Stránka 1 z 1
Napsal: ned 07.11.2010 11:40
od Konaa
Mužu mít Krásnou 324d r.v 1990.V pekném stavu.Ale nevim jaké jsou ty motory bez turba a celkove e30 jaká je. S touhle motorizaci,jestli má nejaké neduhy co je trápy motorïzaci a jaka je spotreba a na co jsi dát bacha diky.
Napsal: ned 07.11.2010 12:00
od MattyX
tak jako kazda E30 , pokud je kastle zdarav neni o cem pak dal

motoricky je atmosfericka nafta velkej drzak

jede na vsechno od nafty pro fritovaci olej

jinak se drž zdravýho rozumu jako u každýho normálního auta při koupi

Napsal: ned 07.11.2010 14:55
od Konaa
A kolik je taková spotřeba u týhle motorizace?
Napsal: ned 07.11.2010 15:27
od Leveler
Spotřeba bude cca 7 litru..
Já bych do toho osobně nešel.Bude to děsnej lenoch..
Napsal: ned 07.11.2010 15:28
od MattyX
Leveler píše:Já bych do toho osobně nešel.Bude to děsnej lenoch..
jako kazda atmosfericka nafta , ma to zase i jiny vyhody

atmosfericka sestivalcova nafta neni uplná tragedie

Napsal: ned 07.11.2010 15:41
od Konaa
Je to auto do práce cca 80km denně.TAkže spíš řesim spotřebu.A samozřejeme na svezení jsou jiný auto.Potrbuju dělníka,který vydrží.
Napsal: ned 07.11.2010 18:12
od ACDC
Brácha ho měl, jezdil jsem s tím. Z dnešního pohledu je to hrozný lenoch, už tenkrát se mi zdálo že to vůbec nejede (při srovnání s benzínem 2,0 s mechan. vstřik). Ale dá se s tím jezdit, vydrží to moc. Ale každý den by mě to asi nebavilo. I když ta spotřeba zase je OK na ježdění do práce.
Napsal: ned 07.11.2010 22:47
od Konaa
A za kolik stim jezdil?
Napsal: pon 08.11.2010 00:46
od Dan td
324d byly s mechanickým čerpadlem, později s elektronickým. R.v. 90 bude asi už elektronické. Spotřeba na dálky se dá v pohodě 6-6,5, po městě tak 7 litrů. Verze s mechanickým čerpadlem je prakticky nesmrtelná, starej poctivej diesel. Verze s el. čerpadlem v podstatě totéž až na to čerpadlo, občas na něm odejde hlava (na čerpadle). Oprava je celkem drahá vzhledem k ceně auta, ale dneska se dá relativně levně sehnat třeba na vrakáči jiné čerpadlo a pokračuješ v jízdě.
Žádný závoďák to není, ale na běžné ježdění naprosto v pohodě. U toho motoru není problém nájezd třeba půl milionu km. Jediné, co je dražší jsou rozvody, cca 5 tis. CZK, pokud nevíš, kdy byly dělané, radši je udělej rovnou. Jinak motor 2,4d se dnes prodává za hubičku nebo za odvoz, takže i kdybys ty rozvody podcenil, koupíš třeba za dvojku jinej motor a jezdíš dál.
Napsal: úte 09.11.2010 19:14
od Konaa
Oni už práve moc nejsou 324d....Tak proto zvažuji.