Stránka 1 z 3
Napsal: pon 23.08.2010 19:30
od gelty
Chlapi potřebuju auto na ježdění po městě a okrskách. Proto přemýšlím o E36 s motorem buď 1,6 nebo 1,8 a r.v. od 97 - 99. Nevím, který s těchto motorů je na takové ježdění lepší. Není motor 1,6 s 101PS na tak těžké auto málo?
Napsal: pon 23.08.2010 19:53
od 3er_Cabrio_E36
Z těchle dvou rozhodně 1,8i. Kombinovaně za 7,5l bez šetření.
Napsal: pon 23.08.2010 19:58
od MattyX
popravdě ani jeden

ale 1.8 IS , popřípadě nějaká novější 1.8 bude rozumná volba

ale závodničku nečekej

Napsal: pon 23.08.2010 20:08
od ROBi
Ani jedno

jak psal MattyX, tak když už, tak 1.8iS

Napsal: pon 23.08.2010 21:28
od petabmw
podle mě ma největší smysl 2.5ka provozni naklady nejsou o tolik větší a navic 1.8 stejně hned omrzi a stejně skončíš v nečem silnejším.tyhle motoryzace se davali hlavně kvuli nizke pořizovací ceně noveho auta oproti 6ti valcum
Napsal: pon 23.08.2010 21:58
od MattyX
petabmw píše:podle mě ma největší smysl 2.5ka provozni naklady nejsou o tolik větší a navic 1.8 stejně hned omrzi a stejně skončíš v nečem silnejším.tyhle motoryzace se davali hlavně kvuli nizke pořizovací ceně noveho auta oproti 6ti valcum
dovolím si jen dodat že opravdovej smysl mají až motory M52 (2.5 a 2.

poměr spotřeba + provozní náklady + výkon = nejlepší volba

Napsal: pon 23.08.2010 22:04
od petabmw
jasny nej volba je asi 2.5ka oznacena 2.3 ale co se tyce projevu tak se me nej libi 2.5 bez vanos ten motor je takovej ostrej ty s vanosem sou na me az moc jemny i kdyz nepochybne maji vyuzitelnejsi spektrum otacek apod
Napsal: úte 24.08.2010 10:33
od gelty
no, to je mi jasné, že je nejlepší motor 2,5
Ale nepříjde mi, že na ty městské a okrskové ježdění je zrovna ekonomicky NEJ....

A 318iS dnes je v zachovalém stavu problém najít...
Napsal: úte 24.08.2010 11:27
od Studna
Mezi 1.6i a 1.8i moc velkej rozdíl nehledej, to se spíš zaměř na stav a výbavu. Já mám pro manželku 1.6i v touru a na delší trasy se dostane v pohodě pod 7, ve městě počítej kolem 8. Zase je výhoda, že když jezdíš jen kousky tak je motor rychle ohřátej a na provoz ve městě či popojíždění výkon 6V nepotřebuješ a 102koní není zase málo, umí to tu E36 slušně rozjet, Iso musíš držet v otáčkách, pak jede jak raketa, odspodu je to taky lenoch. Já osobně si myslím, že pokud to auto opravdu chceš jen na popojíždění po městě, je ta 1.6i nejlepší volba a i proto jsem jí manželce koupil. Pokud vím, tak 6V se při provozu po městě pohybujou mezi 10-12l.
Mimochodem, vzhledem k tomu, že mi neustále bere mojí pětku, páč chce jezdit ve větším autě, tak ho možná budem prodávat a pořizovat větší, tak pokud by tě to zajímalo dej vědět (je to 316i E36 kombi, 5/97. Motor M43)
Napsal: úte 24.08.2010 12:05
od WoOdY
Tak obecně určitě 6vál.ale pokud nejsi závodník a máš to jen na popojíždění kolem města tak 1.6 bude stačit.na 4val te doby dobrý motor a dynamika mu nechybí,E36 rozhýbe slušně pokud je v dobrém stavu!Prosím nesrovnávejte 6val s 4valem,to je jiný svět...
Napsal: úte 24.08.2010 12:27
od xSAFA
Panečku to sou mi zas rady...
Oba tyhle motory ti splní to co od nich čekáš, hlavně se nenechej zvyklat a nekupuj šestivál, neboť pro tvé účely by to bylo spíš na škodu. Jak už bylo psáno, raději se zaměřit na celkový stav a výbavu, ale pokud by byla možnost raději tu 318i. Tyhle motorizace mají jednu velkou výhodu, většinou si to kupují usedlejší řidiči a tak se dají i v dnešní době koupit velmi pěkné kousky z posledních let a za naprosto směšné peníze. Nebál bych se toho

Napsal: úte 24.08.2010 13:20
od _peper
Dvě pěkná ISa jsou na prodej v inzerci. Pokud to tedy může být i coupe.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=85899
Netvrdil bych, že se nedají sahnat pěkné kousky. Ale zase je pravda, že rok co hledáš už u Is bude novější motor s obsahem 1,9 a povinný bude jako u 2.0.
Napsal: úte 24.08.2010 21:27
od crave007
i s 1.6tkou sem dokazal prijit o papiry...

Napsal: stř 25.08.2010 06:35
od Studna
crave007 píše:i s 1.6tkou sem dokazal prijit o papiry...

Jj, trvá déle než se rozjede, ale i já jsem s ní jel po D1 200km/hod. Motor je opravdu povedenej.
Napsal: pon 30.08.2010 18:11
od VR
Ahoj, já mam 318i kombi roku 99 a nemůžu si stěžovat, jasný, že 6V je lepší, táta má 328i a to je o něčem jinym, ale podívej se na náhradní díly třeba, když jsem viděl kolik na 2,8 stojí lauf tak mi málem vypadli bulvy. Bmw je dělaný na 6válce, takže 4V je menší, v motorovym prostoru je víc místa, je lehčí, takže míň zatežuje předek, už to má rozvodovej řetěz. Osobně mi víc přirostla moje 318i než 2,8i , to je tak na dálnici, kde to nejede, ale letí

Co se týče spotřeb nejsou až tak veliký rozdíly. Doporučuju koupit auto s ASC, v zimě je to dobrá věc.
Napsal: pon 30.08.2010 18:32
od ARMAN
a ja klasicky ukončim debatu ktera se roztahne na 15stranek rčenim že nejlepši je rovou koupit M3
/topik uzavřen
Napsal: pon 30.08.2010 18:59
od Fabi
Napsal: pon 30.08.2010 20:39
od gelty
ARMAN píše:a ja klasicky ukončim debatu ktera se roztahne na 15stranek rčenim že nejlepši je rovou koupit M3
/topik uzavřen
hm, to nechcu, v ní jezdí v našem městě kdejaký týpek v adidi hadrech

Napsal: úte 31.08.2010 19:30
od mequi
No nevím, (Opavu ani Ostravu neznám), ale kdejaký týpek v adidi hadrech asi nebude mít M3!!!!!!
Napsal: stř 01.09.2010 07:53
od 3er_Cabrio_E36
Tady je region razovity, tu je všecko možne
