Stránka 1 z 1
Napsal: úte 19.10.2010 22:00
od majo320
Caute chalani
Mam maly problem stale sa mi na aute tocia obidva ventilatory.
Neviete kde moze byt chyba
Visco spojka alebo nejake cidlo??
Da sa nejako zistic co je zle
+ pri kazdom nastartovani mi check control ukaze chybu na 10sek a potom zhasne.
coolant level. Docital som sa na nejakych forach ze to je cidlo vysky hladiny chladiacej zmesy.
Dakujem
Napsal: úte 19.10.2010 22:05
od capri
tak vrtule na motoru se má točit furt a ta druhá bych typnul že bude špatny teplotní čidlo ktery ji spíná a nebo slepený relátko ty vrtule
Napsal: úte 19.10.2010 22:08
od majo320
a visco spojka by nemala odpojit tu hlavnu vrtulu hlavne pri studenom motore.
A ako zistim ze je zapecene relatko
Napsal: úte 19.10.2010 22:10
od capri
visko se bude točit furt at je teplej motor nebo studenej jediny co se mění jsou otáčky ty vrtule když je teplej motor tak se točí víc (díky ty visce) a s tou druhou vrtulí nemá nic společného ....no musíš zistit zda to rele spíná to znamena najít rele a musí cvaknout když na některy kontakty přivedeš 12V nic méně je to hodně málo pravděpodobný
Napsal: úte 19.10.2010 22:18
od majo320
skusim vymenit to cidlo teploty a kuknem aj to relatko
Napsal: úte 19.10.2010 22:21
od capri
to relatk mužeš testnout taky tak že když ho vytahneš tak by spínaný piny neměli pískat když je propískáš multimetrem ale to asi víš jen jednoduchej nápad jak zjistit zda je relátko slepený bo ne

ale jak řikám je to hodně málo pravděpodobný co jsem se dočetl tak ta elektrická sahara by měla sepnout jen při zapnutý klimatizaci a nebo při hodně ohřátym motoru
Napsal: úte 19.10.2010 22:27
od xSAFA
Pokud máš dostatek vody tak je to čidlo té hladiny. Než ho budeš objednávat, tak odpoj od něj konektor očisti kontaktyjak na čidle tak na konektoru prostříkej a zkus... Je zespod chladiče většinou bývá dosti zoxidované a jednoduché vyčištění většinou i pomůže...