Stránka 1 z 1
Napsal: pát 01.10.2010 20:59
od RomanSvach
tak uz po druhe v kratke dobe se me stalo ze me nestartuje auto.(320d 2006 E90 168000km) uz jednou me zklamalo(asi pred mesicem) ale to byla chyba SHERLOGu no a ted prijedu, zapalim pokecam sednu ze odjedu zastrcim klic zmacknu spojku zmacknu start, neco cvakne ve volante a rozsviti se oranzova kontrolka (asi) palivoveho cerpadla.
tj. mam neco zkontrolovat pred tim nez to odvezu do servisu(to bude po druhe za poslednich 30 dni co se to auto poveze).
treba poklepat hasakem po cerpadle, zkontrolovat nejake pojistky nebo tak? vubec totiz nevim kde treba to cerpadlo je, ani kde jsou relatka...
predem dik za kazdou radu.
Napsal: pát 08.10.2010 18:55
od rehakma
Hasák sem nepoužíval ani u E30 u E90 bych dal radši na diagnostiku;)
Napsal: sob 09.10.2010 09:42
od Paty
Přesně hasák bych nepouživál,zkontroluj pojistky a pom až servis...
Napsal: ned 10.10.2010 10:05
od fuserpietro
vaha vzduchu, oranzova kontrolka sedi, na druhykrat uz nastartujes, alebo vobec?
Napsal: pon 11.10.2010 23:12
od RomanSvach
fuserpietro píše:vaha vzduchu, oranzova kontrolka sedi, na druhykrat uz nastartujes, alebo vobec?
To je to... by me piclo tak jsem k tomu dotahl kluka ze servisu ze to odtahnem. no on do toho sedl ze zkusi nastartovat a hop motor naskocil jak novy. jak sem byl nas*anej tak sem si sel koupit aspon podlozky pod kola a nejaky srouby. to me vzdycky uklidni
Jinak pojistky jsem zkontroloval, ok( no ale je k nim pristup jak k penezim...)
uz tyden(na den presne) s tim jezdim a porad to funguje jak ma.
Napsal: úte 12.10.2010 09:31
od fuserpietro
mohla to byt sporadicka zavada, ktora sa prejavuje len za urcitych okolnosti alebo vobec - skrat na kostru a pod.. zlta kontrolka ti este stale svieti?
Napsal: úte 12.10.2010 14:06
od RomanSvach
no nesviti... se to vsechno tvari jako ze uplne v poho a funguje to. tak nevim.
kolik Km by melo vydrzet cca to cerpadlo, relatko atd...?
dik
Napsal: úte 12.10.2010 20:46
od fuserpietro
bud len rad ze sa to vyriesilo samo od seba
motor je pri spravnej udrzbe nesmrtelny. nie je mi zname ze by mala 163k verzia nejake chronicke problemy.. vacsina pruserov je sposobena nespravnou udrzbou alebo spravanim sa k motoru..