Stránka 1 z 1

Napsal: ned 19.09.2010 12:37
od x-dejv
zdravim mam bmw 325td 85kw a přemyšlel jsem že bych s toho udělal ještě vyší výkon než má TDS. Skusil bych tam dat intercooler a řídící jednotku s modelu tds 105kw potom přidat tlak na turbu a přidat naftu na čerpadle a pak nějakej čip takže vykon by měl přesahovat 125kw ted otazka jestli to pujde ale myslim si že ano když jsou motory uplně stejny akorat tam je rozdil v tom intercooleru a jednotce nezkoušel jste to už nikdo?

Napsal: ned 19.09.2010 13:34
od Slavisimo
Vyborne, smele do toho :-) pak tady budem cist ze schanis novej motor. Tesime se.

Napsal: ned 19.09.2010 14:06
od Olda H
Myslím, že je dostačující dodělat intercooler a dát čipnutou řídící jednotku od TDSa (už tak to má po čipnutí 125 kW a zvýšenou dávku paliva) za předpokladu opravdu dobrého motoru.
Přidávání nafty a tlaku na turbu ještě po čipnutí ? No nevím zda je to zrovna ten nápad co by patřil do kategorie dobrých.
Navíc pokud nemáš motor v dobrém stavu, tak mu nepomůže nic.

Napsal: ned 19.09.2010 14:11
od ROBi
Já bych viděl jako smysluplnější pořídit si jiný auto, než toto. Měl jsem TD předělaný na TDS a stejně to čistokrevný TDS jede líp ;)

Napsal: ned 19.09.2010 14:56
od Olda H
Je to věc názoru, financí a toho jak člověk tomu svojemu "miláčkovi" podlehl. Dá se z mála udělat docela dobrý a pěkný kousek. Samozřejmně že je jednodušší a bez námahy prodat staré a koupit novější. Ale kde je potom ta radost z vypiplaného kousku :?

Napsal: ned 19.09.2010 15:12
od x-dejv
dobře přidani nafty beru zpět ale ten tlak na turbu bych stejně musel nechat zvišit ne když to má delší vedení hadic i TDS v origu ma myslim větší tlak. Nevim proč bych měl potom schanět novej motor podle mě mu to spiš prospěje když bude nasavat studenější vzduch. jinak motor si myslim že je ve skvěle kondici

Napsal: ned 19.09.2010 15:18
od x-dejv
jiank pro oldu H ten přispěk o tom piplani z autama se mi libi a je to pravda dit o tom to přece je byt pišný na svou provedenou praci. hezký

Napsal: ned 19.09.2010 15:36
od Olda H
x-dejv píše:dobře přidani nafty beru zpět ale ten tlak na turbu bych stejně musel nechat zvišit ne když to má delší vedení hadic i TDS v origu ma myslim větší tlak. Nevim proč bych měl potom schanět novej motor podle mě mu to spiš prospěje když bude nasavat studenější vzduch. jinak motor si myslim že je ve skvěle kondici
To jsem si dříve myslel taky že jsou jiné tlaky na turbu a jiné změny a proto jsem volal do BMW. Ujistili mně, že motory a tlaky na turbu jsou identické. Pouhá odlišnost TD vs TDS je v IC a řídící jednotce.

Napsal: ned 19.09.2010 15:43
od x-dejv
tyjo co se tady člověk nedozvi 8O tak mysliž že to ma cenu zkoušet aspon tu jednotku s čipem a IC.

Napsal: ned 19.09.2010 16:13
od Olda H
x-dejv píše:tyjo co se tady člověk nedozvi 8O tak mysliž že to ma cenu zkoušet aspon tu jednotku s čipem a IC.
Zajisté :lol: