Stránka 1 z 1

Napsal: sob 13.11.2010 14:13
od kjuba
Zdravim,nevite jak je mozny ze mi nejde do omezovace? Jinak jede pekne. Dik za prispevky

Napsal: čtv 18.11.2010 20:56
od BMWIIIPower
:roll: no,tak to může být hodně věcí...Klasika,první bych omrknul lanko plynu a takový jednoduší věci....

Napsal: pát 19.11.2010 00:27
od Foldas
jaky typ motoru?

Napsal: pát 19.11.2010 00:32
od MattyX
Foldas píše:jaky typ motoru?
pise v nadpisu ;) 320i vanos , jestli m50/m52 je asi nepodstatny ;)

Napsal: pát 19.11.2010 09:42
od Foldas
no ono to podstatne docela je kvuli signalu rychlosti teď jsem to řešil

Napsal: pát 19.11.2010 10:26
od kjuba
Foldas píše:jaky typ motoru?
Je to M50

Napsal: pát 19.11.2010 10:34
od kjuba
BMWIIIPower píše::roll: no,tak to může být hodně věcí...Klasika,první bych omrknul lanko plynu a takový jednoduší věci....
Nemyslim omezovac rychlosti ale omezovac otacek,kamos ma to sami tak nechal seridit vanos a je to stejny. Porad me vrta v hlave ta vaha vzduchu. U jinych motoru proste vylitnou otacky nadoraz a kmita tam jak silena a tady dojede na konec otackomeru a jen tak line se tam pohupuje :(

Napsal: pát 19.11.2010 11:32
od Foldas
když neměla moje m52 signal o rychlosti auta tak šla vytočit maximalně kolem 5 tisíc u m50 si nejsem jistý. Zkus jet mít otáčky přes 2 tisíce a pusť plyn a nech zařazený kvalt ručička ekonoměru musí padnout na 0.

Napsal: pát 19.11.2010 12:10
od kjuba
Foldas píše:když neměla moje m52 signal o rychlosti auta tak šla vytočit maximalně kolem 5 tisíc u m50 si nejsem jistý. Zkus jet mít otáčky přes 2 tisíce a pusť plyn a nech zařazený kvalt ručička ekonoměru musí padnout na 0.
Oki zkusim,ale mam zato ze na 0 nejde,zustava nekde na 4 litrech ale radsi to jeste vyzkousim

Napsal: pát 19.11.2010 14:56
od kjuba
kjuba píše:
Foldas píše:když neměla moje m52 signal o rychlosti auta tak šla vytočit maximalně kolem 5 tisíc u m50 si nejsem jistý. Zkus jet mít otáčky přes 2 tisíce a pusť plyn a nech zařazený kvalt ručička ekonoměru musí padnout na 0.
Oki zkusim,ale mam zato ze na 0 nejde,zustava nekde na 4 litrech ale radsi to jeste vyzkousim
tak je to tak jak rikam,jedu nad 2tis otacek a kdyz pustim plyn tak zacne ekonomer klesat a bud se zastavim na 10 nebo na 4 ale jen tak na dve vteriny a pak spadne na nulu

Napsal: pát 19.11.2010 17:58
od BMWIIIPower
kjuba píše:
BMWIIIPower píše::roll: no,tak to může být hodně věcí...Klasika,první bych omrknul lanko plynu a takový jednoduší věci....
Nemyslim omezovac rychlosti ale omezovac otacek,kamos ma to sami tak nechal seridit vanos a je to stejny. Porad me vrta v hlave ta vaha vzduchu. U jinych motoru proste vylitnou otacky nadoraz a kmita tam jak silena a tady dojede na konec otackomeru a jen tak line se tam pohupuje :(
Však já nemluvil o rychlosti ale o otáčkách.Když není dopnutý lanko,těžko se otevře klapka naplno..Jinak mi motor do omezovače jde,ale taky do něj kdovíjak nepráská na neutrál.Za jízdy jo.

Napsal: pát 19.11.2010 18:28
od Cuky
no kamarád má 2.0 vanos a ta se v omezovači může zbláznit jak tam, ta ručička lítá :D

Napsal: pát 19.11.2010 20:43
od Foldas
a co takhle zkusit diagnostiku

Napsal: ned 21.11.2010 23:21
od Jamall
To může bít víc věcí....

Tak směsí to klidně bít může...není problém vyndat váhu vzduchu a vyčistit ji Kontaktolem, nebo něčím jiním. Bacha na ten drátek uvnitř, já to beru Kontaktolem a štětečkem.

No taky by možná stálo za to zkontrolovat tlaky ve válcích, ale na to potřebuješ měřáček z dlouhou nožičkou, která se šroubuje místo svíček a pak musíš nějak rozpohybovat válce v motoru...nevím jestli ty odpor dovolí zařadit rychlost a točit kolama zadní nápravy. Správně hodnoty 4válů tu lze někde vyčíst.

Pak se taky ohlédni po filtrech, kdys naposled měnil vzduchoví, nebo palivoví a v naposledné řadě může bít "vypálení" katalyzátor. On se časem ucpává a dochází k snížení průtoku, dále pak výkonu motoru.

Napsal: čtv 08.08.2013 14:50
od ECKI
Opráším téma :D
E36 323i skončí na 6000ot/min. možná nějaká otáčka k tomu (10,20),ale omezovač neolízne.
Vím že 323i nemá asi ani cenu takhle točit,ale kde by mohl být problém?

Palivový,vzduchový filtr a svíčky jsou nové.Kat ošetřen,ekonoměr z kopce padá normálně na 0.
Tlaky nejmenší na 6. válci byl myslím 12.8 zbytek pod 14.
Napadá někoho něco?