Stránka 1 z 1
Napsal: pát 12.11.2010 14:19
od sir_lukash
četl sem hodně o volnoběhu..ale to není můj případ. U mě to záleží na okolní teplotě. Když je teplo (léto) tak po startu klesnou otáčky na 800 a drží. Ted jak je zimějc (mín jak 10 stupnu) tak po nastartovaní jdou otáčky asi 2x az 3x až na hranici, kdy motor skoro chcípne. Ale drží se. Dělá to studený ale i po 80 km jízdy. Když to chcípnu a nastartuju, udělá to zas. Kde hledat příčinu????
Napsal: pát 12.11.2010 16:39
od libovka

A to ti dělá jako motorka nebo sekačka,nebo co????
Napsal: pát 12.11.2010 17:54
od sir_lukash
sorry

sekačka občas...ale hlavně mě to dělá M43 230 000 km stará. jinak dneska sem zjistiil, ze kdyz nastartuju a popojedu ke krizovatce, tak na krizovatce ty otacyk taky jeste nejsou zrovna stabilní..ale pak už je to OK. ale kdyz to chcipnu a nastartuju tak to udelá zas
Napsal: pát 12.11.2010 17:59
od patras
prechodovej vlnovec od maf prasklej nemas ?
Napsal: pát 12.11.2010 18:04
od sir_lukash
myslíš na vejfuku? nebo ten od váhy vzduchu?
Napsal: pát 12.11.2010 20:28
od libovka
tohle dělá mebrána co je na sání pro odvětrání motoru.Známá věc u M43.
Napsal: sob 13.11.2010 00:13
od sir_lukash
muzete mi prosím z realOEM poslat, o jaký díl se jedná? díky! btw..má to ji jiné příznaky? třeba ztráta vykonu?
Napsal: sob 13.11.2010 08:52
od libovka
Napsal: čtv 25.11.2010 21:34
od krejcia1
me to u m44 delalo taky, byl zespoda prasklej vlnovec, omotal jsem ho izolepou a pohoda, vypadá to trochu blbě ale fukce v pohodě a to je hlavní