Stránka 1 z 2

Napsal: ned 14.11.2010 14:01
od riderfery
co by to mohlo bejt

Napsal: ned 14.11.2010 16:53
od libovka
Nemůže.Někde něco je pod proudem.

Napsal: ned 14.11.2010 17:14
od riderfery
ale vytahal jsem postupne vsechny pojistky vsechno zhasnuty i kdyz jsem nezamkl auto bere to 1 A

Napsal: ned 14.11.2010 20:39
od vidim10
Odpojil jsi rádio?

Napsal: pon 15.11.2010 10:28
od mrJekill
Počkej pár minut,než auto usne

Napsal: pon 15.11.2010 10:38
od jarda
Podle ostatních příspěvků autora usuzuji že otázka se týká modelu E36 a ten neusíná, okruhy se zapínají a vypínají jenom podle polohy klíčku v zapalování.

Změň si nadpis - měl by obsahovat model auta kterého se otázka týká.

Napsal: pon 15.11.2010 11:48
od xSAFA
jarda píše:E36 a ten neusíná, okruhy se zapínají a vypínají jenom podle polohy klíčku v zapalování.


Nemohu tak zcela souhlasit, v autoelektrice e36 se sice nijak nevyznám, ale několik minut po vypnutí zapalování se například ještě točí ventilátorek na panelu digi klimy.

Napsal: pon 15.11.2010 11:55
od surfis
xSAFA píše:
jarda píše:E36 a ten neusíná, okruhy se zapínají a vypínají jenom podle polohy klíčku v zapalování.


Nemohu tak zcela souhlasit, v autoelektrice e36 se sice nijak nevyznám, ale několik minut po vypnutí zapalování se například ještě točí ventilátorek na panelu digi klimy.


Taky se zavírají klapky klimatizace (to je tak 5 - 10 sec.) a svítí lightpaket v autě ;-)

Napsal: pon 15.11.2010 11:59
od jarda
Tak jinak - v E36 není okruh který se vypíná až 15 minut po zamčení jako v E38, E39 a E46.

To neznamená, že některé konkrétní jednotky (stále pod proudem) něco nedělají ještě nějakou dobu po zamčení.

Napsal: pon 15.11.2010 13:49
od Kami1
vytahals i relátka?

Napsal: pon 15.11.2010 18:15
od riderfery
je to jinak model e36 1994 318i bez klimatizace no zkusim vytahat i relatka a teda cekat nez auto usne

Napsal: pon 15.11.2010 18:32
od riderfery
jo a ted jsem to byl promerit auto stoji uz par hodin porad 1 ameperu bere vsechny relatka jsem vypojil a stejne nic a radio by se melo odpojit kdyz vyndam pojistku ne ? a to jsem odpojil vsechny

Napsal: pon 15.11.2010 18:39
od Kami1
spousta spotřebičů včetně rádia má trvalý napájení

je rozumný nejdřív podezřívat (odpojit) radio a dodělávaný voloviny

nemůžeš mít špatnej měřák

závada by se dobře hledala klešťákem (na DC)

problém prý často bývá ve svazku od kufru

Napsal: pon 15.11.2010 20:28
od liza
Kami1 píše:spousta spotřebičů včetně rádia má trvalý napájení

je rozumný nejdřív podezřívat (odpojit) radio a dodělávaný voloviny

nemůžeš mít špatnej měřák

závada by se dobře hledala klešťákem (na DC)

problém prý často bývá ve svazku od kufru

Já jsem si myslel, že mě se to stát nemůže protože žádný poruchy jsem extra neměl, ale ted o víkend jsem se mrknul na ten svazek v kufru a byly tam 2zlomený a 2oholený dráty, určitě tam koukni :wink:

Napsal: pon 15.11.2010 20:44
od riderfery
na ty svazky jsem se dival a tam jsem nic nenasel a to radio by to mohlo delat jo? neni origo

Napsal: úte 16.11.2010 11:54
od vidim10
Řekl bych,že rádio má pojistku trvalého napájení až v ISO konektoru.

Napsal: úte 16.11.2010 12:31
od jarda
Ne AŽ, ale může tam být TAKÉ.
V každém případě je stálé napájení rádia přes pojistku číslo 9.
(To samo neznamená že to někdo nemohl zprasit uplně jinak)

Napsal: úte 16.11.2010 17:46
od riderfery
no prave ze jsem odpojil vsechny a porad to zralo amperu a pritom by melo bejt vsechno pres pojistky ne

Napsal: úte 16.11.2010 17:53
od jarda
Přímo na baterii, bez pojistek, jsou připojené řídící jednotka motoru, řídící jednotka automatické převodovky, startér, alternátor a palivová pumpa.

EDIT: a diagnostická zásuvka a nějaká relé

Napsal: úte 16.11.2010 18:25
od Kami1
pumpa a ř.j. jsou myslím přes relátka
zkus ověřit funkčnost toho měřáku