Stránka 1 z 1

Napsal: pon 20.12.2010 11:25
od Pazdi
Ahojte,
chtěl bych Vás poprosit o radu a případné info.

Připadám si jako pitomec, ale už jsem měl okolo sebe 50 názorů, takže moc nevím čemu všemu věřit.

Před nějakou dobou jsem zjistil nemilou věc - při sešlápnutí plynu (ne vždy) jde motor do otáček, ale nezrychlí - 90% lidí říká, že je to spojka - mám koupenou komplet sadu od sachs, mělo se to tento týden měnit u známýho, co je takový "samodomo mechanik" - ten mi to, ale vrátil s tím, že se na to může vy*rat, že je to prej hrozná práce - že vše musí dolů - kardan, výfuk, převodovka, motor ven - což mi příjde jako docela šílenost....no, a že zná člověka, co by mi to vyměnil - ale za docela palbu (8 000,-)

Dotaz tedy zní - je to určitě spojka? jestliže ano - víte o někom, kdo v okolí Hranic (Přerov) by to vyměnil, případně pomohl - samozřejmě za nějakej peníz - případně jaká je cena výměny?

No a poslední věc - dá se s tím autem jezdit? potřeboval bych s tím najet asi 3-4 x tak 50 km - nebo se tím může něco ještě více zvorat?

Děkuju za odpovědi a za Váš čas Pazdi

Napsal: pon 20.12.2010 12:52
od Paty
proč bys vytahoval motor? je to jednoduchá práce vyndat převodovku,jednodužší než u předohrabu :D
jestli ti to dělá to že máš kvalt sešlápneš a motor se ti jako by protáčí ale nemá to ten správnej tah,tak zkus spojku prvně ovzdušnit a pokud se po tomto nic nezmění tak vyměnit lamelu spojky. Udělá ti to kde jakej servis... ;)

Napsal: pon 20.12.2010 13:01
od Pazdi
no já právě pročetl všechno možný a nikde nepsali, že by musel motor ven...to on jen blbnul, možná aby mohl vyšponovat tu cenu výměny...
jj vím, že to v servisu dělaj, ale ono je tu trošku problém, že jsme městečko, kde nic moc není, tak bych potřeboval spíš někoho, kdo s tím má zkušenosti a případně, kdo má čas někdy rozumně - když jsem zkoumal tady, tak nejdřív únor...což se mi nechce moc čekat:)

Napsal: pon 20.12.2010 13:34
od xSAFA
Bude to určitě spojka... Nouzově se s tím jezdit dá, v tom nevidím problém. U 2.8 se musí sundat výfuk, kardan, převodovka. Hlavně to nesvěřuj člověku, kterej neví o BMW nic a montoval by ven motor :lol:

Zkus kontaktovat:

klubáka "martas11" - má dílnu ve Vsisku u Olomouce, zatím jsem u něj vyloženě neservisoval, ale je s ním bezvadná domluva a sám e36ku má, takže myslím že by ti tu spojku vyměnil...

nebo

pan Drastich, Olomouc Černovír - 777301767 (otec rovněž zdejšího klubáka Husky) dělal mi už spojku 2x jednou se měnila sada spojky a podruhé znovu celá sada ale i se setrvákem...

Ostatně tohle bych možná radil i tobě, tedy vyměnit rovnou celou sadu i se setrvačníkem (pokud už se nedělal) odejde z ničeho nic a můžeš kupovat znovu celou spojkovou sadu a znovu platíš výměnu... Záleží kolik máš taky najeto, mě se ozval v 260tis km... Paradoxně 15tis km po výměně spojky... :?

Napsal: pon 20.12.2010 17:55
od sa-tan666
urcite spojka
jinak prace cca 4 hod v klidu kafe :) pokud jde vsecno tak jak ma ne jak na mym aute ze se mi zalomil šroub v bloku
norma na vymenu je 3,9 hodiny
takze ten mechos co ti to chce udelat za 8 tkc je vydřiduch to by te vyslo levnejs i v BMW
jako v prumeru tak 2tkč

Napsal: pon 20.12.2010 20:12
od DawletE30
Pokud budeš měnit spojku, tak jedině celou sadu. A co se tyče prace neni to až tak jednoduche,ale zas nic co by nezladl zkušenej mechoš. Motor opravdu nemusi ven, jedinej problem že tam malo mista u hornich dvou šroubu, jinak bez problemu. Pokud pujdou všechny šrouby povolit prace tak na 5h.
Martas11,, znam dobře, mužu jen doporučit. Jinak toho borce co ti řikal že za to chce 8tis pošli do p--e. :wink:

Napsal: pon 20.12.2010 20:14
od RBMW
Delal jsem si to už dvakrat ale za 4 hodky jsem to urcite nezvladl. Je to docela drina ale slo to.

Napsal: pon 20.12.2010 21:21
od sa-tan666
no je to idealni pripad ale za 5hod uplne v pohode

jinak je dobre vymenit jeste dil č 6
http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... ch/clutch/

Napsal: pon 20.12.2010 22:11
od milius
jak nekdo pise dle predepsanych hodin na vymenu spojky +-- 4 hodiny ale vetsina casu je nasponovana to by muselo byt novy auto at jde vse jak ma