Stránka 1 z 1

Napsal: úte 04.01.2011 13:02
od baworak318
kluci,nevíte někdo,kde by mohla být chyba,když mě auto klesá v otáčkách až chcípe,váhu vzduchu musím mít odpojenou a jede v nouzáku,váhu jsem dal jinou,snad by měla fungovat,napadlo mě,jestli by to mohlo dělat čidlo na sitič,ale nevím,moc tomu nerozumím,má někdo rady??Když se auto tak něják zahřeje jízdou,už jsou problémy minimální ale když pak zase připojím váhu,chcípne..Moc díky...

Napsal: úte 04.01.2011 15:21
od bmw730
baworak318 píše:kluci,nevíte někdo,kde by mohla být chyba,když mě auto klesá v otáčkách až chcípe,váhu vzduchu musím mít odpojenou a jede v nouzáku,váhu jsem dal jinou,snad by měla fungovat,napadlo mě,jestli by to mohlo dělat čidlo na sitič,ale nevím,moc tomu nerozumím,má někdo rady??Když se auto tak něják zahřeje jízdou,už jsou problémy minimální ale když pak zase připojím váhu,chcípne..Moc díky...
Koukni dovnitř váhy je tam jakoby vlákno u žárovky v železném krytu - jestli není přerušené...

Napsal: úte 04.01.2011 18:36
od baworak318
bmw730 píše:
baworak318 píše:kluci,nevíte někdo,kde by mohla být chyba,když mě auto klesá v otáčkách až chcípe,váhu vzduchu musím mít odpojenou a jede v nouzáku,váhu jsem dal jinou,snad by měla fungovat,napadlo mě,jestli by to mohlo dělat čidlo na sitič,ale nevím,moc tomu nerozumím,má někdo rady??Když se auto tak něják zahřeje jízdou,už jsou problémy minimální ale když pak zase připojím váhu,chcípne..Moc díky...
Koukni dovnitř váhy je tam jakoby vlákno u žárovky v železném krytu - jestli není přerušené...
myslíš,do té plastikové krabičky,nebo co to je?Když připojím kabel k váze,auto zdechne,i při odpojení padají otáčky a musím je držet,aby to nechcíplo,když je auto zahřáté,už to dělá minimálně,nebude v hajzlu čidlo na ten sitič?Na to vlákno juknu,za další návrhy moc děkuji...

Napsal: úte 04.01.2011 19:37
od bmw730
baworak318 píše:
bmw730 píše:
baworak318 píše:kluci,nevíte někdo,kde by mohla být chyba,když mě auto klesá v otáčkách až chcípe,váhu vzduchu musím mít odpojenou a jede v nouzáku,váhu jsem dal jinou,snad by měla fungovat,napadlo mě,jestli by to mohlo dělat čidlo na sitič,ale nevím,moc tomu nerozumím,má někdo rady??Když se auto tak něják zahřeje jízdou,už jsou problémy minimální ale když pak zase připojím váhu,chcípne..Moc díky...
Koukni dovnitř váhy je tam jakoby vlákno u žárovky v železném krytu - jestli není přerušené...
myslíš,do té plastikové krabičky,nebo co to je?Když připojím kabel k váze,auto zdechne,i při odpojení padají otáčky a musím je držet,aby to nechcíplo,když je auto zahřáté,už to dělá minimálně,nebude v hajzlu čidlo na ten sitič?Na to vlákno juknu,za další návrhy moc děkuji...
Když sundáš víko váhy a koukneš jako do té díry co je hadice k motoru, tak je tam klapka co zavírá vzduch a to vlákno - je přez něj jakoby klec, takový kryt. Když váhu připojíš na elektriku tak se vlákno ohřeje a otevře se klapka vzduchu - podle toho jak přes něj proudí vzduch je to vlákno různě teplé - měří se tak množství vzduchu - podle toho jak se ochlazuje a zahřívá tak mění odpor. Řídící jednotka pak vyhodnocuje množství vzduhu - když bude poškozené tak to bude signalizovat že je moc vzduchu a bude zavírat klapku - vlasně jako dělat sytič :!:

Nechá se to i změřit, ale jinak proti světlu to bude vidět, jestli je ok, tak bych zkusil diagnostiku.

Napsal: úte 04.01.2011 19:50
od baworak318
bmw730 píše:
baworak318 píše:
bmw730 píše: Koukni dovnitř váhy je tam jakoby vlákno u žárovky v železném krytu - jestli není přerušené...
myslíš,do té plastikové krabičky,nebo co to je?Když připojím kabel k váze,auto zdechne,i při odpojení padají otáčky a musím je držet,aby to nechcíplo,když je auto zahřáté,už to dělá minimálně,nebude v hajzlu čidlo na ten sitič?Na to vlákno juknu,za další návrhy moc děkuji...
Když sundáš víko váhy a koukneš jako do té díry co je hadice k motoru, tak je tam klapka co zavírá vzduch a to vlákno - je přez něj jakoby klec, takový kryt. Když váhu připojíš na elektriku tak se vlákno ohřeje a otevře se klapka vzduchu - podle toho jak přes něj proudí vzduch je to vlákno různě teplé - měří se tak množství vzduchu - podle toho jak se ochlazuje a zahřívá tak mění odpor. Řídící jednotka pak vyhodnocuje množství vzduhu - když bude poškozené tak to bude signalizovat že je moc vzduchu a bude zavírat klapku - vlasně jako dělat sytič :!:

Nechá se to i změřit, ale jinak proti světlu to bude vidět, jestli je ok, tak bych zkusil diagnostiku.
aha,tak to jsem netušil,zítra to rozeberu a juknu na to,snad něco uvidím,původní váha při koupi auta,které mám týden,měla být v háji,tak jsem koupil jinou,ale dělá to,to samé,tak bud je taky v háji,nebo to bude něco jiného..koncem týdne jedem na diagnostiku,myslíš,že tam budem chytřejší??

Napsal: úte 04.01.2011 20:19
od bmw730
baworak318 píše:
bmw730 píše:
baworak318 píše:myslíš,do té plastikové krabičky,nebo co to je?Když připojím kabel k váze,auto zdechne,i při odpojení padají otáčky a musím je držet,aby to nechcíplo,když je auto zahřáté,už to dělá minimálně,nebude v hajzlu čidlo na ten sitič?Na to vlákno juknu,za další návrhy moc děkuji...
Když sundáš víko váhy a koukneš jako do té díry co je hadice k motoru, tak je tam klapka co zavírá vzduch a to vlákno - je přez něj jakoby klec, takový kryt. Když váhu připojíš na elektriku tak se vlákno ohřeje a otevře se klapka vzduchu - podle toho jak přes něj proudí vzduch je to vlákno různě teplé - měří se tak množství vzduchu - podle toho jak se ochlazuje a zahřívá tak mění odpor. Řídící jednotka pak vyhodnocuje množství vzduhu - když bude poškozené tak to bude signalizovat že je moc vzduchu a bude zavírat klapku - vlasně jako dělat sytič :!:

Nechá se to i změřit, ale jinak proti světlu to bude vidět, jestli je ok, tak bych zkusil diagnostiku.
aha,tak to jsem netušil,zítra to rozeberu a juknu na to,snad něco uvidím,původní váha při koupi auta,které mám týden,měla být v háji,tak jsem koupil jinou,ale dělá to,to samé,tak bud je taky v háji,nebo to bude něco jiného..koncem týdne jedem na diagnostiku,myslíš,že tam budem chytřejší??
Měl jsem na manželky kompaktu podobný problém, dojel jsem na diagnostiku do Boshe zaplatil jsem 800 - vadné vlákno, vymazal chyby, project auto, znova připojit -800 a opět vlákno. :( Pak jsem koupil od kámoše celou váhu z funkčního motoru z auta po bouračce a diagnostiku s Carsoftem a nahodil do svojeho notesu a perfekt - vymazal jsem chyby a fungujou i life data... Myslím že i domácí diagnostika ušetří spoustu času :wink:
Pravda je že dva dni jsem známemu hledal závadu - studenej motor šel jak hodiny a teplej kolísal a chcípal - diagnostika nic, už jsem to vzdával a pak jsem zjistil že bylo špatné těsnění pod sáním ... SKOUKNI RŮZNÉ HADICE, I OD POSILOVAČE, PROSTŘÍKEJ KONEKTORY KONTAKTOLEM a pak až dojeď na diagnostiku - jestli tedy nemáž známého co ti to proklepne za rozumnou cenu.
Snad to rozchodíš, většinou to chce trochu štěstí to najít, může to být i prkotina...

Napsal: úte 04.01.2011 20:44
od baworak318
bmw730 píše:
baworak318 píše:
bmw730 píše: Když sundáš víko váhy a koukneš jako do té díry co je hadice k motoru, tak je tam klapka co zavírá vzduch a to vlákno - je přez něj jakoby klec, takový kryt. Když váhu připojíš na elektriku tak se vlákno ohřeje a otevře se klapka vzduchu - podle toho jak přes něj proudí vzduch je to vlákno různě teplé - měří se tak množství vzduchu - podle toho jak se ochlazuje a zahřívá tak mění odpor. Řídící jednotka pak vyhodnocuje množství vzduhu - když bude poškozené tak to bude signalizovat že je moc vzduchu a bude zavírat klapku - vlasně jako dělat sytič :!:

Nechá se to i změřit, ale jinak proti světlu to bude vidět, jestli je ok, tak bych zkusil diagnostiku.
aha,tak to jsem netušil,zítra to rozeberu a juknu na to,snad něco uvidím,původní váha při koupi auta,které mám týden,měla být v háji,tak jsem koupil jinou,ale dělá to,to samé,tak bud je taky v háji,nebo to bude něco jiného..koncem týdne jedem na diagnostiku,myslíš,že tam budem chytřejší??
Měl jsem na manželky kompaktu podobný problém, dojel jsem na diagnostiku do Boshe zaplatil jsem 800 - vadné vlákno, vymazal chyby, project auto, znova připojit -800 a opět vlákno. :( Pak jsem koupil od kámoše celou váhu z funkčního motoru z auta po bouračce a diagnostiku s Carsoftem a nahodil do svojeho notesu a perfekt - vymazal jsem chyby a fungujou i life data... Myslím že i domácí diagnostika ušetří spoustu času :wink:
Pravda je že dva dni jsem známemu hledal závadu - studenej motor šel jak hodiny a teplej kolísal a chcípal - diagnostika nic, už jsem to vzdával a pak jsem zjistil že bylo špatné těsnění pod sáním ... SKOUKNI RŮZNÉ HADICE, I OD POSILOVAČE, PROSTŘÍKEJ KONEKTORY KONTAKTOLEM a pak až dojeď na diagnostiku - jestli tedy nemáž známého co ti to proklepne za rozumnou cenu.
Snad to rozchodíš, většinou to chce trochu štěstí to najít, může to být i prkotina...
tak vše mě udělá kamarád,mechanik,ale zatím co na to koukal,tak nevěděl,šel na jisto s váhou,koncem týdne se má vrátit z cesty a já zatím zjištuji,co se dá,diagnostika je za pár kaček,ale né zadarmo,skusíme vše,co radíš a uvidíme..moc Ti děkuji..jak říkám,za studena než se rozjedu z místa,to tak 3x chcípne a do otáček to prostě nedostaneš,pak to tak 5 min nepravidelně kolísá a díky malým otáčkám cuká,prostě studené auto,co se nechce rozjet,proto jsem myslel na to čidlo sitiče,každopádně,uděláme vše,jak radíš..

Napsal: úte 04.01.2011 21:13
od mequi
Chlapi, píšete si tady o tom jenom vy dva. Tak proč citujete ty příspěvky???

Napsal: čtv 06.01.2011 15:11
od baworak318
ok.ok.chyba se vloudila :-) má ještě někdo nápady na odstranění závady??Díky

Napsal: čtv 06.01.2011 15:48
od Foldas
prvni udělej diagnostiku