Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 27.01.2011 00:50
od mj001
Zdravim všechny, potřeboval bych poradit.
Mám 2 roky starou E91 320i, při nájezdu cca 17000km si palubní počítač vyžádal doplnění 1 litr oleje.
Chci se zeptat, jestli je tahle spotřeba normální, osobně mi to přišlo docela dost, ale radši se ptám.
Díky za odpověďi.
Napsal: čtv 27.01.2011 00:53
od fidzi
Příjde mi to OK.
Napsal: čtv 27.01.2011 01:41
od Syrup
Po 15ti tisicich bych tak jako tak menil. A spotreba litr na 17000 je rekl bych uplne v pohode.
Napsal: čtv 27.01.2011 09:17
od ROBi
Ano, je to normální, některé motory žerou i víc

Napsal: čtv 27.01.2011 11:24
od mj001
OK, tak to jste mě uklidnili, díky za rychlé odpovědi

Napsal: čtv 27.01.2011 16:51
od LadenaM3
Ahoj, tu Tvoji spotřebu oleje považuju taky za normální. Jen tak pro zajímavost, to máš motor čtyřválec a výkon 110 kW, nebo už 125 kW? Napiš, jak jsi s touhle motorizací spokojenej a jaká je spotřeba benzínu. Taky o ní uvažuju... Díky.
Napsal: čtv 27.01.2011 16:59
od mj001
je to čtyřválec 125kw, s motorem naprostá spokojenost, jezdí s tim většinou manželka a to jen po Praze, ted v zimě, když je off start/stop, tak spotřeba je tak kolem 9, kdyz je teplo a start/stop funguje, tak kolem 8 - 8,5 po Praze, na dálku je to samozřejmě míň
Napsal: čtv 27.01.2011 20:09
od Selix
ten rozdil ve spotrebe zima/leto bych hlavne videl v rozdilu venkovnich teplot, potom podminky na silnici (snih, brecka), pak dlouho nic a pak start/stop. v realu to podle me valny vyznam na spotrebu nema, mozna v laboratornich podminkach

Napsal: čtv 27.01.2011 22:39
od mj001
no, myslim, že to má docela vliv, hlavně když je vidět při stání na semaforech, jak tam průměrná spotřeba skáče nahoru

Napsal: sob 29.01.2011 11:17
od Selix
pravda, spotrebu ve meste s a bez start/stopu jsme nemeril, ale podle me je to velkej humbuk kvuli (maximalne) par desetinam l/100 km.
ja ten system hlavne nemam rad, protoze si myslim, ze zbytecne opotrebovava auto, hodnekrat se stane, ze dojedes na semafor a za 2-3 sekundy zase startujes. mam 320d, takze i ten nabeh motoru je oproti benzinu trochu hrubejsi, klidne to vypne motor kdyz neni vychladly turbo po rychlejsi jizde atd. ale to uz je na jinej topic
