Stránka 1 z 1

Napsal: pát 27.08.2010 08:26
od krejcia1
Ahoj chlapi, nevíte náhodou někdo čim by mohlo bejt to, že se mi občas stane, že když chci nastartovat, tak na poprvé to jakoby chytne, ale hned to chcípne, když to skusím podruhé tak je vše jak má a nastartuje to na první otočení, jo a je to u 318is M44, díky za odovědi.

Napsal: pát 27.08.2010 13:59
od _peper
Žeby něco po cestě mezi nádrží a vstřiky? A nebo nějaká netěsnost v sání?
Pak ti to jede normálně? Táhne, nedusí se?

Napsal: pát 27.08.2010 14:19
od krejcia1
Právě že to jede úplně v pohodě, dnes jsem s tim jel z prahy a 200 úplně v poho ještě by to šlo, nejčastěji se to stává, když jedu delší cestu, tak pak když chci nastatovat druhý den, a je to studené tak to drapne většinou až na podruhé, ale když se mi povede ve správný okamžik přidat plyn tak to chytne v poho, já si říkám jako kdyby tam nebyl benzín a že si ho to poprvé nestihne nasát a po druhé když už je ho tam dost tak to drapne v pohodě, jestli to také není třeba váhou vzduchu, protože když se odpojí baterie tak mi pak na neutrál tak půl hodiny kolsají otáčky než se to srovná, ale to je spíš tím že řídící jednotka nemá dostatek informací

Napsal: pát 27.08.2010 18:47
od _peper
Kdyby byla špatná váha tak by ti to netahalo nebo by byl nepravidelný chod. Zkus čerpadlo anebo palivový filtr.

Napsal: úte 31.08.2010 13:07
od Ziky
_peper píše:Kdyby byla špatná váha tak by ti to netahalo nebo by byl nepravidelný chod. Zkus čerpadlo anebo palivový filtr.


320i, motor M54 mi dela to same, startuje az naporduhe, napotreti, mezitim vzdy chcipne...specialne, kdyz je studeny motor. na diagnostice chyba v zadni lambda sonde. Takze ted jdu menit sondu a melo by byt po problemu. dam vedet jak jsem dopadl...

Napsal: čtv 02.09.2010 04:43
od sedon
taky by to mohl být vykousaný věnec na setrvačníku, mě se to dělo taky a nakonec mi ten věnec z toho setrvačníku spadnul, kvůli tomu, že ten setrvačník byl vyhřátej...

Napsal: stř 22.09.2010 15:55
od Ziky
Ziky píše:
_peper píše:Kdyby byla špatná váha tak by ti to netahalo nebo by byl nepravidelný chod. Zkus čerpadlo anebo palivový filtr.


320i, motor M54 mi dela to same, startuje az naporduhe, napotreti, mezitim vzdy chcipne...specialne, kdyz je studeny motor. na diagnostice chyba v zadni lambda sonde. Takze ted jdu menit sondu a melo by byt po problemu. dam vedet jak jsem dopadl...


vymenil jsem obe lambda sondy za katem, tak jak mi bylo doporuceno diagnostikou...a nic, problem trva, stale chyta pri studenem motoru napodruhe.... help!!!

Napsal: stř 22.09.2010 18:57
od paca
Necítíš v motoře benzín? Jestli není špatná hadička od benzínu.

Napsal: pát 24.09.2010 14:54
od Ziky
paca píše:Necítíš v motoře benzín? Jestli není špatná hadička od benzínu.


benzin necitim, ale.... slysel jsem nazor, ze by mohlo nekde byt praskle vedeni benzinu od cerpadla ke vstrikum a proste pres noc se benzin vrati zpatky do nadrze.... startovani tedy nebude mit vliv na teplotu motoru ale na delku odstaveni vozidla.... co ty na to? setkal se s tim nekdo? nikde nic nekape, neslzi co vim...

Napsal: pát 24.09.2010 16:16
od paca
no něco na tenhle způsob, zkus to benzínové vedení zkouknout, přitáhnout eska pásky atd

Napsal: pát 24.09.2010 16:33
od blesk666
ak to suvisi s teplotou - teda tak ze cim je chladnejsie tym skape rychlejsie, resp vobec na prvy krat nenaskoci a aj na druhy krat chvilu bezi nepravidelne/trhane - tak to moze byt horsimi kompresiami vo valcoch

druha menej fatalna moznost je - ze to moze byt vadny ventil pre odvetrania nadrze (predpokladam ze solenoid) - stacila by jeho vymena - sposobene to byva napr aj tym ze sa dotlaca palivo aj po zvaknuti pistole (palivo ide potom aj do nadobky s aktivnym uhlim a nici aj ten ventil)

mozu to byt ale aj netesnosti v sani, sviecky, palivovy filter...

skusil by som ale preverit najprv prve dve moznosti - meranie kompresii za studena (priznakom moze byt ze bere nejaky olej, sviecky su ciastocne cierne, v horsom pripade mokre od oleja)

Napsal: stř 29.09.2010 15:16
od Ziky
blesk666 píše:ak to suvisi s teplotou - teda tak ze cim je chladnejsie tym skape rychlejsie, resp vobec na prvy krat nenaskoci a aj na druhy krat chvilu bezi nepravidelne/trhane - tak to moze byt horsimi kompresiami vo valcoch

druha menej fatalna moznost je - ze to moze byt vadny ventil pre odvetrania nadrze (predpokladam ze solenoid) - stacila by jeho vymena - sposobene to byva napr aj tym ze sa dotlaca palivo aj po zvaknuti pistole (palivo ide potom aj do nadobky s aktivnym uhlim a nici aj ten ventil)

mozu to byt ale aj netesnosti v sani, sviecky, palivovy filter...

skusil by som ale preverit najprv prve dve moznosti - meranie kompresii za studena (priznakom moze byt ze bere nejaky olej, sviecky su ciastocne cierne, v horsom pripade mokre od oleja)


palivovy filtr je meneny, svicky by byly videt na diagnostice???? je to tak? nan nich mam servis za 15tis km....pravidelne menim, ten solenoid vyzkousim, ale neslysel bych zvuk nasati vzduchu podtlakem, kdyz povolim vicko nadrze?

zkusim nechat promerit kompresy, tlak palivoveho cerpadla pred vstrikama.... diagnostika je uplne cista, zadny chybovy zaznam.... mrknu na netesnosti v palivovem vedeni....

diky chlapi za tipy...