Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 13.01.2011 22:21
od Jureboos51
Dobrý den chtěl bych se vás zkušenějších zeptat jestli je možno použít samosvor na vozidlo s ASR, jakej je ideální poměr pro 320d a případně jakej je rozdíl mezi ASC a ASR

Předem díky za odpovědi
Napsal: čtv 13.01.2011 23:12
od Huska
Jureboos51 píše:Dobrý den chtěl bych se vás zkušenějších zeptat jestli je možno použít samosvor na vozidlo s ASR, jakej je ideální poměr pro 320d a případně jakej je rozdíl mezi ASC a ASR

Předem díky za odpovědi
samosvor na 320d je nesmyslná investice.
Rozdíl ASC u BMW a ASR je u VW group a je to v podstatě to stejné .. Anti Slide Control / Regulation
Napsal: pát 14.01.2011 15:42
od Jureboos51
Napsal: pát 14.01.2011 18:37
od morycz
to víš, že to jde, je to jen otázka peněz já sem dával na 330d Quaif a všechno s prací to bylo za 40k, jen zástava do původního obalu
Změní to celkově jízdní vlastnosti k dobrému...
Napsal: pát 14.01.2011 18:52
od Jureboos51
jo takže asr mě kvůli tomu něak prudit nebude a myslíte že by šel použít svor z benziňáka a třeba z E36 kdyby odpovídal alespoň přibližně poměr????
Napsal: pát 14.01.2011 19:01
od morycz
ne, nejde to obejít a použít samotný diferák z jiného modelu, ani z M3 e46 to není tak jednoduchý a je potřeba hodné úprav(náprava, zkracovat kardan atd a to u benzínu)... Nejlevnější a nejschůdnější je možnost buď lamelovýho Kaaze (nevím jestli dělají na naftu, má jiný obal s chlazením lamel), nebo torsna(Quaif to mám já a dělají na naftové auta normálně), popř. si ho nechat od někoho složit.
Napsal: sob 15.01.2011 15:16
od Jureboos51
Napsal: sob 15.01.2011 17:18
od Tompo
Není to žádná rada, ale jen mě zajímá, proč chceš sypat tolik peněz za takovou "zbytečnost" u 320D?
Napsal: sob 15.01.2011 20:37
od morycz
Tak třeba u MK-racing v Praze, který dodává torsny od Quaife z anglie a jejich cena se odvíjí od kurzu libry my tenkrát braly 2ks a kolega vyjednal slevu dle ceníku v anglii a pak sme ještě dostaly slevu za pozdní dodání a cena byla necelích 32k za kus já bralk na 330d a kamarád na 330i ceny jsou stejné 318i/d až po M3... To jsou jen vnitřnosti, ty vyndáš původní diferák, vypustíš olej, rozebereš ho, vyndáš ty ozubený kola open difu, zastavíš torsna, vymezíš vůle, vyměníš gufera, dáš olej a zpět na auto...
Celý svor asi na naftu nekoupíš, ještě se někde na zahraničním fóru psalo že pasuje do e46 svor z e32, ale po tom už sem se nepídil a navíc si myslím, že bude spíš pro benzíny... u nafty je malý poměr oproti benzínu a to bude asi ten největší problém, co vím tak tady v ČR na e46 v naftě sem asi jediný se svorem, na slovensku vím o jednom taky na 330d a ten měl taky torsna, ale je možný, že už tam má něco jiného, on s tím jezdí i kopce a jiné závody a má cca 320ps a 750nm...
Možná, že by to ho někdo složil, ale spíš torsna než lamelák, ale cena bude asi pořád kolem 30k...
Napsal: sob 15.01.2011 20:43
od MattyX
no vzdycky se zachovana puvodni origo obal i napr u drexslera , ale ten kostuje cca 1800E

ale to je spíš na cistokrevnej resingkhááár

a vymenuji se jen planetova soukoli za svornou vlozku na kterou se nalisuje "to velky ozubený kolečko"

kazdopadne mechanickej samosvor se hodi na kazdou motorizaci

samozrejme ze v dnesni dobe elktriky a nekolikate generace ASR to neni uplna nutnost jako tomu bylo napr u e30 ale mechanika je mechanika proste

Napsal: ned 16.01.2011 11:12
od Hanz
Stavitelny od Kaaz umím za 30tis komplet s montáží, pokud doneses svůj nebo jiný dif předem, na "počkání" to už nedělám, je to hodně naknap.
Napsal: ned 16.01.2011 21:29
od Jureboos51
Všem moc dík za odpovědi, svor nechci ani tak kvůli prasení někde na parkovišti, ale kvůli tomu že od domu to máme všude do kopců a v zimě to bývá docela nářez tak hlavně kvůli tomu abych vyjel

Napsal: ned 16.01.2011 21:34
od morycz
Já ho nedával taky na prasení, ale pro zlepšení jízdních vlastností, ony ty rozjezdy jsou pak o něčem jiném a stejně tak na sněhu je to auto lépe čitelné, oproti open difu...
Napsal: ned 16.01.2011 21:45
od Jureboos51
morycz píše:Já ho nedával taky na prasení, ale pro zlepšení jízdních vlastností, ony ty rozjezdy jsou pak o něčem jiném a stejně tak na sněhu je to auto lépe čitelné, oproti open difu...
No právě je lepší když berou obě kola než jedno
Napsal: pon 17.01.2011 02:48
od radekc
E46 neměla standardně ASC+T? Na kluzkým povrchu je to jako samosvor.
Napsal: pon 17.01.2011 12:00
od Huska
radekc píše:E46 neměla standardně ASC+T? Na kluzkým povrchu je to jako samosvor.
jako samosvor to ani zdaleka není ... jinak NE ASC nebylo u prvních modelů standardně
Pokud někdo chcete samosvor na vyjetí tak si raději kupte e46tku 4x4ku... je to mnohem lepší. Samosvor je na sportovní jízdu a na ni je 2,0d málo.
Napsal: čtv 20.01.2011 19:57
od Jureboos51
4x4 by musela být 330d a na to bohužel nemám

Napsal: čtv 20.01.2011 21:09
od StepanMatl
No nevím, skoro bych řekl že se samosvorem vyjedu víc než s 330xd...
Napsal: čtv 20.01.2011 21:30
od Tompo
StepanMatl píše:No nevím, skoro bych řekl že se samosvorem vyjedu víc než s 330xd...
to ne snad?!
Napsal: pát 21.01.2011 14:32
od Hanz
330xd vyjede zed a se samosvorem i po stropě Möbiovy pasky
