Stránka 1 z 1
Napsal: úte 21.12.2010 13:16
od LosBizardos
Zdravím, mám následující problém: když jedu a přidávám plyn, tak někde jakoby zprava dole (z pohledu řidiče uvnitř vozu) se ozyva jakoby drnceni nebo chrasteni, dela to jen s kvaltem a je jedno se kterym. Projevuje se to JEN v okoli 2tis ot a pod plynem, ale když jsem jel 80 a měl tam 4, tak při zhoupnutí auta to dělalo jakoby s větší intenzitou právě při tom zhoupnutí. Na neutrál při protúrování nic. Oleje je dost a je na něm cca 12000 najetých, je nová řemenice a startér. Tudíž mě napadly kryty pod autem nebo výfuk, ale zaráží mě že když auto stojí tak nic... Dále KAT ale myslím že ten by mlátil při stojícím autě...
Máte někdo s tímto zkušenost nebo nápad čí by to mohlo být? Nechci zase vyrazit do servisu, jelikož jsem tam v poslední době nechal hodně love a tohle by mohla bejt snad jen prkotina.
Děkuji předem za jakékoliv nápady.
Napsal: úte 21.12.2010 16:27
od bibikuba
po výměně startéru a řemenice Ti možná někdo zapoměl něco utáhnout

a je to na odchodu

držák výfuku............a nebo dvacet jinejch věcí!!
Napsal: úte 21.12.2010 20:33
od Beefeater-64
Urcite to chce hodit na zdviz. Co se tyce zkusenosti videl bych to na vlnovec na vyfuku.
Napsal: úte 21.12.2010 20:39
od StepanMatl
Mám ten samej problém. Podívej se, jestli nemáš vyskočenou pružinu, já jo a na 90% to bude ono... Dělá mi to jen kolem 2 tisíc otáček a víc při točení doprava.
Napsal: úte 21.12.2010 21:42
od LosBizardos
Kterou pružinu máš na mysli, pls napiš přesně. Díky.
Jinak mám podezření na něco od výfuku, jel se mnou brácha a seděl vzadu za spolujezdcem a říkal že to je vzadu a zkoušel pořád něco kolem dveří, ale myslím že to zkresluje. Když ale sundávaj plechy pod motorem, popř. startér přece nelezou do půlky auta až za katy ne? (nevím ve kterém místě je přesně ten vlnovec)
Napsal: stř 22.12.2010 00:11
od StepanMatl
Normálně pružina tlumiče

Napsal: stř 22.12.2010 20:31
od LosBizardos
To znamená asi teda některý přední tlumič? Jestli je to ono poznám to pohledem? Půjde to opravit "doma" bez zvedáku? Nebo musím do servisu?
Napsal: pon 27.12.2010 00:52
od andyonett
ahoj nevim jestli pomuzu, ale resil jsem uplne stejny problem..... nejak mi zacalo auto rezonovat kolem 1900ot/min a pak zase utichlo..... kdyz jsem delsi dobu stal na miste ......citil jsem uvnitr vyfukove plyny..... tak jsem sel pod auto a zjistil jsem ze odesel vlnovec. tak jsem po demontazi a navareni noveho vlnovce vyfuk hodil na auto. byl jsem spokojen, ale porad se mi to nejak nezdalo. sel jsem znovu pod auto a hledal kde to muze byt...nebo co se mi tam nejak nebude zdat. No a nasel jsem prasklinu na vyfukovem potrubi. presneji hned za katem.... je potrubi tvarove upravene, prochazi nad takovyma dvouma pricnikama a nad nema je to takove splostele.... a tam byla prasklina. tak jsem to sundal zavaril COckem a ted je to pecka. auto slape tise..... snizila se spotreba, prestalo rezonovat a konecne uz v aute nic nesmrdi. mam 320D....touring.
Napsal: pon 27.12.2010 01:50
od StepanMatl
Zvedneš auto normálně heverem vpravo vpředu a jak se ti prověsí kolo, tak bys mel vidět nahoře vyskočenou pružinu. Prostě nesedí v tom uložení jak by měla. Alespoň já to tak mám a jsem si téměř jistý že to bude původ toho zvuku, i projevům to odpovídá (zvýšena intenzita při točení doprava). Ale možná to je celý blbost a mám taky v háji vlnovec, stát se může všechno

.
Napsal: pát 31.12.2010 18:50
od LosBizardos
O.K. zkusím nejprve ten vlnovec... nevíte jestli je přímo vidět, nebo jestli je pod nějakým krytem?
Jinak případná oprava asi vyžaduje sundat celej vyfuk že?
Napsal: úte 04.01.2011 21:17
od LosBizardos
tak chlapi problém je vyřešen, chyba byla v uvolněném hliníkovém krytu co je kolem vlnovce, takže na to pánové zapomněli při opravě startéru (zdravím Bosh car servis). Nikdy bych nevěřil, že takový šílený randál způsobí absence jediného malého vrutu co drží ten hliník.
díky všem za rady.
Napsal: úte 04.01.2011 23:29
od StepanMatl
Na to se podívám taky, kde že je ten vlnovec? Odkud je k tomu nejlepší přístup?
Napsal: stř 05.01.2011 21:07
od LosBizardos
odděláš kryt převodovky aby ses dostal k tem hlinikovým krytum. Jinak vlnovec je hned za KATama, které jsou ovsem vice v utrobach vozu, myslím ale že se nelze splést