Stránka 1 z 1

Napsal: pon 19.07.2010 19:10
od Feryn-
Ahoj vseci,

dneska jsem se dozvedel od automechanika, ze prej u BMW 3 (ja mam 330i E90) dochazi k vypaleni lambda sondy cca po 100.000km. Mam najeto 110tkm a mel bych si zajet na exhaust control, ale auto nic nesignalizuje a je celkem v poho...ALE! ikdyz se mi auto muze zdat v poho, tak prej uzivatel nic extra nepociti, proste to jede a pomalu se to zhorsuje, ale kdyz se pak ta lambda vymeni za novou je to prej hroznej rozdil.

Chtel bych se tedy zeptat, je to opravdu tak ze po cca 100tkm odchazi ta lambda a uzivatel to nemusi ani nijak pocitovat...klidne bych ji vymenil, ale zase proc zbytecne kdyz ji mam dobrou, ale to nevim!

Napsal: pon 19.07.2010 19:17
od frank325i
vyresis to tim ze si zajedes do bmw a nechas udelat kontrolu pokud bude udavat dobre hodnoty tak nic neres...

Napsal: pon 19.07.2010 22:11
od Beefeater-64
Lambda po 100t km na E90 neodchazi, kdyz by odesla rozsviti se ti kontrolka motoru, pokud ti to signalizuje exhaust control tak si nastav STK a emise v iDrive nebo packou. By me zajimalo kdo radi tyto blbosti.

Napsal: stř 21.07.2010 09:41
od Mirda328
jednoduchy mechanik si chce vydelat...... jezdi chvili normalne a pokud bude vyssi spotreba jam momentalni i prumerna nez si zvykly je nekde problem,nejcasteji lambda ale zacinaji zlobit az tak po 160tis a nektere vydrzi i hoodne pres 200tis, mechanik te strasi ,nauctuje ti origo a da ti druhovyrobu na lambde se da docela vydelat ........ neres pytloviny a jezdi :lol: