Stránka 1 z 1

Napsal: stř 05.01.2011 20:53
od panacek
r.v. 99 toci dlouho nez chytne, ale jak je teply tak chytne nabrnk.tak nevim.dik za radu.

Napsal: stř 05.01.2011 20:55
od Paty
žhaviče,nebo padá nafta :wink: zkus víckrát nažhavit...

Napsal: stř 05.01.2011 21:04
od LosBizardos
zkus použít aditivum, ja jsem bez aditiv vzdy rano tocil tak 2-3 sekundy nez chytl. Ted davam VIF a jde citit velky rozdil. Mam stejne auto jako ty.

Napsal: čtv 06.01.2011 16:34
od panacek
zhavice novy, zkusim ty aditiva. a kdyz pada nafta tak kde je ta krpa? dik.

Napsal: čtv 06.01.2011 21:35
od Paty
hadice po hadici k přívodu k čerpadlu a od řerpadla ke vstřikum...
to je zajímavý a zkoušel jsi je jestli žhaví než jsi je tam dal?

Napsal: pát 07.01.2011 00:09
od panacek
uz si to nepamatuju, ale mam pocit ze jo.

Napsal: ned 09.01.2011 14:17
od rodriquez
A co když je opačny problém??? mě chytá za studena nabrnknutí ale jak se zahřeje tak mám problém to nastartovat...

Napsal: ned 09.01.2011 15:36
od Paty
rodriquez píše:A co když je opačny problém??? mě chytá za studena nabrnknutí ale jak se zahřeje tak mám problém to nastartovat...
kolik máš najeto? to může dělat čerpadlo...

Napsal: ned 09.01.2011 15:49
od RomanSvach
to me to delalo ze za studena nastartovalo vzdy, jak se to zahralo tak se jenom rozsvitila kontrolka palivoveho cerpadla a nic. oprava 6500kc za nove cerpadlo a od tech dob vse v pohode.
i v zime to nastartuje pri krutych mrazech "na brnk" do nafty leju vrchem spodem aditivum od VIFu, mozna i to trochu pomaha-popravde ale nevim protoze sem neujel jeste ani jeden kilometr bez takto aditivovane nafty

Napsal: ned 09.01.2011 23:01
od rodriquez
To Paty :
najeto mám lehce přes 150tis.. předpokládám že myslíš vstřikovací čerpadlo.. nemyslíš podávací, že ne... pokud vstřikovací, nevíš kde se dá sehnat za dobré pěníze??

Napsal: pon 10.01.2011 08:41
od Paty
150tis je hodně málo,pokud nemáš nijak stáhlý km a neleješ do toho nějakou špatnou naftu tak to by čerpadlo ještě nemělo bejt špatný(vydřený) :( to bude asi jinej problém...

Napsal: pon 10.01.2011 12:48
od mrJekill
Teď jsem z legrace koukal do manuálu k autu a tam se uvádí,že u studeného startu se může točit motorem po nažhavení až 40 vteřin.
Ještě se ti zdá,že musíš dlouho točit? :lol:

Napsal: pon 10.01.2011 16:40
od rodriquez
To Paty:

myslím že km odpovídají, auto má řádně vyplněnou servisku, sice není žádny krasavec ale je vcelku zachovalé, ještě k těm startů, stává se mi (né pokaždé) při zastavení na semaforu že se mi auto jakoby přidusí, trochu se zatřepe a pak zase vrní jako normálně.. při jízdě něpocituji žádné závady, škubání apod... jen na volnoběh to sem tam poškube na pár sekund a pak zase jede normálně,
Jo a málem bych zapomněl, přesalo mi ted v zimě fungovat venkovní čidlo teploty, nemá to vliv na chod motoru??

Napsal: pon 10.01.2011 23:57
od panacek
jak se ted oteplilo jak to chyta driv, tak na nejaky cerpadlo me to neprijde. a jeste se chci zeptat, kdyz jsou aditiva tak 10 mesicu prosly jsou k necemu? dik.