Stránka 1 z 1

Napsal: úte 21.09.2010 15:15
od kovacmartin
Zdarec,potřebuji poradit koupil jsem si BMW 320 TD compact 2002 a asi měsíc se mi z toho kouří takový světlemodrý kouř,je to hrůza,připadám si jak ve studené aviii,poradte díky moc. Martin

Napsal: úte 21.09.2010 17:37
od momento
modrej kouř značí spálenej olej. takže s velkou pravděpodobností turbo.

Napsal: úte 21.09.2010 17:49
od Paty
kolik máš nalitáno?

Napsal: čtv 23.09.2010 19:44
od kovacmartin
Najeto 158 tisíc km,taky mi bylo řečeno,že turbo,ale olej se mi neztrácí ani voda takže zesnění by mělo být OK,nevím...

Napsal: pát 24.09.2010 07:37
od Paty
tak jak ti to může kourit v barvě? když se ti nic neztrácí ...koukni do sací hadice jestli v ni nemaš třeba olej z turba ...

Napsal: pát 24.09.2010 07:46
od capri
zkontroluj hadice za turbem jestli tam neni moc oleje a ještě separator oleje by mohl bejt ale ten nevim kam ústí ale bejvá to že to vyúsťuje do sání

Napsal: pát 24.09.2010 10:12
od FiliposII
Paty píše:tak jak ti to může kourit v barvě? když se ti nic neztrácí ...koukni do sací hadice jestli v ni nemaš třeba olej z turba ...


Modrý kouř z výfuku nemusí být nutně jen spalování olejeje (u naftových motorů). Uplně stejný efekt vytvoří nesprávné časování (pohnuté rozvody).
Například přeskočený rozvod o jeden zub, nebo vytahaný rozvodový řemen (řetez). Ja jsem to viděl na seatu 1.9TDI a tam bylo vykvedlané uložení rozvodového kola a vždy při větším záběru se pohlo a auto začalo šíleně kouřit a přestalo jet. Tato závada se tam objevila během jednoho dne jízdy řidič (já naštěstí ne) tomu dával více než bylo zdrávo a problém byl na světě.

Napsal: pát 24.09.2010 10:42
od dexter
Když to nebude okolí turba, tak to v klidu můžou být zapečené pístní kroužky,nebo gufera ventilů. Jinak nemáš olej už v sání? :roll:

Napsal: sob 25.09.2010 13:38
od kovacmartin
Chlapy ja jsem idiot,kde to sací potrubí najdu,můžu ho normálně oddělat popřípadě ten olej vylít,kurňa nechci vypadat jak idiot,ale kupovat turbo to by mně jeblo