Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 28.10.2010 10:28
od schade
Ahoj kamos ma e46 combajn a r.v 2004 asi je to manual a 320D.
kdyz se vymacne spojka tak jde z podauta divny zvuk a vybrace.ale spojka neprokluzuje a razeni taky chodi normal. co by to nohlo bejt? :?:

Napsal: čtv 28.10.2010 12:24
od MattyX
dvouhmotej setrvak KO ?

Napsal: čtv 28.10.2010 14:06
od schade
myslis?

Napsal: čtv 28.10.2010 14:30
od schade
to je docela palka za novej co tka 10 tis kdyz ho bduu mit za nakupku treba sachs nebo LUK

Napsal: čtv 28.10.2010 19:33
od MattyX
vetsinou kdyz je setrvak tak to vibruje jako prase a kdyz stojis s autem na miste a vrci na volnobeh a seslapujes spojku tak kolisaji otacky ;)

Napsal: pát 29.10.2010 07:33
od Hanz
muze byt i jen spojkove lozisko KO, zalezi co si predstavujes pod pojmem vibrace :-)

Napsal: pát 29.10.2010 14:27
od schade
na volnobeh nic ale jak na volnobech vymacke spojku drobet to vybruje.zadny ale velky vibrace to nejsou

Napsal: pát 29.10.2010 14:27
od schade
na volnobeh nic ale jak na volnobech vymacke spojku drobet to vybruje.zadny ale velky vibrace to nejsou

Napsal: sob 30.10.2010 20:45
od honsska
myslim že to dělá dvojh.setrvák,2 měsice zpátky, měl kamarád na 320D touring,obdobné problémy a udělal hned i spojku a 20 papiru v pr... :lol:

Napsal: ned 31.10.2010 13:59
od xSAFA
Já měl setrvák KO a problém byly rozjezdy a přeřazování strašně to cukalo musel jsem dávat hodně moc plynu na rozjezdy aby se celý auto nerozklepalo. Tohle mi moc jako setrvák nepřipadá... Ale možný je leccos :?

Napsal: ned 31.10.2010 22:08
od honsska
xSAFA píše:Já měl setrvák KO a problém byly rozjezdy a přeřazování strašně to cukalo musel jsem dávat hodně moc plynu na rozjezdy aby se celý auto nerozklepalo. Tohle mi moc jako setrvák nepřipadá... Ale možný je leccos :?
jo máš pravdu ,toto současně s vibracema mu dělalo.

Napsal: ned 31.10.2010 22:17
od capri
ja měl to same co měl xSafa ale teď když jsem to rozebral tak byly příčiny asi dvě zaprve to teklo okolo deklu gufera klikovy hřídele (takže trochu mastna spojka) a asi bude i ten setrvák KO

Napsal: úte 07.12.2010 21:55
od Jenda46
Mám touring 01 320D 100 KW + chip a klepání při rozjezdech mi vyřešilo výměna lamely, přítlačáku a ložiska. Chvilku potom co to začalo dělat mi proklouzla spojka. Ale mám ještě jednu závadu. Když mi začala prokluzovat stará spojka tak se při proklouznutí ozýval divnej zvuk. Po výměně bylo vše ok ale teď se zvuk vrací. Spojka má tak 3000 km. Divný je že zabírá stejně nahoře jako stará. Nemá s tím někdo zkušenost?

Napsal: úte 07.12.2010 21:56
od capri
co mastnota ? bo nejakej čurbes ? a pak taky jak je sjetej setrvák

Napsal: úte 07.12.2010 22:11
od Jenda46
Na tu mastnotu to celkem sedí. Nejsem automechanik takže já to dělat nebudu, ale každopádně zkušenej automechanik pozná špatnej setrvák? Zase převodovka ven chjo... :roll: a co nastavení záběru spojky? Neměla by nová spojka zabírat dole? Na 1er zabírá o hodně níž? :ja_nic:

Napsal: úte 07.12.2010 22:35
od capri
mě teklo gufero na klice co je za setrvákem :) jinak když je mastná tak bude zabírat jinde než když je cajk :) ale myslim že u 3er zabírá v celku nahoře :) ale to nemohu pořádně posoudit jelikož sem se s novou spojkou ještě pořádně nesvezl

Napsal: úte 07.12.2010 22:38
od Jenda46
Děkuju za rady každopádně opět převodovka ven :onfire:

Napsal: úte 07.12.2010 22:40
od capri
snad to bude jen ta mastna spojka :) a doufam že to kvuli mě nebudeš rozhazovat zbytečně :)

Napsal: úte 07.12.2010 22:47
od Jenda46
To neboj... Něco není OK tak se to musí vyřešit. Jen mě štve že někomu něco zaplatíš a je to na hov.o. Já už nevím kam to vozit. Co si neuděláš sám.... Ale nemám zkušenosti a už vůbec ne vybavení.

Napsal: úte 07.12.2010 22:57
od capri
to je přesně důvod proč sem si všecko měnil sám pač vim co sem kam dal a jak sem to tam dal no :) jinak přeji hodně štěstí při vyřešení závady