Stránka 1 z 2
Napsal: sob 13.11.2010 09:10
od Beckham_7
Zdravím borci, mám takovej problem...Měl sem auto v servise, kde mi dělali těsnění pod hlavou to už je OK, ale začlo mi to dělat že jak je studené, vůbec nechce jít do otáček ani volnoběh nedrží a zdechá to...Když chci přidat plyn tak se úplně udusí a zdechne...ale jen trochu se zahřeje, tak jede úplně normálně...Nevíte co by to mohlo dělat?Třeba svíčky zaprasené nebo vlhké?Jsem s toho jelen...Moc vám děkuji za rady.
Napsal: sob 13.11.2010 09:44
od Cuky
třeba čidlo teploty motoru? Motor nemá údaj o teplotě tudíž neobohatí směs a pak nejede studenej a chcípá?
Napsal: sob 13.11.2010 20:35
od Beckham_7
Ale čidlo teploty motoru mi vyměnili, takže by to mělo být OK..Jenže předtím než sem to tam dal, tak mi to nedělalo, jen že by to nějak zajebali...jj chcípá no
Napsal: sob 13.11.2010 20:45
od Beckham_7
No on mi tam měnil čidlo teplloty vody, to je asik to stejné ne?Mě to totiž na přístrojovce haluzovalo že když se motor zahřál, tak ručička bylo narmálně v půlce a pak z ničeho nic sjela úplně dolů, pak zase vyjela do půlky atd. a stejně se to nevyřešilo a dělá to furt...Takže jsem s toho už mimo...Ale kyž sem tam měl to staré, tak to jen špatně ukazovalo, ale jelo to normálně...Tak fakt nevím..
Napsal: ned 14.11.2010 10:54
od Cuky
ty čidla by tam měly být myslím dvě ale nechci kecat a to s tou ručičkou teploty mi dělá taky a to bude spíš budíkama protože když mi padne ta ručička dolu a bouchnu do palubovky tak zase naskočí takže asi nějaká kabeláž. Koukni tady měly by být ty čidla dvě
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Napsal: pon 15.11.2010 13:03
od Beckham_7
No podle mě to budíkama jako takhle nebude, protože už tam mám druhé a dělá to na obojích...Takže spíše kabeláž co je k ním...A ty čidla jsou úplně stejné?Nebo které slouží k čemu?Asik to teplotní čidlo je na kontrolu jestli je motor zahřátý či není-toto je asik můj problém...A to druhé Dálkový teploměr-čidlo je tam na co?Moc děkuji za rady a odpovědi
Napsal: pon 15.11.2010 13:56
od Cuky
čidla stejná nejsou alespoň podle čísel a jedno by mělo být pro řj. A to druhé pro ukazatel teptoty motoru a tobě asi právě odešlo to druhé a co máš vlastně za motor to se pak můžeš kouknout v RealOEM kde je to čidlo
Napsal: pon 15.11.2010 14:10
od Beckham_7
Já mám 325i takže M50 motor...A dá se to vyměninit aniž by se musela rozebrat hlava motoru? Vyměním si to doma sám v poho, že bych koupil obě ty čidla nové a mrsknul bych je tam...Nechce se mi to cpát zase do servisu

Takže které by mi mělo odejít to Teplotní čidlo a nebo Dálkový teploměr-čidlo?
Napsal: pon 15.11.2010 14:30
od Cuky
http://www.realoem.com/bmw/select.do?ki ... s=M&arch=0 tak si klikni tady tam si zadáš co máš za auto a nejdeš kde to je a hlavu rozebírat nemusíš to půjde nějak ven jen až je vyndáš tak ti z toho poteče chladící kapalina tak buď musíš být rychlej a hnebo si vodu upustíš

Napsal: pon 15.11.2010 14:32
od Cuky
mělo by to být ten dálkový teploměr alespoň na m42 to tak je ten víc k převodovce
Napsal: pon 15.11.2010 14:34
od Beckham_7
No tak snad to bude těma čidlama...Jsem zvědavej...Jinak mě s toho jebne, díky moc za rady, pak sem napíši jak to vše dopadlo
Napsal: stř 17.11.2010 13:26
od Beckham_7
Tak sem byl dnes na diagnostice a ta ukázala to čidlo vadné....Tak mi ho odpojil a říkal že když je odpojené mělo by to pro motor ukazovat pořád -170 stupňů...Jak bude úplně studenej mám ho skusit natočit a když už to dělat nebude, tak objedná nové a jestli to dělat bude pořád, tak to bude asi kabeláží říkal.Tak pak dám echo jestli to dělá nebo ne-e:)
Napsal: čtv 18.11.2010 11:19
od Beckham_7
Tak poděl, nepomohlo ani odpojení toho čidla....Takže tím to nebude.Nemůže to dělat třeba sání nebo něco jiného?Jsem
z toho zufalej...Zajímavé že diagnostika ukázala závadu toho čidla...Nic víc tam vidět nešlo, je možné že to dělá něco jiného?Nechápu to, dnes ráno sem to vyzkoušel a nic no prostě na volnoběh kolísají otáčky a když přidám plyn, tak se udusí a zdechne...Trochu se zahřeje a je to OK a jede bez problému...Díky za rady
Napsal: čtv 18.11.2010 11:38
od Cuky
Tak jde o to jestly odpojil to správné ukazuje ti ukazatel teploty? Jestly ne tak asi odpojil to špatné a pokud je pravda že bez čidla to bude hlásit ohrátý motor tak tvůj problém bez čidla přetrvá ne? Řj potřebuje mít signál že je studenej motor aby obohatila směs nebo ne?
Napsal: čtv 18.11.2010 14:10
od Beckham_7
Čidlo odpojil asik dobré, protože přistrojovka ukazuje správně...jj dělá to pořád to stejné jak s tím čidlem zapojeným, tak i když je odpojené...Ten mechanik právě říkal že když ho odpojí, tak by to mělo ukazovat pořád -170 stupňů...Takže jak říkáš ty vůbec to nemá vliv jo?Prostě jestli je špatné nebo odpojené, tak řídící jednotka rozdíl nerozpozná a myslí si pořád že je ten motor zahřátej je to tak?Děkuji za odpověď a rady
Napsal: čtv 18.11.2010 14:20
od Cuky
jo ták já si nevšiml že by to mělo ukazovat - 170 tak v tom případě je to asi pravda
Napsal: čtv 18.11.2010 14:25
od Beckham_7
Myslíš že jo?Tak co by to pak mohlo dělat????
Napsal: čtv 18.11.2010 16:27
od Beckham_7
Tak jsem na to byl kouknout a zjsistil sem že byla prasklá hadice co jde do kolena k sání z motoru...Myslíte že by to mohlo mít nějakej vliv???Polátal sem tu hadici natočil to, ale motor nebyl úplně studenej...tak to drželo krásně...Mohlo by to být tím???Jak bude úplně studenej, tak to vyzkouším...Ale nejde mi do hlavy to čidlo, že ho diagnostika ukázala jako špatné když ne nové....To čidlo je přesně toto co jsem tam dával
http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=64749 může být blbé???
Napsal: čtv 18.11.2010 16:50
od Kami1
to bude tou dírou
Napsal: čtv 18.11.2010 17:01
od Beckham_7
No snad máš pravdu...Byl bych moc rád:)