Stránka 1 z 2
Napsal: ned 20.02.2011 17:22
od sir_lukash
problém: auto plave v kolejích a samovolně tlačí do volantu (musím ho držet, aby si nezatočil do strany a nevyjel do pangejtu)
vyměněno: zadní silentbloky,přední silentbloky, servo, čepy, axiální táhla, provedena geometrie, ZKOUŠKA JINÝCH PNEU ( na kamarádově E36 se auto s těma gumama chová normálně - stejný rozměr), tkaže jsem si je dal na svoje, jelsit se to změní
největší zlepšení bylo po výměně těch pneu. já mám DUNLOP 300 SPORT a kamarád má PIRELI P6. podle mě ty sport mají zpěvněné hrany a ty o to více tahají na nerovnostech a v kolejích.
už nevím, co změnit!!!! tlumiče jsou OK.
tak co změnit ještě, abych při každým malým výmolu nebo koleji mi to necuklo za volant a nebo netlačilo do volantu k jedný straně (podle toho, po který straně koleje jedu)
Napsal: ned 20.02.2011 17:25
od mequi
Nepřibržduje ti jeden brzdič? To by mohlo být ono.
Napsal: ned 20.02.2011 17:46
od kozic
Kdyby to byl brzič, tak myslím že by ho to táhlo vžy jen na jednu stranu. Tak jako když jedeš po poli, nemůžeš se divit, že to drncá, takse nemůžeš divit, že koleje táhnou. Pokud jsem veškeré indicie dobře pojmul a vyhodnotil, doporučil bych méně hysterie- pokud je řízení ok, nebo náhodou nejsi mimořádně zesláblý tvor- on tam ten volant je od toho, aby řídil člověk a ne auto...Za mě tedy: Ano, auto tahá v kolejích a vzhledem ke stavu našich cest tudíž tahá téměř vždy.
Napsal: ned 20.02.2011 17:52
od mequi
sir_lukash píše:problém: ....(musím ho držet, aby si nezatočil do strany a nevyjel do pangejtu)
Pangejt je vždy po směru jízdy na pravé straně, takže to táhne vždy doprava.
Ne, vážně, souhlasím taky s kozic-em. Jestli to je jenom v kolejích a na normální vozovce to nedělá, tak s tím nic nedělej.
Napsal: ned 20.02.2011 17:58
od kozic
tak co změnit ještě, abych při každým malým výmolu nebo koleji mi to necuklo za volant a nebo netlačilo do volantu k jedný straně (podle toho, po který straně koleje jedu
Mequi, potud jsi to asi nedočetl...
Jinak si myslím, že "pangejt" je po obou stranách cesty a že bysme tu neměli srát OT.

Napsal: ned 20.02.2011 18:17
od mequi
no jistěéééééé

Napsal: ned 20.02.2011 18:40
od Vesa88
225/55 R16 a taky me to taha do stran v kolejich

Asi normalni vec

Napsal: ned 20.02.2011 18:46
od bibikuba
Možná napiš jaký máš rozměr pneu-pokud máš širší pneu a dostaneš se do vyjetejch kolejí tak auto potáhne normálně..Široké pneu tzn myslím tak od 205 a více se chovají jinak i na nerovnostech-je to normální a jde jen o zvyk

Napsal: ned 20.02.2011 18:47
od Tompo
jo, koleje jsou holt svině na toto, budou tahat nejen E36

Napsal: ned 20.02.2011 18:53
od fidzi
Jo gumy dělají v kolejích nevětší paseku. Na offu má 325 a tahne to šíleně.
Napsal: ned 20.02.2011 18:55
od bibikuba
Napsal: ned 20.02.2011 19:06
od paveld
Co máš na předku za silentbloky ramen? Plný nebo seriový děrovaný?
Napsal: ned 20.02.2011 21:08
od Vesa88
Co ma kamarad na 318i E36 zimni 195/65 15" Tak si piska jak je to pohodlny ze nemusi skoro drzet volant, na letnich 225/45 17" je to prej des a hruza

Napsal: ned 20.02.2011 21:58
od sir_lukash
díky za feedback! mno jeli sme ted s kamosem co má E36 za sebou stejnou trasu, kterou znám. on se zimákama 185/60 R15 a já ty jeho PIRELI 205/60 R15. s jeho baworákem uplne vklidu! volant drží jak přibitej, koleje člověk nepozná. a pak sem si hned presednul do toho svyho a zase podobnej problem. volant se porád pocukává a v kolejích se celý auto tahá kam chce. takže ještě zkusím ty zimáky, ikdyž kámoš s tím jel ted taky a říkal, že i s těma kolama se to chová jinak než ten jeho baworák s PIRELI. jinak silentbloky jsou ty normální (neplný)

Napsal: ned 20.02.2011 22:05
od sir_lukash
jinak KOLEJE...OK, at tahaj... po rovině jede auto jak divý a volant je v pohodě. ale po nerovnostech to hrozně cuká za volant. to mě vadí nejvíc! i to může být ta šířka?
Napsal: ned 20.02.2011 22:15
od blesk666
mne M-ko na 225 45 17 a vzadu 255 40 17 taha tiez celkom dost do kolaji-so vzrastajucou sirkou pneu a tuhostou bocnice sa to zvyraznuje.
vole na napravach nemam - to mam preverene
Napsal: ned 20.02.2011 22:40
od paveld
Zkus dát ty plný silentbloky. Mě to trochu pomohlo - na zimácích 15" 205/60 Continental je to celkem ok, na 18tkách uvidim po zimě. Minulý léto jsem tam měl čerstvě nový děrovaný silentbloky a tahalo to děsně, předtím tam byly plný z Mka a bylo to lepší. Teď tam jsou powerflexy a taky pohoda

.
Napsal: pon 21.02.2011 03:37
od Piddas
čaute mě koleje a nerovnosti přestaly cukat s volantem při výměně všech čepů na předku (meyleHD) + silentbloky M3 (ty plný excentrický)
Napsal: pon 21.02.2011 07:58
od zsteiner
mam letni 225/50 a taha to taky jako bejk. hned kdyz sem s tim prijel z nemecka, malem jsem si rozbil hubu na tech nasich ,,silnicich,, se zimakama 205/55 je to v kolejich drobek lepsi
Napsal: stř 23.02.2011 12:45
od Paty
E36 pokud se nepletu má hřebenové řízení tím pádem to bude tahat do kolejí vždy pokud tam koleje budou,ted záleží jaký máš kola když budeš mít větší kola tím víc to pocejtíš na volantu.
Pokud ti to vadí kup si nějakou 5tku kde je řízení řešeno jinak,nevím jistě jestli šnekový řízení...! Ale netahá to tolik!!!
To bych tak napsal k tomuto tématu co jsi nadhodil.
E36 spíše sportovní a v Německu v tom jezdí studenti do školy

,5tky jsou spíše luxusní a to nemluvě o 7 řadyBMW tím pádem se i jinak řídí!!!