Stránka 1 z 1
Napsal: sob 16.10.2010 21:50
od vonderka
potřeboval bych zjistit šířku nové lamely mám 10mm a furt klouže už nevím proč.
Napsal: sob 16.10.2010 21:52
od MattyX
vonderka píše:potřeboval bych zjistit šířku nové lamely mám 10mm a furt klouže už nevím proč.
přítlačák vyhřátej ?
Napsal: sob 16.10.2010 22:33
od vonderka
no spojka zabírá hned dole ale taky už mě napadlo jestli to nemůže bejt tím že je zvedlej výkon(chip,tlak turba 1,4bar,kn filtr,přidaná nafta na čerpadle,egr off,kat off a pruchozí tlumič na konci výfuku)
Napsal: sob 16.10.2010 22:37
od MattyX
jestli ti bere uplne dole tak to bude asi KO spojkovej valecek

ale ty upravy co popisujes urcite nezpusobý klouzání lamely , to těžko

Napsal: sob 16.10.2010 22:45
od vonderka
ale jestli sem pochopil funkci spojky tak spojkovej věleček by na to neměl mít vliv na klouzani spojky
Napsal: sob 16.10.2010 22:49
od MattyX
tak muze zustavat jakoby zatlacenej lehce a jakoby vyvolavat pak to samy jakoby si stal na spojce a tim padem by tam pak bylam oznost prokluzu

a když máš lamelu zanovní pritlacak tam byl novej nebo ma najeto milion ?

Napsal: ned 17.10.2010 12:13
od vonderka
přítlačák má najeto jako stejně jako ta lamela a ta má 10,1mm tak si myslím že by měl být taky v pohode proto sem scháněl kolik má ta lamela jako nová. že bych si když tak nechal vyrobit obložení který bude širší.
jo ještě sem si vzpoměl že spojke chodí hrozně lehce,zabírá hrozně dole,a pedál se jakoby zasekavá,ale vrátí se,když sme to odvzdušnovaly tak spojkový pedál zůstával ležet dole a musel sem ho vracet ručně
Napsal: ned 17.10.2010 12:22
od vonderka
Napsal: ned 17.10.2010 13:22
od MattyX
spojkové válečky jsou dva , jeden na převodovce druhej u spojkovýho pedálu u posilovace brzd , takže prověř obě možnosti , ale podle toho popisu chodu spojkového pedálu to vidim osobně na ten váleček jeden

Napsal: ned 17.10.2010 13:27
od vonderka
a prověřím je jak?
Napsal: ned 17.10.2010 13:37
od MattyX
vonderka píše:a prověřím je jak?
muze prosakovat brzdovku , nebo proste nechodí tak jak má ... ja se tak daleko v udržbě nedostal tady už ti poradí někdo kdo to dělal

Napsal: ned 17.10.2010 14:34
od xSAFA
Vymontuj spodní váleček z převodovky a omrkni jestli nesákne, většinou když je špatnej tak prosakuje a teče to do skříně to bys poznal hned... Jinak bych zkusil prošlapat spojku s vyndaným válečkem tak zjistíš chod čistě jen ovládací hydrauliky. Brzdovka se ti neztrácí? Mám ten pocit, že sem kdysi četl že někomu začal ten váleček na převodovce sáknout už moc a začala mu právě klouzat spojka. Jinak pokud bys měnil jeden z těch válečků doporučuju koupit rovnou oba, není to zas tolik peněz a za jednou to vyměníš a máš na dalších 15 let pokoj...

Napsal: ned 17.10.2010 22:06
od tom86
Když jsem měnil spojku (original od výroby) tak měla stejnou tlouštku jako nová, jenom byla spálená, stejně jako přítlačák.