Stránka 1 z 7
Napsal: pát 31.12.2010 20:18
od GooGoo
Mám k autu bohužel jen jeden origo klič. Da se nekde, nebo nejak udelat kopie? Aniz bych musel do BMW? Docela se mi zamlouvají ty vystrelovaci jak pouziva napriklad VW atd...
Urcite rozhoduje cena, nekde jsem nasel origo BMW za 5tis a to je docela palka. Je to na E46.
Napsal: pát 31.12.2010 21:20
od Totic
druhej klíč se dá nechat vyrobit, okopírování i s drážkou u klíčníka jen za 200,- a imo-čip se přehodí. Ale druhej čip do dalšího klíče - to je drahej špás jen u BMW co vím..

Napsal: sob 01.01.2011 12:04
od libovka
Pokud ti stačí mít doma jen zálohu tak si kup v BMW obyč klíč bez dálky.Stojí cca 1200
Napsal: sob 01.01.2011 12:26
od Dan td
Fx se zase pomalu rozfungovává, umí kopie co vypadají jako originál

Napsal: sob 01.01.2011 21:01
od Totic
libovka píše:Pokud ti stačí mít doma jen zálohu tak si kup v BMW obyč klíč bez dálky.Stojí cca 1200
A kopie imo čipu je v tom ? Protože bez toho se nedá nastartovat, že ano, nehledě na tu cenu.
Napsal: ned 02.01.2011 02:18
od pragdejf
od fx sou to kopie s centralem pro stary meduzy. bez cipu na imo to nenastartujes a s klicem od fx ani neodemknes dalkou. pokud chces plnohodnotnej klic, tak jdi do bmw. jo a pokud si ten chybejici klic osobne nehodil do orlicky prehrady, tak se tam stav i s autem, at ti rovnou ostatni klice na aute zakazou, nevis, kdo s klicem od tvy kary beha po svete. je to drahy, ale jediny spravny reseni.
Napsal: ned 02.01.2011 09:43
od Dan td
pragdejf píše:od fx sou to kopie s centralem pro stary meduzy
Fx píše:Jakmile budu zdravotně OK, začnu nabízet čipové klíče pro BMW včetně čipování. Pokud máte nějaké klíče poztrácené, tak i jejich blokace či přepis v jednotce imobilizéru tak, aby v případě objednání klíčů v BMW nebyl problém.
Podmínky:
Musí jít o následující modely z let výroby 1995 - 2005:
E34, E36, E38, E39, E46
Vybavené jednotkou EWS kterékoliv z generací.
Potřebuji k tomu jednotku imobilizéru (EWS) vyndanou z auta
Co umím:
- blokace ztracených klíčů
- přepis ztracených klíčů novými tak, aby nebyl problém při objednání u BMW
- pokud je v autě měněná jednotka motoru a EWS nebo třeba zámky, pak vám v BMW nepomůžou, já ano (za předpokladu, že máte klíč, kterým aspoň otevřete auto a odjistíte spínačku)
- pokud vám auto kvůli imobilizéru přestalo z ničeho nic startovat, umím resetovat klíč v jednotce a nemusíte kupovat nový v BMW (týká se především E36 a E34 vyrobených mezi 1. 1. a 15. 11. 1995)
- u aut od roku výroby přibližně 1999 zjištění kilometrů z klíčů
- čipování klíčů
- pro auta s originálním radiovým DO umím dodat i diamant klíč, který je spárovatelný s originál jednotkou v autě (USA i EU verze).
Časem budou i jiné typy klíčů.
Napsal: ned 02.01.2011 12:40
od pragdejf
hoho tak to mi uteklo, clovek se porad uci. timto se Fx-ovi omluvam, preju mu, at se da dokupy, ceka na nej spousta lidi.
Napsal: pon 03.01.2011 19:48
od GooGoo
A nejaky kontakt na pana FX? Ma treba i sve www??
Napsal: pon 03.01.2011 19:55
od Paty
jj taky se přidám
Napsal: pon 03.01.2011 20:08
od Fx
Web bude v provozu až budu v provozu já. Nicméně pokud máte nějaké dotazy, tak sem s nimi, rád odpovím.
Napsal: pon 03.01.2011 21:53
od Paty
Fx píše:Web bude v provozu až budu v provozu já. Nicméně pokud máte nějaké dotazy, tak sem s nimi, rád odpovím.
Mám klasickej klíč od BMW E36 r.v.92 bez DO a IMO a chci se zeptat jesli by jsi mi ho okopíroval? Potřebuju čistě teoreticky Jenom vybrousit klíč....Nemám ani čistou planžetu takže jestli máš i to? co to bude stát?
Napsal: pon 03.01.2011 22:50
od Fx
Paty píše:Fx píše:Web bude v provozu až budu v provozu já. Nicméně pokud máte nějaké dotazy, tak sem s nimi, rád odpovím.
Mám klasickej klíč od BMW E36 r.v.92 bez DO a IMO a chci se zeptat jesli by jsi mi ho okopíroval? Potřebuju čistě teoreticky Jenom vybrousit klíč....Nemám ani čistou planžetu takže jestli máš i to? co to bude stát?
Broušení klíčů neprovádím, ale spolupracuju se zámečnickou firmou
http://www.kasari.cz
Ve tvém případě nepotřebuješ žádné čipování, tvé auto je vybaveno bezčipovým systémem EWS1. Pokud navštívíš lépe zásobeného zámečníka, který dělá autoklíče, tak by tu planžetu měl mít. Její označení je většinou HU58.
Napsal: stř 05.01.2011 21:49
od meris
Mám E36ku rok 93. Nefunguje mi dálka,ale nevím, jestli to není jenom zničenejma klíčema. Umí to někdo vyzkoušet? Kdyby byla chyba v autě, bez dálky se obejdu, ale jestli je to klíčem a ten by nestál ranec, tak bych to chtěl rozchodit.
Napsal: stř 05.01.2011 22:12
od chroust
Kdyz uz je tady to tema prihodim taky svuj dotaz. Ostrouhal sem mi beznym pouzivanim klic do takovyho stadia ze pak nesel ani otocit v zapalovani, pouzivam nahradni kerej uz je taky drobet nacatej. Kdyby nahodou odesel i ten, nemusim se pak bat ze by s kopií klice byl stejnej problem?
Napsal: stř 05.01.2011 22:24
od Fx
Meris: Dálkové ovládání má baterie, které samozřejmě po nějaké době odejdou - odcházejí i u E46, natož E36, která je skoro 20 let stará. Potíž je v tom, že jakmile dojde napětí pod určitou mez na více než minutu, klíč se rozpáruje od auta. Co bys tedy měl zkusit, je vyměnit baterie a podle návodu k autu projít párovacím procesem. Blbé je, když nemáš žádné funkční DO - pak se projevuje ochranná doba, po kterou není možné párování po odemčení klíčem provést. U E36 z roku 93 by mělo být ovládání infračervené s čidlem pod vnitřním zpětným zrcátkem, návod na spárování tu někde určitě najdeš.
Chroust: Pokud je klíč už hodně ohoblovaný, kopie se dělá špatně. Zámečník ti sice může na profilu něco "přidat", ale nejlepší je dělat kopii podle neponičené originální planžety. Ve tvém případě bych se informoval přímo v BMW na možnost objednání nového klíče. U aut do roku výroby 12/1994 totiž není jednotka EWS2 a tím pádem není limitován maximální počet klíčů vydaných k autu číslem 10 (přičemž z toho první 4 jsou dávány k novému autu). Podle tohoto klíče si potom v zámečnictví ve tvém případě budeš moci udělat libovolné množství kopií a s každou nastartuješ.
Napsal: čtv 06.01.2011 00:05
od chroust
Ok diky za info. Mam e36toura rv96 tak to necham okopirovat dokud to este pujde...
Napsal: čtv 06.01.2011 00:12
od Fx
chroust píše:Ok diky za info. Mam e36toura rv96 tak to necham okopirovat dokud to este pujde...
Aha, pokud máš rok výroby 96, tak je tam systém EWS2 a potřebuješ čipový klíč. Takže buď v BMW, nebo tam, kde to umí (např. u mě). Nějak jsem pomotal tebe a Merise, když jsem řešil roky výroby aut (měl jsem za to, že máš auto do 12/94).
Při objednání klíče v BMW je tu ještě další nebezpečí, a to (což u takhle starého auta není nic nereálného), že někdo někdy měnil jednotku motoru a imobilizéru nebo zámky.
Napsal: čtv 06.01.2011 17:52
od Pitris
Jo jo můj případ já obědnal klíč v BMW na e46 r.v.2003 a spároval jsem jen DO pač někdo vyměnil spínačku a klíč mi tam nejde.
Napsal: čtv 06.01.2011 19:01
od Fx
Ano, přesně to jsem měl namysli. Pokud človek není třeba druhý majitel auta, jistotu mít nikdy nemůže. Jestli se můžu zeptat, kolik v BMW aktuálně stojí klíč s DO na E46?