Stránka 1 z 1
Napsal: ned 16.01.2011 14:27
od riderfery
cau nevite jak vyresetuju pocitadlo na servis menim olej slysel jsem ze nekde privedenim 12V minus na desatej pin je to mozny?
Napsal: ned 16.01.2011 14:35
od vsemick
teda netusim co mas za model.ale u me E36/r.v.93 staci odsroubovat vicko diag.konektoru, pak otocit klickem aby se rozsvitily kontrolky a potom spojit kusem dratu piny 7a19 napocitat do deseti ...a hotovo.
V žádném případě se nikam nepřipojuje žádné externí napětí, ani se nic nesúpojuje s baterkou apod.(jo a je dobry si vytisknout obrázek toho konektoru s očíslováním pinů, podle čísel vylisovanejch na konektoru to může člověk blbě pochopit)
Napsal: ned 16.01.2011 14:44
od riderfery
ja mam E36 s motorem M40 rok 1994 to by mohlo bejt stejne ne
Napsal: ned 16.01.2011 16:41
od riderfery
povedlo se dekuju
Napsal: ned 16.01.2011 18:06
od Fx
Dokud to má kulatou 20pin zásuvku, jde to pořád stejně. Na ten drát doporučuji dát správný odpor (jeho hodnota se válí tady na foru). Já osobně používám resetter. Je to nejbezpečnější, blbuvzdorný a spolehlivý

Napsal: ned 16.01.2011 19:09
od vsemick
no jo..reseterem je to na jistotu, ale když se někdo takhle zeptá tak ho těžko má po ruce, no a nejspíš nenajde v šuplíku ani ten odpor.I když možná by bylo odpovědnější každému poradit ať si ho za 30$ objedná na DX.(kde mimochodem maj třeba zlodějskou mechanickou čtečku klíčů speciálně na BMW i se sadou planžet což mě zase celkem sere)
Napsal: ned 16.01.2011 19:55
od Fx
To už sice zabíháme do OT, ale neboj, ono vůbec není snadný s tou čtečkou zacházet, protože napřed musíš odpíchat stavítka tak, aby šlo zámkem otočit, teprve potom jde dekódovat, a to ještě s omezenou přesností. A protože odpíchat stavítka s ochrannými lamelami vůbec není tak snadné jako u jiných značek, moc bych se toho nebál. Shválně si to zkus objednat a vyzkoušej si to na svém autě. Tak za dvě hodiny tě to přestane bavit a poletí to do skříně
Že to na videu v podání Číňana se shnilým nehtem na palci vypadá snadné, to je věc jiná
