Stránka 1 z 1

Napsal: ned 14.11.2010 15:54
od wojtech
Zdravím, určitě se tu najde někdo, kdo na E36 318is dělal rozvody - potřebuju přetěsnit jejich víko - někdo se v tom pravděpodobně přede mnou hrabal a chčije z toho olej. Jen bych potřeboval vědět, jestli je šroub na klice s normálním závitem nebo obráceným, protože přes přírubu řemenice nejde kryt sundat a mám strach za něj na některou stranu vzít, aby nepovolilo něco, co nemá. Díky :)

Napsal: ned 14.11.2010 15:58
od Kami1
normální závit, zařadit 4/5, dát ručku a na povolení aspoň 80 cm páku (myslím, že to je 300Nm)

Napsal: ned 14.11.2010 16:01
od wojtech
Perfektní, díky. V Jak na to je napsaný 1 a ručku, ale když nad tím přemýšlím 5 bude lepší. To je vcelku fuk - každopádně tam právě není napsaný, jakej to má závit a třeba Visca má závit opačnej, tak jsem ho očekával i tady.

Napsal: pon 15.11.2010 13:09
od ironpipi
Je to jak píše Kami1, z výroby by to mělo být na lepidle, měnil jsem gufero na klice a abych to povolil, tak to chtělo trošku síly:-)Samozřejmě 5tka je nejtěžší převod, takže pro povolení nejlepší...

Napsal: stř 17.11.2010 10:27
od BMWIIIPower
Myslím,že někdo někde psal,že dal dostatečně dlouhou páku a povolil krátkým startováním...sám bych do tohoto ale nešel

Napsal: stř 17.11.2010 12:12
od libovka
Tím staretem se to dělá normálně,akorát.Stačí startérem lehce tuknout a je to. Jelikož to kolikrát nejde povolit ani s kvaltem a s ručkou tak tím startérem je to cesta nejmenšího odporu.

Napsal: stř 17.11.2010 12:26
od BMWIIIPower
libovka píše:Tím staretem se to dělá normálně,akorát.Stačí startérem lehce tuknout a je to. Jelikož to kolikrát nejde povolit ani s kvaltem a s ručkou tak tím startérem je to cesta nejmenšího odporu.
Horší je to utáhnout,kvalt,ručka+kámo na brzdě a stejně málo.