Stránka 1 z 2

Napsal: pát 26.11.2010 04:42
od bibikuba
Nemáte někdo tušení co signalizuje přesně žlutá kontrolka na palubce-je tam nakreslený žlutě vstřik..Když jedu a přidám plyn tak se někdy rozsvítí a motor přestane reagovat na plyn!Pak plyn pustím,kontrolka zhasne a jede to zas dál!!Zajímá mě jestli ta kontr.je přímo na řídící vstřik nebo na celou vstřikov.soustavu-řízení motoru..Je to e 36tds rok 98

Napsal: pát 26.11.2010 23:23
od bibikuba
:idea: :roll:

Napsal: sob 27.11.2010 08:04
od vonderka
bud vstřik a nebo čerpadlo.....u mě to bylo čerpadlo

Napsal: sob 27.11.2010 10:41
od bibikuba
A diagnostika to asi pozná :idea:

Napsal: sob 27.11.2010 11:50
od vonderka
jj pozná

Napsal: sob 27.11.2010 12:21
od Paty
mě to dělalo když jsem měl odpojenej hlavní vstřik(vstřik s drátkem) může být špatnej.

Napsal: sob 27.11.2010 13:14
od bibikuba
teče mi u kabelu ale stojí 6t.novej tak to zatím oddaluju..Ty jsi jezdil s odpojeným?Co to dělalo?? :?: Dík za odpověd..

Napsal: sob 27.11.2010 13:15
od ROBi
Mě to u TDSa dělal špatný řídící vstřik. Po výměně bylo vše OK.

Napsal: sob 27.11.2010 15:19
od Paty
nejezdil,jenom jsem to nastartoval a rosvítilo se to a já to zapomel zapojit,no každopádně ho na 100% vyměn,prej to jede hůř protože ECU neví kolik paliva dávkuje a podle toho řídí čerpadlo...

Napsal: sob 27.11.2010 22:47
od bibikuba
někdo tvrdí že se dá nahradit normálním vstřikem ale asi to pak bude jezdit na....Nevím jestli sehnat starší nebo novej ale dělají dva typy a já mám zrovna od 1996 a to je ten dražší od Bosch za 6 300.Docela mě ale udivuje že mají úplně stejné hodnoty a ten můj je o litr dražší.Neví někdo v čem je rozdíl - řídící vstřik :idea: :idea: :?: do 96 a od 96???

Napsal: ned 28.11.2010 07:02
od bibikuba
http://www.autodilycz.cz/zbozi/drzak-tr ... 3065/-jsou to tyto dva typy ale hodnoty mají stejný :?:

Napsal: ned 28.11.2010 07:04
od bibikuba

Napsal: ned 28.11.2010 08:54
od Paty
je tam rozdíl,že když máš oba vedle sebe a podíváš se na konektor obou dvou
podíváš se do konektoru,tak je tam budto jeden pin a nebo dva piny(kontakty). to je ten rozdíl. Ale proč to ti neřeknu,
Kamarád s tím měl taky problém,že mu okolo toho unikala nafta,zkoušel to vším možným lepit,ale nepomohlo vůbec nic a furt to jelo špatně. Nakonec se rozhodl že ho prostě bude muset koupit.
Radši koupil novej aby měl záruku a jistotu že na 100% pojede.
Můžeš to zkusit z vrakoviště,třeba seženeš dobrej(ale moc tomu nevěřím)
Na takovejch věcech nešetřit.

Napsal: ned 28.11.2010 16:08
od pesa84
Mě to už párkrát (asi 5x) udělalo taky, vždycky na 5ku, pustím pedál o vše ok.. myslim,že tím že to teče okolo toho kablíku to nebude,protože já ho mam suchej.. podívny je, že oba máme jak vstřiky tak čerpadlo po repasy... Navíc mě se ted zdá že auto jede o něco mín´a začalo dost chlastat.. kdo ví jestli to je elktronikou v čerpadle nebo vstřikem,ale že by se mi to chtělo zas všechno rozdělávat... to auto je mord.. furt něco.....

Napsal: pon 29.11.2010 01:56
od bibikuba
to znám,přidám plyn a nic-rozsvítí se kontr.vstřiku,pustim plyn,kontr.zhasne a jede se dál 8O Asi zajedu na diag.jestli se tam něco napsalo ale ten vstřik budu muset koupit protože mi teče..Jestli to pak přestane dělat tak to bude vstřikem a hodim to sem pro ostatní :lol: Jinak máš pravdu,tenhle ročník s elektronikou je klump,pořád něco 8O

Napsal: pon 29.11.2010 02:01
od bibikuba
Jinak podle těch obrázků mají, oba dva piny vidím tam akorát jinou barvu zásuvky ale možná to je jen ilustr.foto..

Napsal: pon 29.11.2010 20:57
od ZID
Tak, měl sem to samé...jedu, kontrolka, nejde přidat plyn...diagnostika mi neřekla nic moc...byly tam chyby i na vstřik ale hlavně na čerpadlo: vypnutí přetoku,seřídit rychlost a různé jiné sračky......a nakonec to byla řídící kostka na čerpadle...u bošáka sem nechal za kostku 10 tisíc a teďka to fičí nádherně...sám sem si ju vyměnil a doseřídil..výsledek úžasný,spotřeba dolů,výkon nahoru,výpadky žádné,třepání na volnoběh a houpání z otáček pryč...takže skus cvičně vyměnit vstřik..esli nepomůže sázím na kostku!

Napsal: pon 29.11.2010 22:19
od Paty
teda,rozhodně to nebude zadarmo,jsou to všechno docela velký pálky za komponenty.

Napsal: úte 30.11.2010 00:55
od bibikuba
Tak to se mám teda na co těšit 8O nejdřív vyměním vstřik-stejně teče a pak uvidím co dál!Se řiká dobře že nejdražší díly jsou na veterány :lol: Jinak dík za rady

Napsal: úte 30.11.2010 21:18
od pesa84
tak to jsem zvědavej jak dopadneš.. jestli to bude tím čerpadlem tak mě jebne.. už sem za něj vyhodil 6000.. je to cca 5měsíců co jsem ho měl v Boshi..