Stránka 1 z 1
Napsal: pon 26.07.2010 09:08
od Crazy
Zajímá mně rozdíl daného typu motoru M47, předpokladam že je to uplně stejný agregat s trochu jiným výkonem. a co se týče spolehlivostí a nemoci jsou na tom obdobně?
100kw r.v. 11/99
110kw r.v. 09/2001
Co si vybrat?
Díky.
Napsal: úte 10.08.2010 11:53
od Patrik
Crazy píše:Zajímá mně rozdíl daného typu motoru M47, předpokladam že je to uplně stejný agregat s trochu jiným výkonem. a co se týče spolehlivostí a nemoci jsou na tom obdobně?
100kw r.v. 11/99
110kw r.v. 09/2001
Co si vybrat?
Díky.
100kw r.v. 11/99 - TDi
110kw r.v. 09/2001 - Comonrail
Napsal: úte 10.08.2010 13:34
od JanHavlicek
Je to právě úplně jiný motor a pomalu všude se dočteš, že ten novější je podstatně spolehlivější. Nechci tady teďka kecat, ale matně si vzpomínám, že starší 100kW měla nějaké problémy s přehříváním
//edit: pohledej, hned o vlákno níž třebe
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=85548
Napsal: úte 10.08.2010 17:50
od 3nge
Vsude se doctes , ze se vsichni odkazujou na jednu recenzi na tipcars.... ze zkusenosti mohu rict , ze je 100kW pri stejnych kilometrech , spolehlivejsi motor ( hlavne v ceskych podminkach).
Parametrove je novejsi 110kW ve vsem lepsi - spotreba, prubeh vykonu a vykon, kultivovanost chodu
Napsal: stř 11.08.2010 14:23
od Miri
nedělala se náhodou ta 110kw verze až koncem roku 2002 a hlavně v roce 2003???

Napsal: stř 11.08.2010 20:04
od ironpipi
Common rail 110 kw přišel s faceliftem...
Napsal: úte 17.08.2010 22:46
od Gregy-Tc
Mám 100kW a bratránek 110kW.
Mě stojí palivový filtr 350Kč jeho 950Kč. Já mám palivový filtr volně přístupný v motoru on ho má na podvozku (skoro jako benzíňák)
Takže 100kW je levnější na díly.
110kW hezky mu hvízdá turbo a je to trochu živější (nebo je to tim že on mám Compacta a já touringa?? )
ale stejně on to má o 20cm kratší a asi o 30kg lehčí.
Moje průměrná spotřeba je 6,4l a jeho 5,8.
Tak si vyber co se tobě líbí

stejně ve většině případech je to o chování k tomu autu
