Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 23.12.2010 19:13
od radekc
Mám nejspíš problém s visko spojkou, jak moc zlehka se má točit uplně za studena? Rukou ji roztočím a sama se točí max. půl otáčky, za běhu studenýho motoru ji lehce nezastavím. Teplota motoru mi během 50km vyšplhala na budíku max 2mm před polovinu.


A další dotaz, jak je to s hladinou chladící kapaliny v chladiči, za studena mám nějakej cm pod riskou a za tepla to stoupne nad risku.
Kámoš má ten samej problém, chladič děravej, že mu z něho kape, za studena hluboko pod riskou a za tepla expanska plná.

Jedná se o e36 323i

EDIT: Mám dotaz na termostat: Podle "Jak na to" má šipka termostatu směřovat nahoru, ale vyndal jsem termostat co tam byl od výroby a šipka směřovala jinam a na novým termostatu ani šipku nemám, takže to není důležitý jak ho tam dám?

Napsal: čtv 23.12.2010 21:59
od Paty
nechci nic říkat,ale zkus dát hledat,a pokud nenajdeš to jak se vtula má točit a za běhu motoru studenýho ju novinama zastavit tak ted ti to řikám,že se ti to neohřeje ?? je divný nejspíš vyměn termostat a bude to v cajku :wink:
když jsem autu dával sadu 325i tak se mě oda pohla samozřejmě nahoru,a ty snad vřeš nebo proč se ptáš na hladinu vody? Kdyby jsi vřel určitě by jsi to poznal... :wink:

Napsal: pát 24.12.2010 15:07
od mequi
Ja mám studenou vodu na rysce a za tepla je plná nádržka až po víčko. To máš v pořádku. Soudím z toho, že já nemám žádný problém s chlazením. e36 320i M50 O té visce to je tady: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=73200

Napsal: pát 24.12.2010 15:35
od Paty
až po víčko si myslím že by to bejt nemělo...

Napsal: ned 26.12.2010 16:51
od radekc
Tak visko spojka je v pořádku, zmátlo mě, že uplně za studena je sepnutá. Pořád se to ale nechce zahřát přesně na polovinu, zahřeje se to standartně celkem rychle, ale nedostane se to uplně na střed, je možný, že ten termostat funguje, ale ponekud hůř?

Napsal: ned 26.12.2010 17:44
od Kami1
vyměň termostat

pokud je visca za studena seplá, je špatná, ale asi jsi to blbě napsal

Napsal: ned 26.12.2010 18:09
od Tompo
vyměň termostat!!! a kamarád chladič!!!

Napsal: ned 26.12.2010 18:29
od Jamall
udělej si z papíru pochodeň a testuj...za studena vrtuli musíš snadno zastavit a zas za tepla to ten papír musí rozcupovat....

termostat vyměň, může bít jenom přidření a zadírá se bud otevření, nebo zavření. Osobně jsem se s tím setkal během letošního roku už 3x

Napsal: ned 26.12.2010 20:19
od Tompo
A já zas už xkrát viděl nový termostat, cca týden v autě a byl KO...

Napsal: ned 26.12.2010 22:23
od radekc
Viska se chová přesně podle toho popisu http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=73200 je nejspíš přidřenej ten termostat, když jsem šáhl na horní hadici k chladiči, tak byla teplá, ale udržel jsem na ní v pohodě ruku a spodní hadice k chladiči bylo jen o trochu studenější.

Napsal: sob 08.01.2011 20:51
od radekc
Mám dotaz na termostat: Podle "Jak na to" má šipka termostatu směřovat nahoru, ale vyndal jsem termostat co tam byl od výroby a šipka směřovala jinam a na novým termostatu ani šipku nemám, takže to není důležitý jak ho tam dám?

Napsal: sob 08.01.2011 21:08
od Paty
mám úplně to stejný jako ty, šipku na termostatu nemám,ale mám tam jenom vyraženej důlčíkem tečku. měl jsem ju tam na starým že smeřovala na bok a přesně jak píšeš v "Jak na to" je popsaný šipkou nahoru.
Jak to teda?

Napsal: sob 08.01.2011 21:09
od Kami1
není tam jiná značka (tečka, dírka...)?
edit: paty: nahoru

Napsal: sob 08.01.2011 21:19
od radekc
Jinou znacku jsem na nem skutecne nenasel (znacka Vemo), ale budu se ridit sipkou podle staryho a bud tam bude zpravne nebo o 180 stupnu obracene, coz si myslim ze nebude vubec vadit.