Napsal: úte 23.11.2010 21:03
Ahoj všem postiženým modrobílou vrtulí,
chci se zeptat, zda jste neřešili někdo podobný problém. Diagnostika ukázala tlak 3,7 - 3,8 bar místo 4,0 bar v railu před startem motoru. Auto má najeto 217 tisíc, byl měněn jeden vstřík při 180 tisících - klasika protékal přepadem. Další příznaky : V jednom z deseti startů se maličko zvýší otáčky na cca 900 a hned zase spadnou na volnoběh 750, teplé starty jsou ok, paradoxně jsou horší studené starty. Ale není to nic strašnýho. Můj tip je zase vstřik, ale straší mě možnost odcházejícího vysokotlakého čerpadla. Obě další čerpadla, jak v nádrži, tak pod řidičem jsou původní. Nemá na to vliv množství paliva. Napoví mi někdo s diagnózou? Nebo ještě líp, doporučte spolehlivého mechanika či servis ze severních čech, protože můj mechanik už na to kašle a užívá si důchodu.
P.S. Prosím jen konstruktivní příspěvky a rady. Nestojím o flamewar typu: "měl sis koupit R6 benzín!" Najel jsem s dehtem už tolik kilometrů, že se mi už dávno zaplatila i výměna všech vstřiků.
Díky.
chci se zeptat, zda jste neřešili někdo podobný problém. Diagnostika ukázala tlak 3,7 - 3,8 bar místo 4,0 bar v railu před startem motoru. Auto má najeto 217 tisíc, byl měněn jeden vstřík při 180 tisících - klasika protékal přepadem. Další příznaky : V jednom z deseti startů se maličko zvýší otáčky na cca 900 a hned zase spadnou na volnoběh 750, teplé starty jsou ok, paradoxně jsou horší studené starty. Ale není to nic strašnýho. Můj tip je zase vstřik, ale straší mě možnost odcházejícího vysokotlakého čerpadla. Obě další čerpadla, jak v nádrži, tak pod řidičem jsou původní. Nemá na to vliv množství paliva. Napoví mi někdo s diagnózou? Nebo ještě líp, doporučte spolehlivého mechanika či servis ze severních čech, protože můj mechanik už na to kašle a užívá si důchodu.
P.S. Prosím jen konstruktivní příspěvky a rady. Nestojím o flamewar typu: "měl sis koupit R6 benzín!" Najel jsem s dehtem už tolik kilometrů, že se mi už dávno zaplatila i výměna všech vstřiků.
Díky.