Stránka 1 z 1

Napsal: ned 14.11.2010 12:34
od icecold
Všimnul jsem si že když při volnoběhu otevřu víčko na oleje na motoru tak mi začnou padát otáčky, auto začne skoro chcípat, navíc z motoru víčkem stříká olej. Dělá to za studená a myslím že i za tepla. Jinak motor normálně drží otáčky jak za studena i za tepla, táhne jak má. Dřív jsem měl díru ve vlnovci sání, a za studena se to chovalo přesně stejně jak teď s tím víčkem. Dálo by se podezřívat že to někde netěsní ale auto za 15 tis km sežralo jen cca 0,5l oleje. Jinak se jedná o motor M43b16 a najeto je 270 tis. Děkují

Napsal: ned 14.11.2010 12:44
od Kami1
to je v podstatě normální, přes to hrdlo jde do sání vzduch oklikou a váha je pak mistifikována.

Napsal: ned 14.11.2010 12:46
od icecold
no dobře, jde o to že to auto prodávám a před chvilkou byl kupec a zkoušel to, řekl mi že motor je po smrtí. Navíc jsem to zkoušel u našeho druhého auta (mazda 2,5l) a nedělalo to..

Napsal: ned 14.11.2010 12:53
od Kami1
u každýho motoru se to může projevovat jinak razantně
pokud motor jinak jede jak má, tak bych to neřešil

pan kupec chtěl asi slevu

Napsal: ned 14.11.2010 13:58
od MattyX
Kami1 píše:u každýho motoru se to může projevovat jinak razantně
pokud motor jinak jede jak má, tak bych to neřešil

pan kupec chtěl asi slevu



přesně tak , naprosto normální věc , kupec očividně odborník přes motory :lol:

Napsal: ned 14.11.2010 13:58
od surfis
To je normální jev, přesně jak popisuje Kami1 ;-) Kupec je asi velkej odborník... :-D

Napsal: ned 14.11.2010 14:21
od icecold
očevidně ano, sám jsem mu to takhle vysvětloval, ale on si stál při svému :D

Napsal: ned 14.11.2010 14:43
od martas11
icecold píše:očevidně ano, sám jsem mu to takhle vysvětloval, ale on si stál při svému :D


Šlo mu jen o slevu :)

Napsal: ned 14.11.2010 14:55
od icecold
no tejpek se nevyznál vůbec, byl to nějakej boháč co přijel v nejnovější A6, hledá auto pro syna. S sebou vzál "mechanika který se vyzná v BMW" :D podle přízvuku asi z Ukrajiny. Který řekl výše uvedenou "závadu" o slevě nebyla ani zmínka

Napsal: ned 14.11.2010 15:02
od martas11
Tak třeba se na Ukrajině učí mechanici jinak než tady :lol:

Napsal: ned 14.11.2010 15:14
od Jurmi
Na ukrajině opravují auta za chodu a neváhají vyndat motor na takzvané dalnici.Je to normální jev,na krytu ventilů je odsávání klikové skříně napojené na sání,když otevřeš víčko při chodu motoru tak přisaje vzduch za váhou a ztačnou kolísat otáčky.V opačném případě je netěsnost sacího systému.Je to tak ne?

Napsal: ned 14.11.2010 16:10
od Kalasnikov
téma jako na zavolanou :-) dneska jsem úspěšně vyčistil volnoběžný ventil a houpání skoro přestalo už to nepadá o 300 otáček ale pořát to osciluje tak o 50-100 v intervalu pul sekundy. Z odvětrání vent. víka mi trochu prolíná olej tak to zkusím zatěsnit a snad už to bude OK.

Napsal: ned 14.11.2010 17:08
od surfis
Hadice z vetil deklu je dost často rozežraná a jako bláto... Zkontroloval bych jí... ;-)

Napsal: pon 15.11.2010 22:08
od binder85
nevim jestli je to normalni, ale rekl bych ze ani ne. Kdyz bratr kupoval svoji e46 320i, nachazela se v objektu bazaru nezavisla osoba. kdyz nas ten clovek videl jak chodime kolem auta, prohlizime technicky stav a pokousime se najit pripadnou vadu, tak pristoupil bliz a u nastartovaneho motoru na volnobeh vytahl viko oleje. Autu vubec nezakolisaly otacky a kdyz prilozil ruku k otvoru, prisalo mu ji. Pote prehlasil neco jakoze motor by mel byt OK po strance tesnosti. ... nejsem mechanik, pisu jen co sem videl :)

Napsal: pon 15.11.2010 22:31
od Kami1
gratuluji ke koupi vozu s fungujícím odvětráváním klikový skříně (je to v podstatě jedna hadice :) )
teoreticky, když by mu to tu ruku nepřisálo, tak by to mohlo značit špatný pístní kroužky, ale o tom sem nikdy neslyšel, řek bych, že to bude fígl z éry stodvacítek

Napsal: úte 16.11.2010 10:02
od raging
Normální úkaz,můj M54 s najetými 127 tkm to dělá taky :P

Napsal: úte 16.11.2010 16:16
od ironpipi
ISo mi to dělalo taky, je to normální...