Stránka 1 z 2
Napsal: pát 23.07.2010 17:23
od Mio
snažil jsem se tady na foru toho co nejvíce přečíst ,ale nenašel jsem odpověd. tak prosím o radu. mám e36 328 r.v. 1995 najeto 200 000 asi. motor byl trochu hlučnější tak jsem mu dopřál TOTAL 10w 50 ,hydroštely cvakaly po nastartování asi 2sek. a potom super tichý chod, ale po ujetí 15 - 20 km zničeho nic cvakání z pravé strany motoru jako by pod hlavou.ozyvá se to asi ze svodů výfuku. z vrchu motoru není nic slyšet poze ze spod auta
zkoušel jsem to 10x a stále to samé. po 250 km jsem tam vrátil castrol magnetec 10w40je to lepší ,ale stále cvaká.jo a to cvakání je pouze v 3 sekundovém intervalu tz 3s cvaká a 3s je klid a jenom za tepla.
tak co s tím????
dík
Napsal: pát 23.07.2010 22:16
od CermisE36
mozna to budou hydrostely, asi taky uz budou mit neco zasebou.
Napsal: sob 24.07.2010 10:57
od Mio
soustředím se na to z jakého svodu se to ozývá a rozdělám hydro.na daném válci a uvidíme
Napsal: ned 25.07.2010 21:31
od Marek-is
pokud jsi změnil hodnoty oleje za jiné tak je to jasné goor když už to má tolik najeto...pravděpodobně doošlo k rozpuštění karbonu apod.a to se podepsalo na HS
Napsal: čtv 29.07.2010 08:46
od Zdenda_8
Hele jen tak bokem , dal jsem 2-3x carreru 100 , motor se nadherne uklidnil a šlape jako švýcary a neni to takove klepani jako bylo u 95-ky...
Napsal: čtv 29.07.2010 22:38
od Mio
dík, zkusím

Napsal: pon 02.08.2010 16:27
od blesk666
pri pouziti vyssie oktanoveho paliva ma obvykle motor jemnejsi chod - niekde to pocut viac, niekde menej - dovodom je ze ma mensiu tendenciu detonovat ako s 95-ko.
Napsal: pon 16.08.2010 15:25
od Mio
ještě mě napadlo : co takhle rozvody? nemá stím někdo zkušenost ?
Napsal: pon 16.08.2010 20:48
od patras
je blbost menit druh oleje u auta s 200tis .. ja daval vdy 5W40 ale jednou sjem tam dal Q8 misto VAT kterej jsem tam lil predtim a zacalo to strasne cvakat .. tak jsem nalil vat a ticho
Napsal: pon 16.08.2010 21:00
od Nien
Mám ten samý problém e36 328. Někdy je to slyšet víc jindy míň. Ale je pravda, že po natankování 100 okt. benzínu se to trochu ztiší. Takže by mě taky zjímalo co stím. A má to smysl vůbec řešit? Motor má krásný zátah, takže mě to štve jen při volnoběhu. Jo olej mám 5W40 castrol.
Napsal: pon 16.08.2010 21:53
od koki
pokud jsou finance, tak bych pro klid duše vyměnil

U 6 válců to není ale zrovna levná záležitost 470*24=11 280,- (někdo tu na foru psal, že umí za lepší cenovku)
Napsal: úte 28.09.2010 16:52
od Mio
Napsal: stř 29.09.2010 10:46
od blesk666
Nien píše:Mám ten samý problém e36 328. Někdy je to slyšet víc jindy míň. Ale je pravda, že po natankování 100 okt. benzínu se to trochu ztiší. Takže by mě taky zjímalo co stím. A má to smysl vůbec řešit? Motor má krásný zátah, takže mě to štve jen při volnoběhu. Jo olej mám 5W40 castrol.
100octan vacsinou trochu zjemni chod - ma mensiu tendenciu detonovat ako 95-ka
svojho casu ked som experimentoval aste na aute s hudrodvihatkami s olejmi tak velmi dobre vysledky boli s Liqui Moly s MoS 5W40 a menit ho castejsie ako je predpisane
Napsal: stř 29.09.2010 11:12
od Kami1
jenom doplnim, ze motor ma tissi chod proto, ze benzin s vyssim o.c. pomaleji hori.
k detonacim za chodu prakticky nedochazi
Napsal: stř 29.09.2010 11:48
od KEAN
Jen malej dotaz, pokud auto 323i E36 jezdilo vzdy jen na Natural 95 a má najeto asi 260.000km, není problém začít tankovat benzín 98 nebo 100??
Napsal: stř 29.09.2010 12:14
od Kami1
problem to neni, ale vykon nebo spotrebu to prakticky moc nezlepsi.
jedinej prinos je ve vyssim mnozstvi aditiv a to taky nemusi platit
Napsal: stř 29.09.2010 16:31
od blesk666
Kami1 píše:jenom doplnim, ze motor ma tissi chod proto, ze benzin s vyssim o.c. pomaleji hori.
k detonacim za chodu prakticky nedochazi
to je prave ono vacsina si mysli ze vyssie ok cislo znemena ze hori lepsie:-) - nie len pomalsie
Napsal: stř 29.09.2010 17:18
od Roumencz
Přidám se.
mám asi 700 km po výměně svíček a oleje shell helix plus 10w-40 za Texaco Havoline SAE 10w-40 a občas mi jde z výfuku bílej kouř, provozní kapaliny se neztrácí. motor E36 318is
Může to být tou záměnou oleje ?
Napsal: stř 29.09.2010 20:33
od zrob
Kami1 píše:problem to neni, ale vykon nebo spotrebu to prakticky moc nezlepsi.
jedinej prinos je ve vyssim mnozstvi aditiv a to taky nemusi platit
Ahoj, rád bych se podelil o názor,
Kdysi jsem do sve E36 325i nalil 100 oktan a přišlo mi že to jede hůř než od klasického 95, ale mám ověřeno s praxe od známeho co jezdil v rally a ma nyní E46 M3, tak vzit do prázdné nádrže 100 oktan benzin a vypojit na 1h baterku, pocitac se vyresetuje a po prvnim nastartovani by si ta jednotka mela nacist ten novy benzin a upravit neco v motoru, nevim.
Nezkoušel jsem ještě a nevim jestli to funguje, ale on to pry udelal u te M3, jezdi stale na 100 oktan a je to pry znát.
Napsal: stř 29.09.2010 22:52
od Kami1
jestli je to pravda nevim,
ale logicky z toho vyplyva,
ze pokud, pri kazdym tankovani jineho benzinu nez minule (nebo minulym resetu), nevyresetujes r.j. (odpojenim baterky), tak nevyuzivas vlastnosti paliva, respektive kurvis motor.
ze by tak soudruzi z NDR r.j. programovali, se mi nejak nezda.
nadruhou stranu musim rict, ze je v chodu motoru opravdu rozdil mezi "vymazanim adaptive values" a "vyresetovanim baterkou". (subj. kratkou dobu a pri ne-bezvadnym motoru)
takze si to kazdej muze zkusit sam