Stránka 1 z 1
Napsal: pon 06.12.2010 20:19
od moulis
Zdravím, měl bych otázku. Ve svém starém BMW E36 Compact 1,8 is, jsem měl samosvor. Bylo to předělané do originál obalu diferáku.
Zajímalo by mě jestli bych tu svornou vložku mohl přendat do E36 Coupe 2,5i 141 kw.......Je mi jasné, že poměr diferáku je jiný, abych pak neměl maximálku už ve 150.
Díky za rady.

Napsal: pon 06.12.2010 20:23
od MattyX
no jelikož kompakt má malej obal , a e36 velkej tak to dohromady ani nedáš

Napsal: pon 06.12.2010 20:38
od moulis
ta vložka co mám v tom starém, byla původně z E30, ale když se tam dal komplet diferák, tak auto mělo sice velký zrychlení,ale maximálka byl 120

Takže spíš prodat ten co mám a shánět jinou špéru na daný obsah

Napsal: pon 06.12.2010 20:55
od MattyX
to klidne mohl být z E30 , ale E30 ma taky dva obaly a to malej a velkej

Napsal: stř 08.12.2010 23:52
od kamikaze5100
kompakt ma zadni napravu stejnou jako E30 takže i difer ma s E30 uplně stejnej. Do E36 ho nedaš, jedině přeskladat, ale to bych rači prodal a koupil jinej třeba s M3. Mě vydržel přeskladanej 2 tydny na 323i E36

Napsal: čtv 09.12.2010 00:03
od moulis
díky moc za rady, ale jak to vypadá, tak opustím značku BMW aspon do té doby než našetřím na nějaký novější.
Takže zřejmě moje blízká budoucnost bude Golf MK3 GTI....
Napsal: čtv 09.12.2010 01:07
od MattyX
moulis píše:Takže zřejmě moje blízká budoucnost bude Golf MK3 GTI....
upřímnou soustrast

zase... mohlo to být ještě horší

Napsal: čtv 09.12.2010 01:19
od moulis
MattyX píše:moulis píše:Takže zřejmě moje blízká budoucnost bude Golf MK3 GTI....
upřímnou soustrast

zase... mohlo to být ještě horší

No golfa už jsem měl a bylo s nim mín potíží než s BMW.
Hlavně tady u nás na Domažlicku nikdo BMW neumí opravit:(
a VW dělá dneska kde kdo...

Napsal: čtv 09.12.2010 08:58
od paca
moulis píše:Hlavně tady u nás na Domažlicku nikdo BMW neumí opravit:(a VW dělá dneska kde kdo...

co je na BMW spešl oproti jinším značkám? pokud je šikovný mechanik, tak si poradí ze vším

Napsal: čtv 09.12.2010 12:52
od moulis
no co je spešl

třeba to že mi rok nikdo nedokázal říct proč auto nestartuje. Vyměníš řídící jednotku,benzínovou pumpu,všechna čidla v motoru a motor jen točí,ale nenaskočí. A když ho roztáhneš na laně, tak naskočí. řešil jsem to tady už dávno a na nic se nepřišlo.

Napsal: čtv 09.12.2010 13:29
od paca
Tak jestli tam jde nebo nejde benzín a jestli svíčka háže nebo neháže jiskru zjistíš sám na ulici. Pak potom člověk řeší jestli je to něco s elektrikou nebo s přívodem benzínu. To tam máte teda "dobré mechaniky"

Napsal: čtv 09.12.2010 13:34
od moulis
paca píše:Tak jestli tam jde nebo nejde benzín a jestli svíčka háže nebo neháže jiskru zjistíš sám na ulici. Pak potom člověk řeší jestli je to něco s elektrikou nebo s přívodem benzínu. To tam máte teda "dobré mechaniky"

Spíš jsem měl skoro rok auto u jednoho,ale ten se toho ani nedotkl...
CO jsem zjistil, tak jiskru to házelo,ale benzín tam nešel. Lišta se natlakovala,ale ventily se neotevřely.
Napsal: čtv 09.12.2010 13:57
od paca
moulis píše:Spíš jsem měl skoro rok auto u jednoho,ale ten se toho ani nedotkl...
no tak to potom jo

Napsal: čtv 09.12.2010 14:23
od xSAFA
Pravda je ta, že Golf III je auto na údržbu o mnoho jednodušší a hlavně levnější jak e36. Hold je tam poměrně primitivní podvozek, jednoduchej motor (měl jsem 1.8 AAM) a aji té elektriky je tam polovina. Na druhou stranu svezení v e36 je někde úplně jinde a šestiválec od BMW je dle mého o mnoho spolehlivější jak vylítaný GTI, který se taky hodně rádo sere a stav těch aut v ČR je zrovna tak žalostnej jako starý e36ky. E36ka není dle mého auto, které by potřebovalo kdoví jak odborný servis a běžné opravy na něm zvládne každý slušný servis. Vždyť kolik zdejších klubáků si e36ky servisuje z 90ti % svépomocí? Jo co se týče servisu motorů a odbornější práce, už je potřeba volit mechanika, který o tom něco ví, ale tak to platí všeobecně u každého "lepšího" auta a ani to GTI by ti nemuseli opravit v případě problému s motorem na každým rohu... Sám jsem měl i GII GTI KR a vím co to bylo sehnat někoho kdo ten motor znal. Být tebou raději seženu pořádný servis a vyřeším závadu, než zahazovat flintu do žita. Někdo jezdí za dobrým mechanikem i 50km, hold servisů je jak hub po dešti, ale né každý nabídne kvalitu a odbornost za rozumné peníze. Takže hlavu vzhůru

Napsal: čtv 09.12.2010 14:35
od moulis
xSAFA píše:Pravda je ta, že Golf III je auto na údržbu o mnoho jednodušší a hlavně levnější jak e36. Hold je tam poměrně primitivní podvozek, jednoduchej motor (měl jsem 1.8 AAM) a aji té elektriky je tam polovina. Na druhou stranu svezení v e36 je někde úplně jinde a šestiválec od BMW je dle mého o mnoho spolehlivější jak vylítaný GTI, který se taky hodně rádo sere a stav těch aut v ČR je zrovna tak žalostnej jako starý e36ky. E36ka není dle mého auto, které by potřebovalo kdoví jak odborný servis a běžné opravy na něm zvládne každý slušný servis. Vždyť kolik zdejších klubáků si e36ky servisuje z 90ti % svépomocí? Jo co se týče servisu motorů a odbornější práce, už je potřeba volit mechanika, který o tom něco ví, ale tak to platí všeobecně u každého "lepšího" auta a ani to GTI by ti nemuseli opravit v případě problému s motorem na každým rohu... Sám jsem měl i GII GTI KR a vím co to bylo sehnat někoho kdo ten motor znal. Být tebou raději seženu pořádný servis a vyřeším závadu, než zahazovat flintu do žita. Někdo jezdí za dobrým mechanikem i 50km, hold servisů je jak hub po dešti, ale né každý nabídne kvalitu a odbornost za rozumné peníze. Takže hlavu vzhůru

Na autě jsem si dělal většinu věcí sám. Tohle byla moje druhá E36.
Předtím jsem měl Polo 1,3 což byla taková pomalá nákupní taška, potom jsem koupil Golfa 3 Variant ale TDi...což byla trošku změna,ale pak se mi naskytla možnost to vyměnit za e36 compact se špérou...Jenže byl problem s tim že papíry to mělo na 1,6ku a motor v tom byl IS...
Shodou okolností neodborně namontovanej a zničeho nic začal klepat motor. Muj skvělej,ted už bývalej mechanik řekl že je to přidřený na klice.
Tak jsem sháněl motor a nakonec jsem z německa přitáhl compacta v luxus stavu,ale nikdo nevěděl proč nestartuje. Auto mám už rok a pořád nejede.

Jo a když jsem začal roprodávat tu starou 36ku, tak když už mi zbyl jen motor, tak potom co jsem ho rozebral,jsem zjistil že bylo prasklé jen vodítko řetězu což je otázka pár korun,takže jsem ho nemusel vůbec rozebírat

Po dvou letech s BMW už jsem se k těm autum znechutil tak že se zase vrátím ke svý starý značce se kterou jsem nikdo problem neměl .....možná čase příde 1ková řada coupe,ale vzhledem k tomu, že je to pro mě ted až moc drahý tak si hold budu muset počkat

ale je pravda že se špérou je zábavy až až...

Napsal: čtv 09.12.2010 14:50
od paca
No jenže zato ty auta nemůžou, že je dáváš k nějakému "rádoby" automechanikovy
A ten kompakt co prodáváš za těch 30tis, to jsi přece musel vědět že nejde nastartovat, když jsi ho kupoval v tom německu, ne?
Napsal: čtv 09.12.2010 15:24
od moulis
to jsem věděl že nejde. A dokonce mám někoho kdo to opraví, ale potom co mi na to spadla omítka z půlky baráku už fakt nemám nervy to opravovat.
Protože jsem puntičkář a nechci mít na autě ani škrábanec

Napsal: pon 13.12.2010 18:51
od kjuba
moulis píše:díky moc za rady, ale jak to vypadá, tak opustím značku BMW aspon do té doby než našetřím na nějaký novější.
Takže zřejmě moje blízká budoucnost bude Golf MK3 GTI....
BMW musis mit v sobe,jinak pak vymejslis podobny kraviny jako VW

Mel sem ho po svym prvnim bmw a po mesici sem se ho zbavil a jel si koupit zase Bawo
