Stránka 1 z 1

Napsal: pon 08.11.2010 10:14
od MadMaxII
316i rv11/94, 250k km.

Motor chodil jako vino cca 20k km, ted se mi stala neprijemna vec.
Kdyz to nastartuju studeny tak to chcipne hned nebo do par vterin, tak jsem odpojil kabel na vahu vzduchu a vyndal ji abych se podival jestli neni zasekla a klapka je OK chodi v poho, tak jsem to zkusil nastartovat bez vahy a najednou otacky(i kdyz ne presne) jednotka udrzela regulovat. Kdyz je zapojena vaha tak to jde za plynem se zpozdenim, strili obcas jak do vejfuku tak do sani a obcas ma clovek pocit ze jde na 3 cylindry(az mi prijde jestli si RJ spatne nevytvari casovani). Ale kdyz je odpojena vaha vzduchu tak celkem OK az na to ze nejde to tolik do otacek a nemuzes slapat na podlahu jinak se zacne mirne dusit(coz je pochopitelne kdyz nema presnou regulaci) a ma zpozdeni nastupu a zrejem o dost vyssi spotrebu....
Jo pri ohratem motoru to neni tak tragicky ani s vahou vzduchu, sice nema vykon ale aspon nestrili a nouzove se s tim dojet da.

Chci se zeptat jestli to neni spise nejake cidlo nez vaha, a taky jak promerim vahu vzduchu jestli nema prorazenou civku na servru a jak promerim ostatni cidla jestli to vubec jde snadno?

Napsal: pon 08.11.2010 14:04
od zigi0713
Já bych typoval čidlo snímání polohy klikovky tydle čidla odcházej. Ale může to být i něčím jiným ja bych ti radil zajet na diagnostiku tohle by mohla vyřešit i nějaká jednoduší dělá se to za 300-500kč

Napsal: pon 08.11.2010 20:37
od _peper
Řeším těď totéž na M42, dělalo mi to přesně to co píšeš, chcípalo za studena, a za vlažna. Střílelo do výfuku, nepravidelný chod atd. V sobotu jsem ráno přišel k auto, nastartoval a zase chcíplo. Odpojil jsem váhu vzduch a nastartoval jsem, chvílo to blafalo a houpal, ale pak se ustálilo a motor nechcípl.
Vyměnil jsem váhu vzduchu, auto pěkně nastartoval drželo volnoběh tak jsem to jel projet. Zkoušel jsme zastavovat než se motor ohřál dobrý. Motor jsem chcípnul když byl ohřátý, pak nastartoval, dobrý. Dojel jsem domu, vše ok. Pak jsem přišel k autu, když byl motor vlažný ( ručka okolo horní hranice modrého pole ) a opět nastartoval a chcípl, žádné houpání volonoběhu prostě jen chcípl.
Takže se myslím, že bude špatně jedni z teplotních čídle na motoru. V týdnu budu řešit, proměřovat, kouknu i na ty čídla vačky a kliky, ale nejvíc pravděpodobné mi přijde to teplotní, protože na teplotě je to závislé.

Napsal: pon 08.11.2010 21:18
od zigi0713
Na teplotě je ale závislý chod motoru vždy i když je vše v pořádku

Napsal: pát 19.11.2010 09:23
od MadMaxII
Vypada to ze to je cidlo na teplotu motoru pro regulaci bohatosti smesi(vcera jsme vymenili cca 400kc, jeste jsme to nechali do rana vychladnout jak se chova za nulovejch teplot dneska zkusi servisak az prijde do prace), a ten svinak u myho 316i 11/94 neni v diagnostice takze to jednotka nenahlasi jako chybu...

Update, bylo to tim cidlem ted to servisak potvrdil ze OK.