Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 23.09.2010 06:23
od Onassis
Ahoj,
uvažuji o koupi tohodle kousku http://bmw-autobazar.sbazar.cz/bmw-e46- ... 75802.html
Chtěl bych se zeptat vás zkušenějších na co si dát pozor atd.?
Díky za každou radu.

Napsal: čtv 23.09.2010 07:59
od paca
nevím no, 100kw motor není žádná sláva, dost se kazí, lepší je ten novější 110kw. Píše že má najeto 162tis km, takže by mohl mít servisní knížku, pokud ne, tak je to divný (vcelku ošoupaný volant, takhle jsem ho neměl ani při najetí 240tis km) Jinak vypadá pěkně, přední ramena má vyměněné, což je taky nemalá částka.

Napsal: čtv 23.09.2010 08:53
od Onassis
Dík mrknu na to ale spíš mě zaráží tohle.
Akorát svítí dvě kontrolky potřeba smazat na počítači destičky a arbag špatné relatko

Napsal: čtv 23.09.2010 08:54
od paca
Onassis píše:Dík mrknu na to ale spíš mě zaráží tohle.
Akorát svítí dvě kontrolky potřeba smazat na počítači destičky a arbag špatné relatko

destičky=buď jsou sjeté nebo je špatné čidlo na destičkách, po výměně desek nebo čidla, tak kontrolka sama zhasne

airbag=víc možností, těžko říct

Napsal: čtv 23.09.2010 15:49
od jura55
paca píše:nevím no, 100kw motor není žádná sláva, dost se kazí, lepší je ten novější 110kw. Píše že má najeto 162tis km, takže by mohl mít servisní knížku, pokud ne, tak je to divný (vcelku ošoupaný volant, takhle jsem ho neměl ani při najetí 240tis km) Jinak vypadá pěkně, přední ramena má vyměněné, což je taky nemalá částka.

to "kazeni" 100kW motoru spocivalo/va ciste jen v pici ceske sajrajt nafte, pac VP-44 (vstrik. cerpadlo) nema rado suchou naftu, pac se pridira. Reseni je pouzivat napr. VIF. Jinak on ten 110kW se sere dost podobne (tzn. uplne normalne), ale je o 2 roky mladsi, takze kdyz se zacaly srat 100kW, tak se ty 110kW jeste tak nesraly, pac nebyly tak jety....

Napsal: čtv 23.09.2010 22:48
od PetrMGB
Ovšem mě pobavilo : svítí kontrolka ta a ta... na funkci to nemá vliv :lol:
To je děsná blbost, auto za 125tisíc musí vypadat jinak.
Pokud umíš trochu německy trochu si zascoutuj a objed pár soukromých inzerátů v Bavorsku a za těch cca 5000 Eur koupíš něco slušného. V téhle ceně bych se vykašlal na diesel, stejně ti neudělá radost a koupil si některou s motorizací M52 TU (bud v 320i 110Kw, nebo 323i 125Kw a nebo 328i 142Kw) Nejspíš to s penězma vyjde na to 320i. e46 je výborně vyvážené a příjemné auto na řízení a benzínový šestiválec je pan Motor a na svůj výkon a počet válců fakt málo žere ..... není tu moc co řešit. Vážně než trnout hrůzou nad tím co se časem podělá na turbodieslu radši budu jezdit častejc k pumpě.

Napsal: čtv 23.09.2010 23:17
od PetrMGB
Jen tak jsem zkouknul soukromou inzerci autoscoutu za poslední týden a vceku nejlákavější e46 ve tvé cenové relaci mi přijde tato 320i : http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b3mbgzoar33a

Chce to člověku zavolat, zjistit jestli je to aktuální a zjistit z něj co nejvíc informací. A pokud se bude zdát jednání solidní prostě se vypravit do Berlína a kouknout na to. Snad až na příšerný potah volantu který bych hned vyhodil je exteriér a interiér moc zachovalý. Je dobré si prostudovat servisku + informace o tom co se měnilo navíc ( v těchto km by připadalo v úvahu pouze věci na podvozku, ramena př. nápravy, tyčky stab. a brzdy + tlumiče) Jenom si zkrátka zkontrolovat zda ted na tebe nečeká velký servis s těmito věcmi najednou. Je to spotřebka ale když se sejde třeba př. kotouče + destičky a 4 nové tlumiče je to hnedle 20tka náklad.
No a pak se s tím projet, má to být tiché ostré v reakcích na změny směru, tuhé a mělo by vykouzlit úsměv na tváři. Jinak to není správné BMW 8) Za přeozky zaplatíš cca 100 EUR a doma tak 5-6 tisíc za komplet TK + přihlášení, jestli je to už EURO3 tak snad i mín (2K dovoz SKT+Emise a 800 za přepis víc by tam být nemělo)

Napsal: čtv 23.09.2010 23:30
od chitos
A neboho ho sekni na 100000 110000 a za zbytek poopravíš ale chce se na to púodívat s někým kdo ví co a jak