Stránka 1 z 1

Napsal: pát 11.02.2011 22:41
od janvu1
ahoj lidi. mám BMW 320d E90.....rok .06, ojetý 161 000 Km .( po výměna oleju a i olej. filtr ) . poslední dobu nevim proč.. když jezdím 400 km začíná rosvítit kontrolka oleje a musel jsem si nalejt 500ml oleje do motoru....tzn. po 800Km = 1litr :(.......byl jsem v servisu ( Bosch SERVIS ) a oni mi tam řekli že " motor maže , velká spotřeba oleje žádný viditelný únik z motoru , po otevření dolévacího vlčka motor tlakuje - podezření na připečené pístní kroužky. ( nutno změřit kompresu ) ."

a prejt přesně nikdo neví proč ...a že potřebujou ten motor rozebírat a podívat se , a že to muze stát 20 tis. , 40 tis. nebo az 100tis. podle toho co tam je za problém . Nesetkali jste někdo podobný problém , co mám já ? ..poradte.
předem děkuju !!


Napsal: sob 12.02.2011 01:15
od HonzaK
spíše než připečené kroužky apod. bych to viděl na přicpaný odlučovač oleje. Pokud je tam ještě starý typ odlučovače, tak skoro určitě. Může to v krajním případě dojít tak daleko, že se to bude projevovat jako defekt turba. Prostě olejový dým z výfuku obzvláště při akceleraci. Popř. když u běžícího moru povytáhneš měrku oleje, tak olej tudy bude vytékat ven. Ale to už je krajní případ.
Jako druhou možnou variantu bych to viděl na odcházející turbo, pak dlouho dlouho nic a pak až nějaký problém s vlastním motorem.

Napsal: sob 12.02.2011 09:43
od janvu1
tak podle tobě co mám ted dělat ?....mám ho nechat znova kontrolovat přímo v BMW servis ?..:(...myslím si že v BMW serivis by to mohli zjistit přesně co je za problém ,že ?... co mysliš ? ..
poradte mi :(

Napsal: sob 12.02.2011 12:14
od blesk666
osobne by som ako prve objednal odlucovac oleja a rovno ho dal vymenit. Potom riesil dalej

Napsal: sob 12.02.2011 12:57
od luttor
zdravím, nejedná se náhodou o tento vůz ? Děkuji

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/8633600

Napsal: sob 12.02.2011 13:49
od janvu1
já mám ale Kombi...ne sedan...jinak.typ je stejnej podle mě..(já mám Bmw 320d E90 M-Packet)

A prosim tě kolik by to mohlo stát ten odlučov. Oleje...?....
A myslíte si že v Bmw servis by to mohli zjistit přesný co je za problém...?....když tam máji i diagnostiku ......já teda moc nevyznam hihi :)

Napsal: sob 12.02.2011 21:23
od janvu1
lidi....dneska jeden známej automechnik my radil že ,,, prostě musim nalej olej a jezdit , protože když motor maže tak je to vše v pohodě , a nezkazí nic,..... jinak opravit prejt že je to hrozně peněz :(......myslite že má pravdu ? nezničí náhodou časem ten motor ?

Napsal: sob 12.02.2011 22:26
od Led_Zeppelin
u dieselu nevim, u benzinu to olej proste nekdy zere... u me asi litr na 2500 km (pcv meneny, komprese skvely)... proste parkrat do vymeny doleju, menit vsechny tesneni nema asi smysl... ale litr na 800 km je podle me hodne a bude tam nejaky problem, takze jeste bych to zkusil resit... zkusils vymenit ten odlucovac, jak ti vyse radili?
V original bmw kontrolovat... nevim, ja bych se jim to bal dat, snad az na autobase- s nima jsem problem nemel, ale zase jsem tam to auto snad jen kupoval a po 8 letech nechaval merit kompresi, ale v inveltu ani to nezvladli bez potizi a skody...

Napsal: ned 13.03.2011 21:41
od janvu1
ahoj lidi...tak že podle vašeho doporučení ...jsem si milunej týden nechal auto přímo v BMW servis vyměnit "Odlučovač oleje " . a dopadlo to tak :

že uz to neděla ( žere olej ) > ...1l / 800 km jako předtím , ale ted to dělá že ...0,5L / 2000km ....takže chtěl bych si zeptat že je to normalní ?...... mám to dál řesit ?...

:(

Napsal: ned 13.03.2011 23:44
od milo
1 litr na 4000 km bych neresil. 100% v poradku to neni (ja do 530d od vymeny k vymene nedolevam ani tuk), ale dle vyrobce to klidne litr/1000km zrat muze

Napsal: pon 14.03.2011 12:23
od Zety
Taky jde o to jak to točíš, jestli s tím jezdíš jak s dieslem nebo to točíš jak benzín, pak si to vezme olej no