Stránka 1 z 1

Napsal: stř 20.10.2010 21:24
od Paty
Ahoj,chci se zeptat jestli se přes diagnostiku nějakým způsobem nastavuje poloha škrtící klapky?
Nevíte o tom někdo něco? Bmw e36 325i m50b25
Jo a nemáte někdo v záloze smímač polohy škrtící klapky? Měl bych zájem ;)

Napsal: stř 20.10.2010 21:25
od Kami1
ne

Napsal: čtv 21.10.2010 08:21
od pragdejf
klapka nema servo, volnobeh se resi volnobeznym ventilem. diagnostiku na tenhle problem musis provest manualni a sestelovat to sroubkama na klapce.

Napsal: čtv 21.10.2010 19:57
od Paty
šroubky na klapce žádný nejsou,co vím. a co s těma šroubkama naštelu když jsi to tak nahodil? bmw r.v.92

Napsal: čtv 21.10.2010 20:07
od Kami1
co si přečíst to "Jak na to"

Napsal: čtv 21.10.2010 20:52
od xSAFA
Paty máš v profilu, že jseš automechanik to je jako fakt nebo jen blbej vtip? :) Jestli je to fakt tak se ani nedivím, že úroveň servisů v ČR je taková jaká je... Chceš stavět turbomotor ale nevíš o svém motoru naprosto základní věci... ale k tvému dotazu...

Klapku ovládá jedno lanko od plynového pedálu, třeba u M52 je zespod tělesa klapky a součástí je mechanismus na štelování lanka... Současně s lankem bych sešteloval i doraz plynového pedálu, která je přímo pod ním...

Napsal: čtv 21.10.2010 21:30
od Paty
ale já se neptal na seřízení lanka plynového pedálu,ale klapky,to je rozdíl,a jelikož okolo klapky nic není tak blá blá blá

Napsal: čtv 21.10.2010 21:33
od Kami1
blá blá?

Napsal: čtv 21.10.2010 22:26
od xSAFA
Ptal ses na nastavení polohy škrtící klapky přes diagnostiku - to je blbost, polohu klapky nastavuje manuálně lanko ovládané pedálem. Klapka se otačí na hřídelce a tím možnosti jejího pohybu končí. Polohy otevřeno, zavřeno mají pevný doraz tak co chceš nastavovat????

Napsal: čtv 21.10.2010 23:43
od Paty
aha no já myslel že tam nastavuje něco jako poloha škrtící klapky jako se to muselo nastavovat u felicie když blbla... myslím aby ecu mohla podle toho dávkovat benzín...toto jsem chtěl vědět jestli tady u tohoto to náhodou taky není.
Akorád mě ještě furt zaráží že když si měřím čidlo polohy škrtící klapky tak mě to vždycky ukazuje o 0.5 kOhmu víc než by mělo (limit)
když je zavřená klapka tak to ukazuje 1.5kOhmu místo psanejch 1 kOhm
a když je otevřená naplno tak to ukazuje 4.5kOhmu místo 4kOhmu
mohl by to někdo změřit na svým autě? kolik mu to dává?
tady dávám foto s postupem měření:
[/img]

Napsal: pát 22.10.2010 15:02
od Kami1
pokud se odpor mění v závislosti na klapce v tebou naměřeným rozsahu plynule, tak je čidlo dobrý.

Napsal: pát 22.10.2010 15:15
od Paty
jo mění