Stránka 1 z 1

Napsal: ned 19.09.2010 03:05
od danielj
zdarec, nevi nekdo jestli spera z automatu pasujou na manual?? Nevim jestli to neni jiny, jedna se mi jenom o pomer na diff. Jedna se o iS m42.

Napsal: ned 19.09.2010 07:52
od MattyX
diferak jako takovej ti pasovat bude , jen automat bude mit jinej pomer jako manual ?!

Napsal: sob 09.10.2010 09:52
od danielj
Jestli to byla otazka tak odpovidam ze na manual iS m42 ma pomer na diffu 3.45 a na automatu 4.44.. ma s tim nekdo zkusenosti??

Napsal: ned 17.10.2010 23:39
od TuRo
Nevím přímo na E36, ale na E34 2.5 TDS špéra z automatu normálně špéruje i na manuálu. Tak si myslím že pokud přehodíš věnec s hruškou kvůli poměru, nebo ti nebude vadit že je o dost kratší tak by neměl být problém.

Napsal: ned 17.10.2010 23:51
od MattyX
TuRo píše:Nevím přímo na E36, ale na E34 2.5 TDS špéra z automatu normálně špéruje i na manuálu. Tak si myslím že pokud přehodíš věnec s hruškou kvůli poměru, nebo ti nebude vadit že je o dost kratší tak by neměl být problém.


jenomže spera na TDS ma dost podobnej pomer automat vs. manual ;)
tudiz to pojede normalne ;)

jinak dotaz k tvymu pomeru jestli mas na aute 3.45 a das ta 4.44 tak to pojede svizneji , mala maximalka cca 170- 180 , na dalnici budes mit zbytecne velky otacky pri 130 a zbytecne velka spotreba ;) auto ale bude celkem akční...

pokud mas 4.44 a das tam 3.45 tak ti to celkem umře ten motor , přesnej opak toho co sem popsal výš ;)

venec s hruskou sice prehodit jde , ale taky musis najit nekoho kdo ti vymezi zubové vule ;)

Napsal: pát 12.11.2010 21:37
od danielj
Nevite jak se vymezuje ta zubova vule??

Napsal: sob 13.11.2010 13:05
od MattyX
to se optej Hanze jak to dělá , ale co sem to pochopil tak vule se vymezuje s utaženým koželikovým ložiskem a pomocí podložek u unašečů vymezuješ potřebnou vůli.

Napsal: sob 13.11.2010 14:57
od Hanz
pokud jsi nehybal s hruskou, ustavis si talir kolo k tomu blizsimu lozisku (pokusne), aby vule byla po celem obvodu otaceni kola (tu ti nepopisu, tu ti nekdo musi ukazat), pak ladis vuli na tom druhem vzdalenejsim lozisku (podlozkou e36, segrovkou e46, podle difu)... tam musi byt prakticky zadna (5 setin)... celkove je to oser a dost laborovani, vyrabeni podlozek, brouseni na magnetce a pod, nechci te od toho odrazovat, ale bez pristupu k vyse zmineneho vybaveni nad tim neuvazuj...

Napsal: ned 14.11.2010 16:29
od joko020
u nas na SVK to jeden majster mal na 318i (Nie is) a hovoril že 3 ide do dymu :lol: