Stránka 1 z 1

Napsal: stř 28.07.2010 09:26
od xSAFA
Témat s rozsvěcující se kontrolkou ASC jsem našel habakuk ale žádné se srovnatelným problémem co mám já.

Pokud jezdím v klidu vše funguje jak má, jakmile autu trochu pošlapu, nějakej ten divočejší rozjezd apod rožně se kontrolka ASC a už ji nejde vypnout - až po vypnutí motoru zhasne. Přestože kontrolka svítí, ASC je podle mě stále aktivní a nejde ani v tu chvíli vypnout. :?

Poradí někdo čím by to mohlo být? Nějaké to čidlo na kole? Ale pak nechápu proč by to dělalo jen při ostřejší jízdě.

Díky za každou radu.

Napsal: stř 28.07.2010 09:48
od noname
Ahoj, stávalo se mi to taky, zjístil jsem, že mám od konektoru potrhanou tu "hadru" co je ze spoda haubny. Diagnoza - utržený motor ze siláčů. Někdy ho to uplně sundalo, někdy stačí aby jen na chvíli "přerušilo" a už to hlásí nefunkční ASC... :wink: Po výměně siláčů a jednoho držáku :oops: už se mi to nikdy nestalo :)

Napsal: stř 28.07.2010 09:52
od xSAFA
Tohle mě napadlo, už jsem tu kdysi tento názor četl tuším od Castra. Jen se mi to nějak nezdálo :? Deku pd kapotou momentálně nemám, ale je fakt že silentbloky motoru jsou bych řekl na pokraji životnosti. Myslíš že to teda fakt někde šmrncá o kapotu? Zkusím je tedy vyměnit... Stejnak jsem to měl v plánu 8) Dík moc za radu!

Napsal: stř 28.07.2010 09:57
od noname
Ty silentbloky se dají těžko diagnostikovat, jestli jsou ok nebo né, motor je dost těžky a leží pořád v těch "miskách" těch silentbloků, takže jedině ho přizvednout za očko. Podle mě ty "hydroložiska" má urvané téměř každé auto..... Já to poznal tak, že mi to polámalo i držák motoru.... :oops:

Napsal: stř 28.07.2010 10:00
od fidzi
Zkontroluj seřízení a případnou vůli klapky ASC. Stačí, když se hne a už se ti rozsvítí. Dělalo mi to taky, když jsem hejbnul s lankem.

Napsal: stř 28.07.2010 10:02
od xSAFA
Tak prvně zkusím seřídit, pokud nepomůže vyměním ty silenty. Dík kluci za rychlé rady... 8) :wink:

Napsal: stř 28.07.2010 10:05
od noname
fidzi píše:Zkontroluj seřízení a případnou vůli klapky ASC. Stačí, když se hne a už se ti rozsvítí. Dělalo mi to taky, když jsem hejbnul s lankem.

Ano, došponování lanka je taky duležité....ale většinou mi to hlásilo chybu už po nastartování, tak sem stím pošteloval a bylo to ok.

Napsal: čtv 29.07.2010 13:10
od xSAFA
Lanko jsem tedy pošteloval, ale skutečně to je vinou silentbloků, na výztuze kapoty jsem našel odřené místo kde se dotýká šroubek co je nahoře na tom snímači klapky... :wink: Pravděpodobně díky tomuto mi praskl i jeden úchyt váhy vzduchu na airboxu, jak to škublo... :?

Napsal: ned 08.08.2010 19:49
od coupe_core518
mne to robí to isté už od kúpy, na tem potahu kapoty je to pekne zodrate od toho kenektora :D
ja som vždy myslel že je to silentblokama na zadnej náprave (ramenách), lebo mne sa vypne vždy iba pri 1. prev. stupni a pri plnom plyne, myslel sem že je to tým že sa tam neco pohne (rameno) a proste ASC vyhodí chybu nebo co...., lebo ked sme štyria v aute tak to urobí aj ked mu moc nepridám
no dam teda vymenit najskôr siláče na motore, kolko ich tam je? 2?

Napsal: pon 16.08.2010 14:26
od xSAFA
2 velké na motoru a 2 malé na převodovce měnit budu rovnou všechny...

Teď jen dotaz k výměně :) Je reálné to vyměnit na heveru a za pomocí druhého heveru si pozvednout motor? Nechce se mi to dávat do servisu ale bohužel zvedák převodovky nemám a na rampě jinak nevím jak to zvednout... Díky za rady 8)

Napsal: pon 16.08.2010 15:24
od emtrojak
noname píše:
fidzi píše:Zkontroluj seřízení a případnou vůli klapky ASC. Stačí, když se hne a už se ti rozsvítí. Dělalo mi to taky, když jsem hejbnul s lankem.

Ano, došponování lanka je taky duležité....ale většinou mi to hlásilo chybu už po nastartování, tak sem stím pošteloval a bylo to ok.
Zdar, mam tensamej problem, hlasi chybu ihned po nastartovani a na diagnostice nezjistili vubec nic. Muzes mi prosim vysvetlit na co se mam kouknout u te klapy popripade co mam poladit.. dekuji :wink:

Napsal: pon 16.08.2010 15:29
od xSAFA
ASC klapka je ovládaná lankem, na konci bowdenu je mechanismus pro došponování, lanko by nemělo být prověšené nebo naopak moc utažené aby klapka byla úplně uzavřena. :wink:

Napsal: pon 16.08.2010 16:20
od noname
Tak já to měnil na "kanále" a motor jsem si normálně přizdvihnul heverem... není to celkem sranda to měnit, hlavně ten levý :D ...................... budeš potřebovat dost místa, takže kanal - rampu minimálně....

Napsal: pon 16.08.2010 16:54
od emtrojak
koukal jsem na to a mirne to dotahl a porad stejne. napadlo me cidlo v kole ale to by snad na diagnostice zjistili

Napsal: pon 16.08.2010 23:22
od xSAFA
Ano čidlo u kola to může být... Záleží také na jaké diagnostice si byl, mám pocit že ty jednotlivé čidla jdou nějak jednoduše proměřit, ale to tu bylo myslím popsáno v jiném tématu, osobně neporadím... :cry:

Napsal: sob 21.08.2010 22:02
od xSAFA
Tak můj problém vyřešen....

Obrázek

:roll:

Napsal: ned 22.08.2010 18:36
od coupe_core518
gratulujem, akej značky si kupoval nové siláče?