Stránka 1 z 1

Napsal: stř 24.11.2010 19:15
od radekc
Měl bych takovej dotaz, co se může stát když u motoru M50 2,5 zařadím cca při 140km/h místo čtyřky na moment dvojku?

Napsal: stř 24.11.2010 19:27
od Kalasnikov
No vzhledem k tomu že omezovač je asi ve 95 tak smrt motoru/ převodovky/diferenciálu. Pokud tedy pustíš úplně spojku

Napsal: stř 24.11.2010 19:32
od MattyX
zalezi jestli jsi pustil spojku uplne , jestli jo , tak asi zakukal... jednomu kamosovi se stalo že u m3 E30 se sport getriebe zaradil nizsi kvalt nez chtěl (opacny řazení) a horsi napinak udělal svoje no :cry:

Napsal: stř 24.11.2010 19:35
od Danny
už se ti to stalo? pokud jo a jede to tak je to OK
pokud bys to chtěl zkusit tak se v první řadě připrav na zablokování zádních kol a pak je to jen otázka kondice motoru. Já jsem na závodech jednou na stejném motoru při výjezdu ze zatáčky místo trojky do vytočeného motoru prdnul jedničku :D no nic se nestalo, zablokovaly se kola omezovač to vypnul a po zařazení správného kvaltu jsem frčel dál :driver:

Napsal: stř 24.11.2010 19:36
od radekc
Stalo se to kámošovi, spojku pustil uplně a zapiskaly zadní kola - 225/45 R17 na suchu, hned vyřadil, ale překvapilo mě, že se nic nestalo, typuju, že kdyby byl rozvod řemenem tak se přetrhl.

Napsal: stř 24.11.2010 19:43
od icecold
známej zařadíl místo pětky trojku a uval řetěz.. :wink:

Napsal: stř 24.11.2010 19:46
od Kami1
řek bych, že těch cca 10k rpm motor v dobrým stavu na chviličku ustojí, největší riziko je asi potkání ventilu nebo prasknutí pružiny, takže závada by byla poznat okamžitě, jinak by to na nic víc (kromě rozvodu) nemělo mít vliv.

Napsal: stř 24.11.2010 20:45
od mequi
Já jsem jednou na letišti v Mimoni po vytočené dvojce tam lupnul jedničku. Ale stihnul jsem spojku zmáčknout zpět, tak se nic nestalo. Ještěže tak.... M50b20