Stránka 1 z 1

Napsal: stř 15.09.2010 12:07
od vonderka
zdar lidi mam tds chip zvýšenej tlak turba,vložku kn,zaslepenej egr, a auto od 2500ot jede jako svina,ale do 2500ot je ulně mrtvej ale uplne do kopečka to i spomaluju na trojku čtyrku i pětku.
i na pětku 4, i 3 to po rovince proste ani neakcelure musim podřadit aby se zvýšili otáčky jinak by to i chcíplo.

čím to může být?

Napsal: stř 15.09.2010 12:09
od vonderka
no čerpadlo bylo na repasi a dělalo to už i před tim tak i potom.hadička je v pořadku nasazena i na čidlo ale když jí odpojim tak neponám rozdíl jestli to nemůže dělat ono. i to čidlo mam nový a nic. kurna kdyby tu měl někdo v okoli tds aby se s tím svezl.

další zjištění když odpojím váhu vzduchu jde to líp do otáček asi tak o 50% v nízkejch

Napsal: stř 15.09.2010 13:35
od icecold
zkus rozdělát váhu a prostříkat ji kontaktolem ;-)

Napsal: stř 15.09.2010 13:42
od vonderka
ok diky za radu

Napsal: stř 15.09.2010 15:50
od pesa84
bude to váha vzduchu nebo přicpanej "kat", ale vyděl bych to na váhu! Vlastní zkušenost...

Napsal: stř 15.09.2010 20:49
od vonderka
tak se šoupla hlava čerpadla směrem ke kabině o cca 0,2mm a už je to všechno v pohode...zátah se zlepšil tak o 40% a už to táhne i v nízkejch sem maximálně spokojenej

Napsal: čtv 16.09.2010 16:48
od pesa84
to jsi byl na seřízení nebo jste to dali jen tak od oka?

Napsal: čtv 16.09.2010 20:40
od vonderka
mam to seřizený podle oka :D

Napsal: čtv 16.09.2010 20:41
od Paty
cože ty máš na TDSu dieselu sportovní filtr? Děláš si prdel? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Napsal: čtv 16.09.2010 20:51
od Cawba
Paty píše:cože ty máš na TDSu dieselu sportovní filtr? Děláš si prdel? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Co je na tom divnyho? :roll:

Napsal: čtv 16.09.2010 21:02
od Tompo
to bylo trochu štěstí, že ste to totálně nrozjebali tou hlavou, co?

Napsal: čtv 16.09.2010 21:02
od Paty
pokud vím tak toto se na diesela nedává :/ měl jsem E36 TDSo 3 roky 4motory vyměněný,zkrátka nezvládly to co jsem od nich čekal jsem si dělal všechno sám...... takže na TDSu vím kde je každej šroubek...každopádně Diesel potřebuje vzduch od toho aby jel:),zvuk z toho neuděláte jedině když dáte místo vejfuku rouru a dozadu dáte nějakej průchozí (otevřenej)tlumič to aspon uslyšíte zvuk hučícího turba :P jo a jak se ten filtr zasirá tak to brání mnohem víc proudění vzduchu než klasickej papiráč.... :wink: Ale je to vaše věc...Jo ještě jestli chcete aby vám to po čipnutí jelo víc tak tam nacpite větší turbo myslím že se tam dávalo předpokládám z Nějakýho mitshubischi nebo z něčeho takovýho,sice to zabíralo kolem 3tis. otáček do 6tis. ale jelo to strašně....tod všechno k TDSum 8) 8)

Napsal: pát 17.09.2010 19:08
od vonderka
tak filtr je originál vložka od KN :),je super....nezasírá se,a když jo tak se dá krásně vyprat. výfuk mám čistou rouru s průchozím tlumičem,jede to mnohem líp,turbo má upravenej tlak,Chip mám taky,a ješte si zapomel dodat zaslepenej egr ten taky dodá hodně a přidat naftu na čerpadle :D
a auto jede fakt hezky a když mu nešlapu na krk tak jezdím za 6 Litrů na 100km což je super

jinak to čerpadlo sem ladil 3 hodiny než sem se dostal k správnému řešení napřed vylítly otáčky do maxima,pak zase jen 500 otáček pak 1500 a hádalo se to ale ted je to akorát a jak říkam konečně je tam ta krásná spotřeba odměřená jízdou a ne palubním počitačem :)

ted už jen udelat spojku a sem fakt happy :D :D

Napsal: sob 18.09.2010 19:46
od Tompo
hmm a to sis dělal všechno sám? Krom teda chipu... ten máš odkud?

Napsal: sob 18.09.2010 23:48
od vonderka
jj všechno sám...a čip je od dieseltechniku

Napsal: ned 19.09.2010 09:37
od Tompo
pěkné, pěkné, časem se k tomu snad také dopracuju. věřím, že to je celkem maso na TDSko, přeji hodně šťastných km

Napsal: ned 19.09.2010 09:50
od vonderka
určitě jo pokud jsi zručnej tak je to maličkost

Napsal: ned 19.09.2010 18:29
od Paty
jak jsi upravil tlak na turbu? pokud vím tak egr ventil je při jízdě zavřenej otvírá se jenom když jede motor na volnoběh kvůli emisím.takčemu pomohlo to zaslepení??? Jak jsi našteloval to čerpadlo? Vždyt je ovládaný elektronicky ne? pls. popis toho štělování čerpadla,to by mě zajímalo...Díky