Stránka 1 z 1
Napsal: ned 25.07.2010 00:47
od 13
Mám dotaz..
E36 328 r.v.96
motor po přetěsnění.nahozenej novej klíňák,olej,filtry..
jedu jedu,cca.tak60km/h a zničeho nic mi vystříkla voda jakoby kolem levého světla a teplota šla do plnejch.kouknu na chladič voda byla v půlce takže trochu ztráta.po dolití a vychladnutí to začalo o5 vařit.třeba po5ti min.jízdy.
zdá se mi že v hadicích od termostatu neni žadněj tlak a po zmáčknutí ani žádná voda..zkoušel sem mačkat levou i pravou,ale voda v nich nebyla.tak nevim termostat?vodní pumpa?chladič?jo a pára se valila mezírkou mezi nadobkou chladiče a žebrovánim.tak nevim,no..
díky za rady..
Napsal: ned 25.07.2010 09:14
od davidcoly
zkus si vyndat termostat a dat ho do horky vody jestly sepne
Napsal: ned 25.07.2010 09:25
od beann
vodni pumpa termostat nebo zavzdusneni. topi?
Napsal: ned 25.07.2010 11:50
od xSAFA
Zkus odvzdušnit a pokud to vůbec nepůjde tak to tipuju na KO pumpu. Stojí pár korun, výměna snadná...

Napsal: ned 25.07.2010 12:53
od libovka
A nemáš náhodou děravej chladič když píšeš že se z něj valila pára.
Napsal: ned 25.07.2010 14:57
od xSAFA
Spíš to vidím tak, že mu nekoluje díky KO pumpě voda, začne to vařit a skrz víčko to upouští ven. Měl sem stejný problém, stejné pžříznaky...
Napsal: ned 25.07.2010 15:05
od beann
xSAFA píše:Spíš to vidím tak, že mu nekoluje díky KO pumpě voda, začne to vařit a skrz víčko to upouští ven. Měl sem stejný problém, stejné pžříznaky...
po 7 mesicnim stani sme ozivovali motor a taky jedna trubka horka a druha studena, pupma ok, jen tam chybelo asi 4 litry vody, takze bublina.
Napsal: ned 25.07.2010 16:32
od 13
díky za odpovědi:)
já si myslim,že to bude asi pumpa..příde mi,že voda vůbec nekoluje v hadicích.když je mačkám proti sobě,tak je cítit že sou prázdný.takže pumpu a při tom rači i termostat,touž je malá položka a nic se tim nezkazí.
pára se mi valila z chladiče taky v místech,jak sou takový ty klipsy co držej chladič k rámu,vedle víčka.tak díky moc pokud by vás eště něco napadlo sem stim..
takže pumpa,termostat,chladič:)to bue investice zase..díky chlapi
Napsal: ned 25.07.2010 17:00
od FiliposII
Byt tebou, tak nejprve doleju vodu na maximum. Musis ji dolit ale spravne, Expanzka muze byt klidne plna, a zaroven bude chladic prazdny. O odvzdusneni chladice tu bylo mnoho jiz napsano.
(Jen strucne, povolit odvzdusnovat a pak let vodu, dokud to nepotece odvzdusnovakem. potom nastartovat, zahrat, a pripadne jeste dolet, zaroven otevrit topeni. )
Pokud neni voda, tak hadice jsou bez vody, motor cca po 5 minutach zacne varit a chladic bude studeny. Pokud tam aspon trocha vody bude, tak para zahreje hadici vedouci od termostatu do chladice.
Napsal: ned 25.07.2010 21:33
od 13
jako jo,chladič sme odvzdušňovali,dolili vodu,atd.jenže po cca.8min.už zas lezla teplota nahoru..
abych nezapomenul nemam tam motorek vetraku,takže to nemužu pustit a pomoc tomu:(
zkusim to odvzdusnit este jednou tim nic nezkazim,když to nepomůže tak to rozhodim a kouknu na pumpu a termostat a chladič.díky
Napsal: pon 26.07.2010 08:49
od xSAFA
beann píše:xSAFA píše:Spíš to vidím tak, že mu nekoluje díky KO pumpě voda, začne to vařit a skrz víčko to upouští ven. Měl sem stejný problém, stejné pžříznaky...
po 7 mesicnim stani sme ozivovali motor a taky jedna trubka horka a druha studena, pupma ok, jen tam chybelo asi 4 litry vody, takze bublina.
Proto, sem psal zkusit odvzdušnit a pokud se to nebude dát udělat a furt to bude mít snahu vařit je KO pumpa...

Napsal: pon 26.07.2010 22:53
od davidcoly
davej si pozor pri tom meneni toho termostat strasne rad praska ten domecek

ja ho kupoval na 2x :-d
Napsal: pon 26.07.2010 23:41
od 13
tak sem zistil,že mam ruplej chladič,dolejvam,dolejvam cca.5litrů a najednou louže jak sviň.ruplo to mezi nadobkou a těma žebrama,dole vpravo nad čidlem:( myslim,že tim se vše vysvětluje..
Napsal: úte 27.07.2010 20:47
od xSAFA
To sis nevšiml dřív že teče?

Jen aby to neprdlo až po tom co to vařilo, však uvidíš.. snad ne ...

Napsal: úte 27.07.2010 23:05
od hatorikatany
jestli náhodou neni prasklá hlava, nebo KO tesneni pod hlavou, jestli to ruplo jako popisuje, tak moch tlak v chladícím systému úplně klidně rozervat ten chladič.... příčina bude jinde než v tom chladiči téměř na 100pro
no a jestli se to už párkrát vařilo tak bych se bál trochu vrtuloidního tvaru hlavy ... v horším případě bloku

bohužel už jsem to zažil, ale na japoncovi, snad bmw vydrží víc.