E36 nemělo chybět, nebo naopak, co by tam být nemuselo...
Napsal: stř 23.02.2011 15:42
od Spatty
ja osobne bych do 16tky uz taky nesel. Vcera jsem videl jedno ISo chipnuty na 140hp v m-packetu a s remusem za 45 000. Cena stejna jak u 16tky ale pojezdeni bude urcite jiny

Napsal: stř 23.02.2011 16:23
od bobosnow
Spatty píše:ja osobne bych do 16tky uz taky nesel. Vcera jsem videl jedno ISo chipnuty na 140hp v m-packetu a s remusem za 45 000. Cena stejna jak u 16tky ale pojezdeni bude urcite jiny

Chipnutý asi těžko když má IS v základu 140 koní

. No a když se jedeš podívat na tu 316 s nalítanejma 270 000km, tak bych od toho moc nečekal. To by musel bejt hodně udržovanej kousek aby za to stála. Jde taky o to jaký máš finanční možnosti.
Napsal: čtv 24.02.2011 13:04
od Zety
270 000km nalítanejch je docela dost na takovej motor, kterej někdo pořád vytáčí do omezovače aby to jelo...ale neříkám že to fakt musí vytáčet každej... jde o to jak se k tomu kdo choval

Napsal: čtv 24.02.2011 22:21
od hamy
Jako student vysoké školy technické v Brně jsem udělal tu chybu o které je tu řeč.... 318 minimalne

316 te bude bavit jen chvilku! 318!!