Stránka 1 z 3

Napsal: stř 24.11.2010 21:48
od Afri
Dobrý den, mám v plánu koupit e36ku a mám pár dotazů. Pokud někomu moje otázky příjdou banální, až provokativní, tak se předem omlouvám, ale jsem v tomhle nový. Jako první bych se chtěl zeptat od kterého označení jsou e36ky 6ti válce? Měl jsem zato, že 320 je ještě 4, ale viděl jsem to v 6ti, nebo mi to bylo alespoň tak podáno. Dál mě zajímá, jaká je cca tlouštka plechu na karoserii? Přeci jen mají tyhle auta už nejaký ten pátek a o BMW slýchám a prohlašuji jen to nejlepší, ale nevěřím, že se mi povede sehnat kousek, který nekvete nikde, za minimální cenu.. Trošku se aji bojím kupovat BMW tady v CZ, jestli má někdo nejakou ověřenou stránku, kde mají solidní poměr cena/kvalita. Předem děkuji


///MOD Killca: dotazy & pripominky jsou spatna sekce, protoze to jsou pripominky k WEBU, tedy presouvam do sekce 3er, ktera se tyka tveho dotazu a nazev dotazu jak pise Kami1 tez neni uplne v poradku, ale jak chces

Napsal: stř 24.11.2010 22:18
od ROBi
Šestiválec je od 320i, většinou je auto v lepším stavu např. z DE (http://www.mobile.de, http://www.autoscout24.de), ale počítej, že pokud chceš auto za minimální cenu, tak to libovka nebude. Přeci jen to nejsou nový auta...

Napsal: stř 24.11.2010 22:25
od Kami1
Dobrý den,
čtyřválce jsou akorát 316, 318 a 318IS
E36 je dobré auto a ve srovnání s jinýma značkama podobného stáří s přehledem vítězí
koroze a stav auta na tloušťce plechu zas moc nezáleží (cca >1mm?), spíše na na kvalitě zpracování (vysoká) a na tom jak bylo auto provozováno a udržováno, no a z toho vyplývá co píšeš - u nás moc pěkných kousků nenajdeš
poměr cena/kvalita bývá nejlepší u těch dražších (a u prodejců, kteří jsou ve finanční nouzi)

když si pěkně v klidu toto fórum projdeš, nalezneš tu hodně informací, co se týče dovozu, servisu, parametrů, problémů atd. atd.
doporučuju začít přečtením pravidel fóra a sekcí, ve kterých chceš psát, nejsou napsána moc na úrovni, ani příliš neodpovídají reálu, ale hlavní věci z nich snad pochopíš

nechápu proč jsi své téma nazval přestavba.
nashledanou

Napsal: čtv 25.11.2010 00:43
od Jamall
podívej se na annonce.cz a z velkého procenta se necha řídit pravidlem, "v jakém stavu je interier, tak se o celé auto staral majitel"

Napsal: čtv 25.11.2010 18:16
od Afri
Ta tloustka plechu byla spis jen tak mimochodem, kvuli svareni.. Pocitam s tim, ze si koupim neco co kvete, ale koupit kus, ktery je shnity odzhora dolu nema smysl. Ja sam nemam tolik zkusenosti, abych auto rozebral, ale s bratrem ktery ty zkusenosti ma se do toho pustim a pujde rozebrat do sroubku a budou nasledovat nejake decentni upravy(nic co by to tak krasny auto znicilo, jak maj ma ve stylu pulka nasich milych ceskych pseudotuneru.. Na ty stranky urcite kouknu, i kdyz s moji nemcinou to bude problem..

Napsal: čtv 25.11.2010 18:46
od Afri
Jamall píše:podívej se na annonce.cz a z velkého procenta se necha řídit pravidlem, "v jakém stavu je interier, tak se o celé auto staral majitel"
Jasny.. ale majitel se o auto mohl starat sebelip, ale jestli stalo pred barakem nejaky ten patek a jestli jezdil jako prase, tak to na interieru znat nebude

Napsal: čtv 25.11.2010 19:18
od Afri
Kami1 píše:Dobrý den,
čtyřválce jsou akorát 316, 318 a 318IS
E36 je dobré auto a ve srovnání s jinýma značkama podobného stáří s přehledem vítězí
koroze a stav auta na tloušťce plechu zas moc nezáleží (cca >1mm?), spíše na na kvalitě zpracování (vysoká) a na tom jak bylo auto provozováno a udržováno, no a z toho vyplývá co píšeš - u nás moc pěkných kousků nenajdeš
poměr cena/kvalita bývá nejlepší u těch dražších (a u prodejců, kteří jsou ve finanční nouzi)

když si pěkně v klidu toto fórum projdeš, nalezneš tu hodně informací, co se týče dovozu, servisu, parametrů, problémů atd. atd.
doporučuju začít přečtením pravidel fóra a sekcí, ve kterých chceš psát, nejsou napsána moc na úrovni, ani příliš neodpovídají reálu, ale hlavní věci z nich snad pochopíš

nechápu proč jsi své téma nazval přestavba.
nashledanou
Prestavba, protoze pozdejsi dotazy by se tykaly prave prestavby toho auta.. pokud by nazev hodne vadil, muzu tema zrusit.

Napsal: čtv 25.11.2010 19:35
od Kami1
rušit nic nemusíš, jenom jsem to nechápal,
otázky je lepší házet vždy do topicu, kde se probírá(lo) dané téma,
protože, jak jsem psal, je tu toho napsaný hodně
a když by se tu omílalo pořád, co je tu Xkrát napsaný,
tak by s toho byl chat a cenné informace by zanikly v nepřeberném množství bordelu

Napsal: pát 26.11.2010 14:42
od Afri
Ok.. Tak me napadlo.. Auto se stejnak bude rozebirat a upravovat.. Co kdybych koupil nejakou alespon trosku slusnou vrazdu(napriklad 316i) za nejaky dobry penize, karoserie se stejnak cela vyvari a motor bych mohl zkusit sehnat pozdeji (napr. 325i) pasovalo by to?

Napsal: pát 26.11.2010 14:52
od MattyX
a proc rovnou nekoupit peknou 325 a usetrit penize a cas ? :lol:

Napsal: pát 26.11.2010 15:22
od xSAFA
Prvně bych se rád zeptal co s autem vlastně zamýšlíš? Píšeš rozebrat do šroubku a nějaké decentní úpravy... To znamená kompletní GO auta? Vyspravení karoserie, lak, komplet výměna podvozkových dílů, motor zgenerálkovat a celé nastrojit?

Pokud ano tak bych se osobně vyvaroval koupě nějaké jak ty píšeš slušné vraždy (316i) do které chceš časem pasovat silnější motor. Čekala by tě výměna X desítek dílů navíc což si myslím, že je zbytečné. To raději sehnat buďto rovnou slušný základ i s motorem, který chceš pravděpodobně 325i 323i nebo 328i a pak si s tím hrát nebo koupit rovnou dvě auta třeba nějakou slabší motorizaci s fakt zachovalou kastlí na kterou by se nemuselo sáhnout a pak třeba nějakou pěkně vybavenou bouračku s dobrým motorem co by sloužila jako dárce dílů. Co je lepší je otázkou, já bych raději koupil jedno auto slušné a už i trochu vybavené a to pak vylepšoval, myslím, že finančně by to vyšlo lépe. Ale je třeba si uvědomit, že dat do pucu takové BMW aby to bylo fakt v super stavu stojí nemalý peníze a hodně lidí na klubu by mohlo potvrdit že investice do tady těch našich starých pleček v hodně případech překročily výrazně současnou hodnotu auta a to i několikanásobně... :D Takže bych předem hlavně promyslel co a jak a zvolil vhodnou strategii 8) Hrát si s takovým autem už stojí slušný peníze a ve výsledku se člověk dostane třeba na cenu pěkně vybevené o generaci novější trojky. Přec jen to není šáde 120. :wink: Ale držím ti palce...

Napsal: pát 26.11.2010 15:53
od Fatal Design
Tak přestavba 316i na 325i není špatný nápad ...... třeba jízda s 325i a bubnama v zadu musí být skoro stejný adrenalin jako jezdit v M3 :lol: :lol: :lol:
.... za ty prachy ...

Napsal: pát 26.11.2010 16:20
od Afri
me slo spis o karoserii.. bubny se daj vymenit tusimze s ramenama..
Auto bych predevsim nemel na denni jezdeni, na to bych mel oktavku do te doby, dokud by Bawko nebylo 100%. Ja bych rad koupil rovnou 328i, ale financne mi to prave moc nevychazi.. Prijatelnejsi se mi zda postupne do toho cpat penize, nez uvalit palku najednou. I kdyby ty naklady mely byt nekolikanasobne vyssi(jestli se to nekomu zda jako blbost, tak muze, ale BMW neni nejaky auto z dovozu, nebo francouz a prave k takovemu autu mam takovou citovou vazbu, ze ty penize za nej postupne klidne dam). jeste k tem brzdam.. kotouce jsou od 318, nebo 320?

Napsal: pát 26.11.2010 16:25
od Fatal Design
Afri píše:me slo spis o karoserii.. bubny se daj vymenit tusimze s ramenama..
Auto bych predevsim nemel na denni jezdeni, na to bych mel oktavku do te doby, dokud by Bawko nebylo 100%. Ja bych rad koupil rovnou 328i, ale financne mi to prave moc nevychazi.. Prijatelnejsi se mi zda postupne do toho cpat penize, nez uvalit palku najednou. I kdyby ty naklady mely byt nekolikanasobne vyssi(jestli se to nekomu zda jako blbost, tak muze, ale BMW neni nejaky auto z dovozu, nebo francouz a prave k takovemu autu mam takovou citovou vazbu, ze ty penize za nej postupne klidne dam). jeste k tem brzdam.. kotouce jsou od 318, nebo 320?
Jenže tohle zlegalizovat pro STK bude asi trochu error ... pryč je doba kdy se dalo kde-co ... nehledě na to, že na tyhle individuality mají i na evidenci vozidel cenník a není to zrovna levné ikdyby jsi to měl schválené ... což samo o sobě taky něco stojí ...

Napsal: pát 26.11.2010 16:29
od Afri
takze nejlepsi cesta bude rovnou koupit 328i? No uvidime.. zkusim se podivat.. pred vanocema jedu do nemecka a treba si neco pod stromek privezu..

Napsal: pát 26.11.2010 16:32
od MattyX
Afri píše:me slo spis o karoserii.. bubny se daj vymenit tusimze s ramenama..
Auto bych predevsim nemel na denni jezdeni, na to bych mel oktavku do te doby, dokud by Bawko nebylo 100%. Ja bych rad koupil rovnou 328i, ale financne mi to prave moc nevychazi.. Prijatelnejsi se mi zda postupne do toho cpat penize, nez uvalit palku najednou. I kdyby ty naklady mely byt nekolikanasobne vyssi(jestli se to nekomu zda jako blbost, tak muze, ale BMW neni nejaky auto z dovozu, nebo francouz a prave k takovemu autu mam takovou citovou vazbu, ze ty penize za nej postupne klidne dam). jeste k tem brzdam.. kotouce jsou od 318, nebo 320?
tvl nevymýšlej ptákoviny a kup rovnou 325/328 ;) nema vyznam rvat prachy do auta ktery je papirove 316 a zbytek veci bude 325/328 to je jako naprdlajz ;) když už teda chceš něco koupit , tak pořádně a ne to řešit polovičatě a jednou nohou v kriminále s papirama v prdeli ;)

Napsal: pát 26.11.2010 16:46
od Fatal Design
Afri píše:takze nejlepsi cesta bude rovnou koupit 328i? No uvidime.. zkusim se podivat.. pred vanocema jedu do nemecka a treba si neco pod stromek privezu..
Já osobně myslím, že rozhodně. Auto bez problémů s evidencí, vylazeno v BMW k tomu aby díly fachčily spolu jak mají ... Jestli jsi uvažoval o přestavbě na 325i tak potom koukat i po 323i ... je to zvláštní označení, ale v podstatě jde o nástupce 325i a ač 323 jde o motor 2500ccm jako měla 325i jen jinak posazený krouťák ... koukni na Goooooooogle ten je všemocný ...

Napsal: pát 26.11.2010 17:30
od Johnys
Určitě se vyplatí koupit ronou něco silnýho, já mám 328i a je to super auto, taky jsem ze začátku koukal po 320-325 ale nakonec zvítězil nejlepší motor :) a ta výbava je suprová. Jen nevím jestli se mi někdy podaří ji prodat aspon za 80 táců.

Napsal: ned 28.11.2010 21:27
od Afri
Byt po mojem, tak koupim 328i, nebo 323i rovnou.. Ale tak.. Finance trapi snad kazdeho.. A mensi zlo by pro me bylo cpat to postupne, nez uvalit najednou palku.. Akorat to papirovani jsem nedomyslel. Nepatrim mezi lidi, co Jsou schopni vyjet s Bawkem, co je napul shity, aby kazdy presne vedel, co si o me myslet. K tematu: Jake jsou nazory exterier typu Mkove narazniky, nejaky cerne podbarveny kola(18´) a auto do bile perleti? Jen takovy decentni blbosti(chci cpat penize hlavne do podvozku a pod kapotu, aby vsechno bylo tak jak ma a auto vydrzelo dokud se s nim nekde neomotam).

Napsal: ned 28.11.2010 21:43
od Afri
Já osobně myslím, že rozhodně. Auto bez problémů s evidencí, vylazeno v BMW k tomu aby díly fachčily spolu jak mají ... Jestli jsi uvažoval o přestavbě na 325i tak potom koukat i po 323i ... je to zvláštní označení, ale v podstatě jde o nástupce 325i a ač 323 jde o motor 2500ccm jako měla 325i jen jinak posazený krouťák ... koukni na Goooooooogle ten je všemocný ...

Todle vim, ale tak me napada.. Ktery motor jede lepe? nemyslim papirove, 323i, nebo 328i?