Napsal: sob 07.08.2010 00:34
Zdravím před pád týdny jsem domů dovezl "ztracenou" e36. Možná si ji pamatujete ze srazů, nebo jiných akcií. Autíčko jsem koupil od jednoho adepta, takže si prošlo řádným peklem. Původním majitelem a opečovávatelem je zdejší klubař Becx. No od dob jeho panováni uběhlo pár let a já se ted snažím ho dát co nejvíce do originálního stavu. Jelikož jsem na spoustu věci krátký, tak sem budu psát právě řešenou závadu a doufám, že za vaši pomoci se mě ji podaří vyřešit. Předem všem velké díky
Momentálně hledám konektor pro mlhovku u spolujezdce, mlhy jsou tam origo, po nasazení tuning světel menší kabelový zmatek (uklizen), no ted mi schází konektor u spolujezdce. Kde hledat, nebo odkud vede a kde by měl ústit spod izolačky?
Pak mám prioritní problém s otáčkami motoru. Po nastartování motor nedrží otáčky a chcípne. Motor má tah, jede skvěle, starty žádny problém, ale po puštění nohy z plynu otáčky jdou dolu, až "chcípne". Když si hraji s pedálem a snažím se udržet otáčky kolem 1500 tak se občas povede, že si ručička sedne a drží jak u normálně fungujícího motoru. Začal jsem výměnou palilových hadiček ze kterých chcali litry benzínu, ale závadu to nevyřešilo. Napadá mě vyčistit sací potrubí včetně prvků, jako váha vzduchu a klapku...jak na to? a čím čistit? (Gumenná trubka tuším že se tomu nadáva vlnovec je OK bez dirky)
Pro super znalé chováni motoru od startu po chcípnutí
-Motor start bez plynu.....chytne krásně chvíli drží a chcípe
-Motor start s plynem......chytne krásně, otáčky vylítnou....drčím otáčky třeba na 1000 chvíli je motor drží ale po chvilce jdou otáčky opět dolu, abych je udržel musím mu přidat, nebo šlapat na plynový pedál.
-Jízda super, motor se neklepe, neskutečná odezva na plynový pedál...motor de hned za plynem, když pustím plyn a jedu, motor běží jako hodinky, zmáčknu spojku a chvíli na to začnou padat otáčky
Momentálně hledám konektor pro mlhovku u spolujezdce, mlhy jsou tam origo, po nasazení tuning světel menší kabelový zmatek (uklizen), no ted mi schází konektor u spolujezdce. Kde hledat, nebo odkud vede a kde by měl ústit spod izolačky?
Pak mám prioritní problém s otáčkami motoru. Po nastartování motor nedrží otáčky a chcípne. Motor má tah, jede skvěle, starty žádny problém, ale po puštění nohy z plynu otáčky jdou dolu, až "chcípne". Když si hraji s pedálem a snažím se udržet otáčky kolem 1500 tak se občas povede, že si ručička sedne a drží jak u normálně fungujícího motoru. Začal jsem výměnou palilových hadiček ze kterých chcali litry benzínu, ale závadu to nevyřešilo. Napadá mě vyčistit sací potrubí včetně prvků, jako váha vzduchu a klapku...jak na to? a čím čistit? (Gumenná trubka tuším že se tomu nadáva vlnovec je OK bez dirky)
Pro super znalé chováni motoru od startu po chcípnutí
-Motor start bez plynu.....chytne krásně chvíli drží a chcípe
-Motor start s plynem......chytne krásně, otáčky vylítnou....drčím otáčky třeba na 1000 chvíli je motor drží ale po chvilce jdou otáčky opět dolu, abych je udržel musím mu přidat, nebo šlapat na plynový pedál.
-Jízda super, motor se neklepe, neskutečná odezva na plynový pedál...motor de hned za plynem, když pustím plyn a jedu, motor běží jako hodinky, zmáčknu spojku a chvíli na to začnou padat otáčky