Stránka 1 z 1
Napsal: stř 02.02.2011 09:51
od GooGoo
Byl jsem o vikendu na horach a koukal jsem jak me zlobi teplota vody. Kdzy byl motor pod zatezi, tak rucicka teploty byla presne uprostred. Jenze kdyz jsem se vracel vecina cesty z kopce, tak rucicka padala k modrymu poli. Jinak auto se zahriva na provozni teplotu cca 10-15km, coz je docela hodne. Jeste jsem zkousel termostat tim spuzobem, ze jsem najel po ranu cca 3km, otevrel kapotu a sahnul na hadice. Prava byla tepla a leva studenejsi. Kde muze byt problem??
Napsal: stř 02.02.2011 09:59
od fidzi
V termostatu?

Napsal: stř 02.02.2011 10:04
od GooGoo
To jsem si taky myslel, ale kdyz jsem zkousel teplotu tech hadic a prislo mi to OK... Ale asi nic jinyho tam byt nemuze, odvzdusneny to mam taky, dle mistniho navodu.
Napsal: stř 02.02.2011 10:08
od 3llf
termostat,nic jinýho
Napsal: stř 02.02.2011 10:17
od Kami1
že by termostat?
Napsal: stř 02.02.2011 10:28
od GooGoo
OK diky, vymenim

Napsal: úte 22.02.2011 10:32
od GooGoo
Jeste jsem se nerozhoupal pro novy termostat, pac mam nejake nejasnosti, tak se chci jeste ujistit.
U E46 benzinoveho sestivalcu: Kdyz stojim pred otevrenou kapotou a chytnu na hadici co vede od termostatu v pravo ma byt tepla jeste nez se ukazatel teploty vysplha aspon do ctvrtiny?? A leva hadice od termostatu studena dokud neni teplota podel budiku uprostred?
Bylo by super, kdyby to nekdo primo zusil na aute, kteremu teplota a ohrivani motoru funguje tak jak ma.
Napsal: úte 22.02.2011 10:52
od The_big_deal
ja si myslim, ze investice 1300 korun neni tak hrozna. Me to delalo to same. Nejdriv jsem vymenil ten normlani termostat, ale nepomohlo to a tak jsem vymenit jeste u AGR ventilu. No a ted nez dojedu do vedlejsi vesnice cca 3km tak to mam skoro naplno zahrate.
Napsal: stř 23.02.2011 05:29
od davcer
ja to klidne muzu zitra, pozitri vyzkouset. Ale jak tak koukam tak asi budu mit podobny problem, v zime se mi take lehce podchlazuje. Ale ted nevim, mozna je to v poho. jakmile zajedu do centra tak normal, ale kdyz lehtam petku v 70 tak teplota klesne. kazdopadne stridam firemni, felina 1,2 se taky podchlazuje. Scenic v -10 na nastartovanej na miste dokonce neudrzi teplotu v normalu. Clio se take podchlazuje, trafic taky klesa..... tak premyslim jestli to neni normalni ze pri solichani a kose se holt trochu podchlazuje. Prece pamatujete doby zakryvani casti chladice kartonem, neco na tom bude. Topeni naplno, malej vykon - cerpadlo toci minimalne a kosa jak v rusku. me to logiku dava, pac kdyz mu pomalu zacnu nakladat, tak se zase dostanu do normalu...
jen muj nazor a zkusenosti
Napsal: stř 23.02.2011 10:15
od paca
ručička musí být uprostřed při každém režimu, pokud není, tak je špatný termostat
