Stránka 1 z 2

Napsal: sob 21.08.2010 16:13
od erveen
Ahoj,

po výměně lambda sondy spotřeba stále nešla dolu. Jezdím každý den cca 14km tam a zpět a teplota zůstává vždy na konci modrého políčka. Je to normální? Klidná úsporná jízda... Dále pokud se motor zahřeje cca na 100 stupnu (mereno pres diagnostiku) nesepne se vetrak...

Jaké čidlo mám vyměnit?

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... hed_parts/

11 nebo 13?

Nemůže být špatný i termostat?

Dále mi chybí tento kryt (č.1):

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... an_shroud/

Má to taky něco za následek? dále mám v autě namontované toto:

http://www.aukro.cz/item1164902327_vent ... _audi.html

k čemu to je dobré? Mám to tam nechat nebo to mam dát pryč?

Díky za rady kluci :wink:

Napsal: sob 21.08.2010 19:29
od _peper
Jestli se ti neohřívá motor tak máš v háji termostat a nebo je to tím výmyslem co jsi tam namontoval.

Napsal: ned 22.08.2010 11:00
od erveen
_peper píše:Jestli se ti neohřívá motor tak máš v háji termostat a nebo je to tím výmyslem co jsi tam namontoval.
Tu s tou namontovanou blbosti jsem to jiz tak koupil. Ja bych to tam osobne nikdy nedal.

Nevis na co presne to ma byt?

Napsal: ned 22.08.2010 11:53
od icecold
je to termostatem, bude seklej a nespíná, mě to v TDSu dělalo taky ;-)

Napsal: ned 22.08.2010 13:04
od libovka
Zkus termostat.Ta věc co tam máš (viz.aukro) je jenom kuli emisím.Nemá to s teplotou nic společného.

Napsal: ned 22.08.2010 13:19
od Fantucci
jasný termostat

Napsal: úte 24.08.2010 21:47
od erveen
Tak dneska v tom dusnu jsem jel po meste s autem cca 3 km a motor se ihned ohral - merka teploty vody presne na pulce. Vazne to bude ten termostat? Nevi nekdo ty dalsi veci na ktere jsem se ptal?

Diky diky :) :)

Napsal: stř 25.08.2010 06:35
od _peper
BUde to určitě termostat. Vody máš sice dost, ale termostat bude zaseklý a neotvírá, takže voda nejde do chladícího okruhu. Je to problém ho vyměnit?

Napsal: stř 25.08.2010 08:54
od erveen
Problem to neni :) vymenim a poreferuji :)

Napsal: čtv 26.08.2010 21:14
od typhoonmk2
termostat je nejlepší od Wahlera, a pokud mohu doporučit tak kup místo 92° raději ten 88°termostat.

Napsal: pát 27.08.2010 10:06
od Fatal Design
erveen píše:Problem to neni :) vymenim a poreferuji :)
Jestli je to termostatem, tak by to tuším nemělo topit do kabiny když si to topení zapneš ...

Napsal: pát 27.08.2010 10:25
od erveen
Fatal Design píše:
erveen píše:Problem to neni :) vymenim a poreferuji :)
Jestli je to termostatem, tak by to tuším nemělo topit do kabiny když si to topení zapneš ...
Topit to topi prave skoro "ihned" ... tak nevim jestli ho vymenit... kazdopadne vymenim teplotni cidlo motoru... ktery stoji 300,-...

Napsal: pát 27.08.2010 10:56
od dexter
erveen píše:
Fatal Design píše:
erveen píše:Problem to neni :) vymenim a poreferuji :)
Jestli je to termostatem, tak by to tuším nemělo topit do kabiny když si to topení zapneš ...
Topit to topi prave skoro "ihned" ... tak nevim jestli ho vymenit... kazdopadne vymenim teplotni cidlo motoru... ktery stoji 300,-...
Tááák správně. Topí to téměř okamžitě,protože první okruh topení je do kabíny.Kolega se spletl,nebo to spíš špatně napsal. Takže jestli je to tím termostatem,nastartuj auto a koukej se na ukazatel teploty.Jestli je OK,tak by po zahřátí měl ukazatel malinko klesnout (po spuštění tvz velkého okruhu chlazení).Jinak co chladič? Je horký,nebo jen ohřátý od motoru? :roll:

Napsal: pát 27.08.2010 15:52
od surfis
Už jsem to tu na fpru psal. Koupil jsem termostat v Elitu (Vernet) za cca 1350Kč vč DPH. Vydržel mi rok a půl pak se rozpadl. Moje rozčarování přišlo brzy, když jsem zjistil, že origo stojí 1100Kč vč. DPH (BEHR). Nic neřeš a běž koupit origo. :wink:

Napsal: pát 27.08.2010 18:44
od _peper
Já koupil za 350 nevím co za značku a drží druhým rokem :D

Napsal: pát 27.08.2010 19:13
od surfis
Na M43 je jinej než na iso a šestiválce. Tady je s kusem trubky a pod litr ho nekoupíš... :-)

Napsal: sob 28.08.2010 11:50
od _peper
Jojo, máš pravdu, to jsem si neuvědomil.

Napsal: pon 13.09.2010 18:53
od erveen
Tak po vymene termostatu sla spotreba +- o 0,5L/100km dolu... , je pravda ze motor se mnohem rychleji ohreje a zacina drive topit. Ale, stale to papka moc. Nechal jsem zavarit dve male dirky ve vyfuku a odpojil jsem baterku aby se resetnula ridici jednotka (menil jsem lambdasondu, cistil vahu vzduchu a mel vzdy baterku zapojenou). Poznatky ihned po zapojeni baterky - auto je zivejsi, lepe tahne... uvidime jak se spotrebou. Mam ve voze jiz od prechoziho majitele namontovane toto. Rad bych to vyndal - nevite jak na to?

Obrázek

Napsal: pon 13.09.2010 18:55
od erveen
Dale jsem vymenil cidlo motoru, nove svicky. Diagnostika bez chyb !! Mam na zadni naprave pomerne sjete pneu - muze mit vliv na vyssi spotrebu? Nejake dalsi typy co vymenit pri zvysene spotrebe? Diky

Napsal: pon 13.09.2010 20:04
od _peper
A co u tebe znamená vysoká spotřeba? Sjeté pneumatiky by neměly mít na spotřebu větší vliv, spíš jejich nahuštění.