Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 05.08.2010 22:45
od MotoMoto
čauky, lidi mám dotaz, má čidlo teploty vzduchu, které je zabudované v airboxu vliv na otáčky??.. po dání sportovního filtru mi blbnou a hlásí omezovač okolo 5000 (motor zvučí jako v omezovači) místo přes 6500... koukal sem na internet, a některé levné power boxy se připojují k tomuto čidlu.. tak nevím, jestli to může být tím... díky za rady a odpovědi.. ještě pro info. motor 318is M44
Napsal: pát 06.08.2010 08:11
od Paavo
esli je to to same jaku R6 tak to cidlo slouzi "jen" pro regulaci pruchodu kapaliny k vyhrevu skrtici klapky.Ja tento okruh mel do nedavna napevno spojen a zadnou neplechu to nedelalo.Jinac bych filtr, pokud mas kuzel nebo hribek, vylupnul.Tento mi delal neplechu a auto melo vykonovou diru kolem 4500 a nechtelo tocit vic.Pak reset RJ odpojenim baterky a motor jel jako krava......zkus to.
Napsal: pát 06.08.2010 12:20
od MotoMoto
díky za radu

,ale pokud už původní airbox nemám, protože mi tam ani nejde... původní tam byl motor M42 a ten je trochu jinej... tenhle, když se tam dal, tak airbox k tomuto motoru M44 je větší a nepasuje mi tam na ty původní držáky a je to trochu jinak uspořádané.. proto sem volil kužel K/N ... kvuli odizolování ho mám ještě strčenej do flefibilní roury, jako je třeba k digestoři a ...napojen přímo do ledvinky, aby bral co nejvíce čerstvého vzduchu. čidlo teploty mám přidělané podél něj na stahovačku...